Ja hoor, je mag best foto's posten zolang je maar beseft dat dit openbaar is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan alsnog mag hij wel foto's posten, toch? Er is zelfs apart subforum voor
Zouden ze in KPD eens moeten vermeldenquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag best foto's posten zolang je maar beseft dat dit openbaar is.
wowquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
leuk topic![]()
en ja ik weet ook niet waarom ik mijn vinger onder mijn kin hou![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zouden ze in KPD eens moeten vermelden
Beschermd? Ik zie 5 pixels van je hand en that's itquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik sta er wel met bescherming op
[ afbeelding ]
Gaat om de pet, en dat ik breed ben. Heb ook nog een foto overdag met een bivakmuts maar die ga ik maar niet postenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Beschermd? Ik zie 5 pixels van je hand en that's it
enge lach heb jequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:33 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook een foto van mij dan for good measure
En nu ga je paaldansen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik zal nog een foto Zoeken
[ afbeelding ]
Bandana staat wel goed vind ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:18 schreef Conflict het volgende:
[..]
En nu ga je paaldansen?
Doe die doek eens af joh
bandanamanquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik zal nog een foto Zoeken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |