Geen probleemquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je niet gepakt wordt.
Nee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:04 schreef msacras het volgende:
Nog mensen hier die ook HIMYM kijken?
Ah, ik heb alle seizoenen al naar beneden gehaald in geval van ziekte en slechte internetverbinding. Zoals nu.quote:
Nu al? proost g.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tijd om aan het bier te gaan.
Ik heb bezigheidstherapie op mijn werk, ik heb de hele week weekendquote:
Ja ik moest ook wel werken vorig weekend. Ging niet zo geweldig maar m'n werk is best leuk dus ik heb het overleefd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb bezigheidstherapie op mijn werk, ik heb de hele week weekend. Maar dat is verplicht, dus echt weekend is toch wel iets vrijer
.
Ik heb een fulltime baan van maandag t/m vrijdag. Weekend = echt weekend hierquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja ik moest ook wel werken vorig weekend. Ging niet zo geweldig maar m'n werk is best leuk dus ik heb het overleefd.
Bij mij is het omgekeerd.. door de weeks vrij en in het weekend als beveiliger overal en nergens bezigquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een fulltime baan van maandag t/m vrijdag. Weekend = echt weekend hier.
Wat voor werk doe je?
Mja, als je gelukt hebt verdien je in het weekend wel meer, zeker als het nog onregelmatig is ookquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bij mij is het omgekeerd.. door de weeks vrij en in het weekend als beveiliger overal en nergens bezig
Ja ik ben wel opzoek naar iets anders gewoon vast hoor
Ik ga naar school doordeweeks en werk in het weekend (en ook soms doordeweeks)quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een fulltime baan van maandag t/m vrijdag. Weekend = echt weekend hier.
Wat voor werk doe je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |