Je draaft nu een beetje doorquote:Op donderdag 29 november 2012 15:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen dotje ofzo.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben gwn supersexy!![]()
![]()
![]()
Nu moet het eerst nog bij me doordringen, en als dat gebeurt, dan kom ik wel terug.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar natuurlijkZeker niet oud
.
Gave hoedquote:Op donderdag 29 november 2012 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
Ook ik moet er dan maar aan geloven:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
Ook ik moet er dan maar aan geloven:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
Thanksquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:31 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]De pic in je spoiler faalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probleem?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
De pic in je spoiler faalt.
Ik heb er geen probleem mee hoor. Als jij een fedora wil dragen dan moet je dat lekker doen.quote:
Waarom post je die pic danquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:40 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee hoor. Als jij een fedora wil dragen dan moet je dat lekker doen.
Volgens mij is daar dit topic niet voor, net zoals deze SC. Dus verhuis naar KLB zou ik zeggen.quote:
Hoezo zou ik, jij bent hier toch degene die een foto op Fok! plaatst. Je moet je niet verbeelden dat je alleen maar leuke reacties geeft. Als ik jou met een fedora op je kop zie, waarom zou ik dan niet die afbeelding niet mogen plaatsen. Kwets ik dan je gevoelens?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is daar dit topic niet voor, net zoals deze SC. Dus verhuis naar KLB zou ik zeggen.
Geef dan een duidelijke mening in plaats van dat er 5 posts overheen gaan voordat ik weet wat je nou daadwerkelijk vind.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:48 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Hoezo zou ik, jij bent hier toch degene die een foto op Fok! plaatst. Je moet je niet verbeelden dat je alleen maar leuke reacties geeft. Als ik jou met een fedora op je kop zie, waarom zou ik dan niet die afbeelding niet mogen plaatsen. Kwets ik dan je gevoelens?
Ik vind het kneuzig om een fedora te dragen. ik probeerde het nog niet zo bot te houden, maar je geeft me geen andere optie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geef dan een duidelijke mening in plaats van dat er 5 posts overheen gaan voordat ik weet wat je nou daadwerkelijk vind.
En om antwoord te geven op je vraag: nee.
Ik hou van duidelijkheid.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:51 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het kneuzig om een fedora te dragen. ik probeerde het nog niet zo bot te houden, maar je geeft me geen andere optie.
Niet zo klein als jijquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat dat kleine meisje met rust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |