Ja hoor, je mag best foto's posten zolang je maar beseft dat dit openbaar is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan alsnog mag hij wel foto's posten, toch? Er is zelfs apart subforum voor
Zouden ze in KPD eens moeten vermeldenquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag best foto's posten zolang je maar beseft dat dit openbaar is.
wowquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
leuk topic![]()
en ja ik weet ook niet waarom ik mijn vinger onder mijn kin hou![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zouden ze in KPD eens moeten vermelden
Beschermd? Ik zie 5 pixels van je hand en that's itquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik sta er wel met bescherming op
[ afbeelding ]
Gaat om de pet, en dat ik breed ben. Heb ook nog een foto overdag met een bivakmuts maar die ga ik maar niet postenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Beschermd? Ik zie 5 pixels van je hand en that's it
enge lach heb jequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:33 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook een foto van mij dan for good measure
En nu ga je paaldansen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik zal nog een foto Zoeken
[ afbeelding ]
Bandana staat wel goed vind ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:18 schreef Conflict het volgende:
[..]
En nu ga je paaldansen?
Doe die doek eens af joh
bandanamanquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[ afbeelding ]
Breedquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gaat om de pet, en dat ik breed ben. Heb ook nog een foto overdag met een bivakmuts maar die ga ik maar niet posten
Woyo, brede man dit! editquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[ afbeelding ]
die ene die vooraan is die erachter is edit
Sinds wanneer mogen er hele namen genoemd worden op FOK!, zonder dat het hemzelf is?quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:09 schreef jonkeau het volgende:
[..]
Woyo, brede man dit! In vergelijking met hem is .... edit zelfs ecto.
Hij is toch al beroemd op FOK! zo langzamerhandquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen er hele namen genoemd worden op FOK!, zonder dat het hemzelf is?
Mijn fout. Ik heb dat alsnog weggehaald. Resultaat is een beetje een rommeltje geworden, maar ik heb zoveel mogelijk laten staan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen er hele namen genoemd worden op FOK!, zonder dat het hemzelf is?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:33 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
*fixedquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gaat om de pet, en dat ik onzeker ben. Heb ook nog een foto overdag met een bivakmuts maar die ga ik maar niet posten
WAJOOOOOO WAJOOOOO WAJOOOO, STRAPPED, ALLES DEZE MANG.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 14:57:52 ]
Je bent dus wel 12?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:55 schreef Taexon het volgende:
Hier foto's van de echte ik
Hipster alles Jwz....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Taexon heeft deze foto's puur gemaakt om dit topic te vervuilenleukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
leuk topic![]()
en ja ik weet ook niet waarom ik mijn vinger onder mijn kin hou![]()
quote:
quote:
Leuke foto's stuk voor stuk!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:33 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet wat ik hiervan moet denken nadat ik je topics heb gezien..quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[ afbeelding ]
zet dan geen foto neerquote:Op woensdag 28 november 2012 16:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Privé... Niet dat ik mij ervoor schaam maar ik zet niet alles op internet, vooral niet als ik een foto van mijzelf laat zien v_v
Dadelijk herkennen mensen mij helemaal enzo...
Bedoel je topics dat je vrienden je niet cool vinden als je geen wiet rookt en dan vervolgens ook echt zo een foto upload... denk dat verdere uitleg niet nodig is..quote:Op woensdag 28 november 2012 16:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoe bedoel je dit? zeg maar word niet boos
Voordat je van dat onzin commentaar gaat leveren post zelf ook een fatsoenlijke foto ..?quote:
Ik ben hoe ik ben vroeger was ik een onschuldige jongen maar dat van die topics meen ik nietquote:Op woensdag 28 november 2012 17:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bedoel je topics dat je vrienden je niet cool vinden als je geen wiet rookt en dan vervolgens ook echt zo een foto upload... denk dat verdere uitleg niet nodig is..
[..]
Voordat je van dat onzin commentaar gaat leveren post zelf ook een fatsoenlijke foto ..?
Diegene erachter is nog het enigste normale op de foto.. maar als je er echt zo bij loopt normaal dan... nee ga er geneens een uitspraak over doenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben hoe ik ben vroeger was ik een onschuldige jongen maar dat van die topics meen ik nietze willen dan nog wel vrienden zijn, maar ik vindt het zelf ook lekker, maar wat bedoel je nu precies met echt zo foto? ik ben die ene voorste he niet die dikke erachter
Leuke foto en vette klok!quote:Op woensdag 28 november 2012 18:41 schreef Mandéra het volgende:
Dan lever ik ook maar even een bijdrage aan dit topic:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op donderdag 29 november 2012 09:11 schreef promisionxexposed het volgende:
heerlijk die ochtendenAch ik kom er meestal als een zombie uit hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is gewoon een leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahha die foto is echt episch xDquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:33 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2012 09:11 schreef promisionxexposed het volgende:
heerlijk die ochtendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Help het is Justin bieberquote:Op donderdag 29 november 2012 15:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen dotje ofzo.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben gwn supersexy!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 15:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Cute.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:03 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
ok, ik en mijn nieuwe trui yay
Wat nou cute... staar 10 seconde in haar ogen, ik voelde mij gelijk bedreigdquote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 16:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Help het is Justin bieber
Hey fans!quote:
haha hoeft niet hoor, en bedreig mensen nietquote:Op donderdag 29 november 2012 16:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wat nou cute... staar 10 seconde in haar ogen, ik voelde mij gelijk bedreigd![]()
Je bent mooi!quote:Op donderdag 29 november 2012 16:03 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gaat om de pet, en dat ik breed ben. Heb ook nog een foto overdag met een bivakmuts maar die ga ik maar niet posten
Je gezicht lijkt op dat van Honey Boo Boo, sorry.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:03 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je gezicht lijkt op dat van Honey Boo Boo, sorry.
naaah echt niet!!quote:Op donderdag 29 november 2012 18:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu je het zegt wel een beetje!![]()
Je hebt haar wangen en vorm van ogen.quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu je het zegt wel een beetje!![]()
Jouw jasquote:Op donderdag 29 november 2012 15:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Het is geen vuilniszak, gewoon een klein bonte randje.quote:
Je draaft nu een beetje doorquote:Op donderdag 29 november 2012 15:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Nu moet het eerst nog bij me doordringen, en als dat gebeurt, dan kom ik wel terug.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar natuurlijkZeker niet oud
.
Gave hoedquote:Op donderdag 29 november 2012 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
Ook ik moet er dan maar aan geloven:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
Ook ik moet er dan maar aan geloven:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
Thanksquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:31 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]De pic in je spoiler faalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probleem?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
De pic in je spoiler faalt.
Ik heb er geen probleem mee hoor. Als jij een fedora wil dragen dan moet je dat lekker doen.quote:
Waarom post je die pic danquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:40 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee hoor. Als jij een fedora wil dragen dan moet je dat lekker doen.
Volgens mij is daar dit topic niet voor, net zoals deze SC. Dus verhuis naar KLB zou ik zeggen.quote:
Hoezo zou ik, jij bent hier toch degene die een foto op Fok! plaatst. Je moet je niet verbeelden dat je alleen maar leuke reacties geeft. Als ik jou met een fedora op je kop zie, waarom zou ik dan niet die afbeelding niet mogen plaatsen. Kwets ik dan je gevoelens?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is daar dit topic niet voor, net zoals deze SC. Dus verhuis naar KLB zou ik zeggen.
Geef dan een duidelijke mening in plaats van dat er 5 posts overheen gaan voordat ik weet wat je nou daadwerkelijk vind.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:48 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Hoezo zou ik, jij bent hier toch degene die een foto op Fok! plaatst. Je moet je niet verbeelden dat je alleen maar leuke reacties geeft. Als ik jou met een fedora op je kop zie, waarom zou ik dan niet die afbeelding niet mogen plaatsen. Kwets ik dan je gevoelens?
Ik vind het kneuzig om een fedora te dragen. ik probeerde het nog niet zo bot te houden, maar je geeft me geen andere optie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geef dan een duidelijke mening in plaats van dat er 5 posts overheen gaan voordat ik weet wat je nou daadwerkelijk vind.
En om antwoord te geven op je vraag: nee.
Ik hou van duidelijkheid.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:51 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het kneuzig om een fedora te dragen. ik probeerde het nog niet zo bot te houden, maar je geeft me geen andere optie.
Niet zo klein als jijquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat dat kleine meisje met rust.
Groter dan jij, maar niet ouder.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het je moeders schaamhaar was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |