quote:Op maandag 10 december 2012 16:31 schreef RetRy32 het volgende:
Ik ook eentje vanaf mijn werk dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tom Hardy lipjes.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik bevestig dat, hij post heel vaak foto's van zichzelf. Hoezo?
Je schrijft op je jas?quote:Op zondag 30 december 2012 13:29 schreef Crocodi1e het volgende:
Er werden Vrijdag stiekem foto's van mij gemaakt in de trein
[ afbeelding ]
Tekenen, schrijven, knippen en plakken van alles en nog wat, ik doe veel met mijn kledij.quote:
Oke, wordt er dan niet vaak naar je gekeken op straat enzoquote:Op zondag 30 december 2012 14:15 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Tekenen, schrijven, knippen en plakken van alles en nog wat, ik doe veel met mijn kledij.
Uiteraard, maar dat maakt mij niet uit.quote:Op zondag 30 december 2012 14:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke, wordt er dan niet vaak naar je gekeken op straat enzo?
Fuck de haters inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2012 14:17 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat maakt mij niet uit.
Half Sri-Lankees en half Indiaas/hindustaanquote:Op maandag 31 december 2012 02:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat is je afkomst als ik vragen mag?
Ah oke, dat je half hindoestaans bent is op zich ook wel te zien. Leuke foto trouwens.quote:Op maandag 31 december 2012 13:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Half Sri-Lankees en half Indiaas/hindustaan
quote:
Dankjequote:Op maandag 31 december 2012 16:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah oke, dat je half hindoestaans bent is op zich ook wel te zien. Leuke foto trouwens.
je haar normaalquote:Op zondag 30 december 2012 13:29 schreef Crocodi1e het volgende:
Er werden Vrijdag stiekem foto's van mij gemaakt in de trein
[ afbeelding ]
Het is wel veel en lang...quote:
natuurlijkquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik sta er wel met bescherming op
[ afbeelding ]
Inderdaad, do your own thing.quote:Op zondag 30 december 2012 14:17 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat maakt mij niet uit.
hijquote:Op donderdag 27 december 2012 22:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik bevestig dat, hij post heel vaak foto's van zichzelf. Hoezo?
Leuke trui.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:03 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
ok, ik en mijn nieuwe trui yay
Twee koptelefoonsquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:44 schreef roy600 het volgende:
Verveelde me dus heb achtergrond verandert met photoshop. Heb me ogen niet dicht, lijkt wel zo.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |