Geen probleemquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je niet gepakt wordt.
Nee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:04 schreef msacras het volgende:
Nog mensen hier die ook HIMYM kijken?
Ah, ik heb alle seizoenen al naar beneden gehaald in geval van ziekte en slechte internetverbinding. Zoals nu.quote:
Nu al? proost g.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tijd om aan het bier te gaan.
Ik heb bezigheidstherapie op mijn werk, ik heb de hele week weekendquote:
Ja ik moest ook wel werken vorig weekend. Ging niet zo geweldig maar m'n werk is best leuk dus ik heb het overleefd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb bezigheidstherapie op mijn werk, ik heb de hele week weekend. Maar dat is verplicht, dus echt weekend is toch wel iets vrijer
.
Ik heb een fulltime baan van maandag t/m vrijdag. Weekend = echt weekend hierquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja ik moest ook wel werken vorig weekend. Ging niet zo geweldig maar m'n werk is best leuk dus ik heb het overleefd.
Bij mij is het omgekeerd.. door de weeks vrij en in het weekend als beveiliger overal en nergens bezigquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een fulltime baan van maandag t/m vrijdag. Weekend = echt weekend hier.
Wat voor werk doe je?
Mja, als je gelukt hebt verdien je in het weekend wel meer, zeker als het nog onregelmatig is ookquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bij mij is het omgekeerd.. door de weeks vrij en in het weekend als beveiliger overal en nergens bezig
Ja ik ben wel opzoek naar iets anders gewoon vast hoor
Ik ga naar school doordeweeks en werk in het weekend (en ook soms doordeweeks)quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een fulltime baan van maandag t/m vrijdag. Weekend = echt weekend hier.
Wat voor werk doe je?
mhaw valt mee, nacht diensten verdienen wel weer heel leukquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, als je gelukt hebt verdien je in het weekend wel meer, zeker als het nog onregelmatig is ook. Maar ik weet niet of dat in jouw branche zo is
.
Hehe oke. Ah een coffeeshop (quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ga naar school doordeweeks en werk in het weekend (en ook soms doordeweeks)
Dus de weekendavonden zijn mijn weekend.
Ik werk in een koffiewinkel/café, waar werk jij?
Mijn stiefbroer is ook beveiliger geweestquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
mhaw valt mee, nacht diensten verdienen wel weer heel leuk
Dat zegt m'n vader ook altijd, "mijn dochter werkt in een coffeeshop"quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe oke. Ah een coffeeshop () is wel tof
Ik ontwerp machines.
Hahahahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat zegt m'n vader ook altijd, "mijn dochter werkt in een coffeeshop"
Oké leuk, niks voor mij aangezien ik zo technisch als een appel ben.
Ik ben al dronken man!quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dank, ik zit al aan mijn tweede
Anders vraag je of hij even helpt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:51 schreef AppelCake het volgende:
Ik zat net te fappen kwam een vriend van mijn broertje ineens mijn kamer binnen.
Hopelijk zag hij niets...
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anders vraag je of hij even helpt.
Hossel een chick.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heeft hij niet, hij heeft wel een tweelingbroer maar daar kan ik niets mee...
Gelukkig maar dat ik nooit het woord coffeeshop gebruik als ik het over m'n werk heb.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hahahaha. Tja, je vraagt er wel een beetje om als je dat zegt
.
Appels.
Haha, nee inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik nooit het woord coffeeshop gebruik als ik het over m'n werk heb.Behalve als ik het in het engels zeg dan, maar dan is het weer heel normaal.
AppelsFruit
Volgende week sinterklaas vieren met vrienden. Vriend had alvast wat in huis gehaaldquote:
Ik niet, na 1,5 week bijna niks gegeten te hebben mag ik niet zo zwaar of zuur eten, en dat terwijl ik gek ben op kiwi's en verse jus.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, nee inderdaad. "Ja, ik werk in een coffeeshop". WAT
?!
Ja, lekkerNet nog een banaan op
.
Nicequote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Volgende week sinterklaas vieren met vrienden. Vriend had alvast wat in huis gehaald
[ afbeelding ]
Met de boodschap erbij "but wait... there's more to come!"
Ik kan beter tegen sterke drank dan tegen bierquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef Conflict het volgende:
[..]
Sterke drank wordt altijd een drama bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |