Daar heb ik ook al aan gedacht. Dat zijn echt debielenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:39 schreef Zolder het volgende:
Ik kan me voorstellen dat er doorgeslagen kran.. Eh vegetariers zijn met slinkse linkse ideeën die dit liever zouden zien.
Niet qua smaak volgens mij. De ene zal wat vettiger smaken dan de ander bijvoorbeeld. Lijkt me.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:03 schreef Zolder het volgende:
[..]
Je kunt persoon A niet met persoon B vergelijken?
Dan moet je wel eentje uit de jungle nemen, die zijn niet vol van uitlaatgassen en chemische medicijnenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:24 schreef giepen het volgende:
is het gezond om mensenvlees te eten?
zit het vol met eiwitten ? een vervanger voor kip ?
alsof het vlees wat jij bij de appie of plus haalt niet vol met chemische troep zitquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:39 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan moet je wel eentje uit de jungle nemen, die zijn niet vol van uitlaatgassen en chemische medicijnen
Ik keek daar een keer bij de ingredienten van rundergehakt, ik schrok er wel van.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
alsof het vlees wat jij bij de appie of plus haalt niet vol met chemische troep zit
Vertelquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:50 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik keek daar een keer bij de ingredienten van rundergehakt, ik schrok er wel van.
Zeer interessant dit.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:28 schreef tong80 het volgende:
In Papoea-Nieuw-Guinea zijn 30 leden van een sekte opgepakt, die zich te goed zouden hebben gedaan aan de hersenen en geslachtsdelen van lokale 'heksen'. De sekteleden trokken onder meer soep van de organen. Volgens de aanklacht verdwenen zeker zeven personen in de kookpot.
De 29 aangehouden personen, onder wie acht vrouwen, behoren tot een sekte die de strijd aangaat met kwaadaardige heksen. Het geloof in hekserij is in Papoea-Nieuw-Guinea wijdverbreid.
Zo huren mensen de tovernaars in bij ziekte, sterfgevallen of problemen van financiële aard. In ruil voor zijn, of haar, diensten vraagt een bezweerder veelal zo'n 1.000 kina, omgerekend 387 euro. Ook worden de helende bezweringen vaak geruild tegen voedsel, zoals varkens of rijst.
Sommige tovenaars gaan een stap verder, en eisen seks met de vrouwen uit de familie van de 'patiënt'. Vooral tegen dit laatste verzet de sekte zich. Sinds april zouden de leden al zeven heksen hebben gedood, en verorberd, zo meldt een landelijke krant. Bij de moorden werd gebruik gemaakt van messen die, zo gelooft de sekte, behept zouden zijn met bovennatuurlijke krachten.
'We hebben hun hersenen rauw opgegeten en hun organen, zoals het hart, de lever en de penis, naar onze koks gebracht om er kracht uit te halen', zo laat één van de opgepakte kannibalen weten
De penis werd gelukkig naar de kok gebracht.quote:
Kleurstoffen, citroenzuur, en andere conserveringsmiddellen, er zat ook rundvlees in trouwens.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:35 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Kleurstoffen, citroenzuur, en andere conserveringsmiddellen, er zat ook rundvlees in trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |