Maar niks moet héquote:Op woensdag 28 november 2012 19:39 schreef Meloewa het volgende:
Ik zou er echt een trauma aan overhouden als ik dat moes eten
Volgens mij ook inderdaad.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:41 schreef msacras het volgende:
Hadden Dennis en Valerio dat niet ooit gedaan in proefkonijnen? Dat tv programma
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:43 schreef TR08 het volgende:
Een van mijn afstudeer begeleiders had een kameraad die als zendeling ooit meegedaan heeft om de lokale dorpsoudste op te eten. Het was in dat dorp traditie om de dorpsoudste nadat deze een natuurlijke dood gestorven was uiteraard met het hele dorp op te eten.
Was inderdaad iets tussen kip-varken achtigs geweest en gezien de leeftijd ook iets taai.
Verder niet heel bijzonder.
Ze hebben die man pas na de barbeque verteld wat hij gegeten had trouwens.
Oh gadver, ik moet er niet aan denken...quote:Op woensdag 28 november 2012 19:43 schreef TR08 het volgende:
Een van mijn afstudeer begeleiders had een kameraad die als zendeling ooit meegedaan heeft om de lokale dorpsoudste op te eten. Het was in dat dorp traditie om de dorpsoudste nadat deze een natuurlijke dood gestorven was uiteraard met het hele dorp op te eten.
Was inderdaad iets tussen kip-varken achtigs geweest en gezien de leeftijd ook iets taai.
Broodje aap!quote:Op woensdag 28 november 2012 19:43 schreef TR08 het volgende:
Bazen als het echt wasquote:
Het intrigeert kennelijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:16 schreef golfer het volgende:
En eens in de zoveel tijd komt er weer een user met deze vraag:
CUL / Mensenvlees
ONZ / smaak van mensenvlees
SC / Hoe zou mensenvlees smaken???
CUL / goed recept mensenvlees
GC / ff een serieuze vraag tussendoor
CUL / hoe kan ik het best een hart gereedmaken
etc, etc...
zou nog liever verhongerenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:55 schreef Jellereppe het volgende:
Als het noodzaak is, dan zou ik het zonder twijfel doen. Anders moet ik er niet aan denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |