quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het je moeders schaamhaar was
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:31 schreef Conflict het volgende:
JNG / Jong! slowchat #29 Bijna weekend!
![]()
Wedden dat zij groter is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat dat kleine meisje met rust.
Leuke fotoquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:20 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En even m'n metgezel er afgeknipt, dat is het rare plukje linksboven :p
Je lijkt op je UI.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
Ook ik moet er dan maar aan geloven:
[ afbeelding ]
Ik haat niet, alleen waarom heb je konijnenoren op?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:25 schreef tjopop het volgende:
[..]
wat is er met je
niet gaan haten ik heb toch scheit
Haha, niceee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom heb ik deze UI. Kijk voor de grap eens in mijn fobo, daar staat een vergelijking.
was helemaal d'r aan, loesoe/skaffa, allesquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik haat niet, alleen waarom heb je konijnenoren op?
Doe een before/after o:!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Leuke foto's allemaal.![]()
Altijd leuk om te zien wie nou eigenlijk achter die username zit, ik had wel andere verwachtingen maar dat is altijd zo.
Ik zal binnenkort wellicht mijn foto plaatsen, eerst maar eens even naar de kapper, wat een zooitje daarboven.
Leuk idee, ik heb alleen een telefoon met een camera van niks en mijn normale camera is ergens maar geen idee waar.quote:
Niets, want ik groei nog steeds.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:26 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Hihi, ik ben langer dan jou, hihi.
Wat win ik nu?
Wie zegt dat ik niet meer groei?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niets, want ik groei nog steeds.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:31 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Failure is success if we learn from it.
Ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:19 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet meer groei?![]()
Gebroken.quote:Op maandag 3 december 2012 01:41 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je hebt wel wat weg van Gary Sinisekijk:
[ afbeelding ]
leukquote:Op maandag 10 december 2012 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
Eentje vanaf mijn werk dan maar:
[ afbeelding ]
Je doet me aan Derren Brown denken!quote:Op maandag 10 december 2012 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
Eentje vanaf mijn werk dan maar:
[ afbeelding ]
Hehe, ik zie wat je bedoeltquote:Op maandag 10 december 2012 15:53 schreef Conflict het volgende:
[..]
Je doet me aan Derren Brown denken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 december 2012 18:56 schreef 0108daniel het volgende:
Voordat je reageert:
Ontopic posten aub. Besef dat dit een openbaar forum is en dat iedereen jouw foto kan bekijken.
[..]Zo waar, 10/10 keer is dit het gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
David Luiz!quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:44 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Even een fotootje van mij met mn minikerstboom!
Aaaaaah wat zie jij er liev uit...quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:20 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En even m'n metgezel er afgeknipt, dat is het rare plukje linksboven :p
Leukquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gezelligheid op de ochtend heuj heuj heuj
beetje michael jackson achtige blikquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
leuk topic![]()
en ja ik weet ook niet waarom ik mijn vinger onder mijn kin hou![]()
watquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:56 schreef mrsunusual het volgende:
[..]
beetje michael jackson achtige blik
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Optyfen ouwe graftakquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:38 schreef Taexon het volgende:
Mag ik daar zitten...? ik ben al een beetje oud
Niet alle kale mannen zitten in de beveiligingquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jij hebt echt zo een voorkomen van iemand die in de beveiliging of OV controleploeg zit.
aaawh liefquote:Op zondag 23 december 2012 15:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[ afbeelding ]
In kerstsfeer met de hond
Leuke fotoquote:Op zondag 23 december 2012 15:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[ afbeelding ]
In kerstsfeer met de hond
Dankjequote:
Leukiiquote:
quote:
Dankjequote:
Thanksquote:
Dankjequote:
Leuk, maar even over die hond.quote:
Het is een Franse Bulldogquote:Op woensdag 26 december 2012 13:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Leuk, maar even over die hond.
Wat voor soort dier is het?
De reden dat ik dit vraag is omdat ik steeds meer van die honden op straat zie rondlopen.
quote:Op maandag 10 december 2012 16:31 schreef RetRy32 het volgende:
Ik ook eentje vanaf mijn werk dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tom Hardy lipjes.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik bevestig dat, hij post heel vaak foto's van zichzelf. Hoezo?
Je schrijft op je jas?quote:Op zondag 30 december 2012 13:29 schreef Crocodi1e het volgende:
Er werden Vrijdag stiekem foto's van mij gemaakt in de trein
[ afbeelding ]
Tekenen, schrijven, knippen en plakken van alles en nog wat, ik doe veel met mijn kledij.quote:
Oke, wordt er dan niet vaak naar je gekeken op straat enzoquote:Op zondag 30 december 2012 14:15 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Tekenen, schrijven, knippen en plakken van alles en nog wat, ik doe veel met mijn kledij.
Uiteraard, maar dat maakt mij niet uit.quote:Op zondag 30 december 2012 14:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke, wordt er dan niet vaak naar je gekeken op straat enzo?
Fuck de haters inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2012 14:17 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat maakt mij niet uit.
Half Sri-Lankees en half Indiaas/hindustaanquote:Op maandag 31 december 2012 02:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat is je afkomst als ik vragen mag?
Ah oke, dat je half hindoestaans bent is op zich ook wel te zien. Leuke foto trouwens.quote:Op maandag 31 december 2012 13:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Half Sri-Lankees en half Indiaas/hindustaan
quote:
Dankjequote:Op maandag 31 december 2012 16:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah oke, dat je half hindoestaans bent is op zich ook wel te zien. Leuke foto trouwens.
je haar normaalquote:Op zondag 30 december 2012 13:29 schreef Crocodi1e het volgende:
Er werden Vrijdag stiekem foto's van mij gemaakt in de trein
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |