Dat hoor je wel vaker, vriendin van mij kan met gemak een halve fles wodka leegkieperen en dan is ze slechts licht aangeschoten, maar als ze 2 wijntjes op heeft kan je d'r wegdragenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NiceGoed bezig
[..]
Ik kan beter tegen sterke drank dan tegen bier.
Ja maar ik drink dat als ranjaquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan beter tegen sterke drank dan tegen bier.
Ziek.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verse jusWaarom heb je 1,5 week lang niks gegeten?
dat soort mensenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:00 schreef Conflict het volgende:
Ik wil altijd vechten na sterke drank
Hertog jan en sambuca is hier de favorietquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Volgende week sinterklaas vieren met vrienden. Vriend had alvast wat in huis gehaald
[ afbeelding ]
Met de boodschap erbij "but wait... there's more to come!"
gewoon een big tastyquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Ziek.Dus ik had ten eerste geen zin meer in eten en als m'n moeder dan toch iets naar binnen propte kwam het er gelijk weer uit.
Maar vandaag al een stukje ei en beschuit gegeten een een half glas jus. Slechts een beetje misselijk maar alles zit er nog in
Daarom bierquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat soort mensen![]()
![]()
no offence![]()
Hertog jan hier ook.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hertog jan en sambuca is hier de favoriet
Ahw dat is wel minderquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Ziek.Dus ik had ten eerste geen zin meer in eten en als m'n moeder dan toch iets naar binnen propte kwam het er gelijk weer uit.
Maar vandaag al een stukje ei en beschuit gegeten een een half glas jus. Slechts een beetje misselijk maar alles zit er nog in
Jij eet ook planten, en nee ik eet ook geen vis. vis = dier. Ik eet geen dier, laat ik het zo stellen, dan hebben we dat ook gelijk uit de wereldquote:
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef Conflict het volgende:
Ik had pas een prei opgegeten, ik vond het zielig voor die prei
Eet je wel mensen of ben ik veilig?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Jij eet ook planten, en nee ik eet ook geen vis. vis = dier. Ik eet geen dier, laat ik het zo stellen, dan hebben we dat ook gelijk uit de wereld
vlees = 4 poten dat beweegt op landquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dus omdat een rund een rund is is het geen vlees?
ik eet geen plantenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Jij eet ook planten, en nee ik eet ook geen vis. vis = dier. Ik eet geen dier, laat ik het zo stellen, dan hebben we dat ook gelijk uit de wereld
http://forum.fok.nl/topic/1900039quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Eet je wel mensen of ben ik veilig?
Ik wilde gisteren vagina proberen, maar voor het eerste hapje was ik er al klaar mee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:08 schreef msacras het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1900039
Nou nee
was het niet schoongemaakt?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren vagina proberen, maar voor het eerste hapje was ik er al klaar mee.
Hehe ja best apart is datquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat hoor je wel vaker, vriendin van mij kan met gemak een halve fles wodka leegkieperen en dan is ze slechts licht aangeschoten, maar als ze 2 wijntjes op heeft kan je d'r wegdragen
wat een topicquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:08 schreef msacras het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1900039
Nou nee
Jawel, maar ik had medelijdenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
was het niet schoongemaakt?
Dierenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik eet geen plantenPlanten
waarom eet je geen dieren? Dieren
Maar als je nooit vlees eet hoef je ook bijna nooit te poepen, da's een voordeel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Dieren![]()
In eerste instantie natuurlijk "omdat het zielig is" (ik was 8), en eigenlijk is het natuurlijk ook wel zo en ik voelde me schuldig als ik vlees at want dan zag ik bijvoorbeeld een koe voor me. Sowieso is het ook een kwestie van "je gaat ook geen mensen doodschieten en in een winkel leggen, waarom dan wel dieren" want dieren hebben ook gewoon een zenuwstelsel, hersenen en bewustzijn. Tegenwoordig is het meer een gewoonte, als het niet zo dat ik weer vlees zou willen eten.
In principe is een vagina een gat dus kan je er geen fysieke hap van nemen. Tenzij het dan het weefsel er omheen is. Was dat niet ooit in Tila Tequila (dat monsterlijk slechte programma op mtv) waar de deelnemers een varkensvagina moesten eten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren vagina proberen, maar voor het eerste hapje was ik er al klaar mee.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Dieren![]()
In eerste instantie natuurlijk "omdat het zielig is" (ik was 8), en eigenlijk is het natuurlijk ook wel zo en ik voelde me schuldig als ik vlees at want dan zag ik bijvoorbeeld een koe voor me. Sowieso is het ook een kwestie van "je gaat ook geen mensen doodschieten en in een winkel leggen, waarom dan wel dieren" want dieren hebben ook gewoon een zenuwstelsel, hersenen en bewustzijn. Tegenwoordig is het meer een gewoonte, als het niet zo dat ik weer vlees zou willen eten.
ik heb een keer 5 honden aan zo'n spit geroosterd zien wordenquote:
is niet zielig, hoort gewoon bij het levenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Dieren![]()
Echt hè.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wat een topic
hoe oud ben je eigenlijk?
Die spuit ik gewoon rechtstreeks in mijn adersquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef jcdragon het volgende:
Planten en dieren etenHet gaat om de smaakversterkers en e-nummers
ik had je ouder geschatquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Echt hè.
Ik ben 16, bijna 17. En jij?
Ja dit, laatst ook twee kipfiletjes getroost in combinatie met twee elastiekjesquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef Conflict het volgende:
Ik troost mijn vlees altijd voordat ik het opeet [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dit, laatst ook twee kipfiletjes getroost in combinatie met twee elastiekjes
15 eind mei pas 16quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Echt hè.
Dus had ik het gewoon moeten doen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef msacras het volgende:
[..]
In principe is een vagina een gat dus kan je er geen fysieke hap van nemen. Tenzij het dan het weefsel er omheen is. Was dat niet ooit in Tila Tequila (dat monsterlijk slechte programma op mtv) waar de deelnemers een varkensvagina moesten eten?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
komt misschien door je grote zonnebril
Waaaat? Ik dacht 19quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Echt hè.
waarom vriend tussen ""?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:15 schreef msacras het volgende:
[..]
M'n "vriend" komt uit 1993, telt dat ook?
meesterrasquote:
Het is niet dat we officieel een datum hebben of het echt hebben afgesproken, maar praktisch gezien hebben we wel wat.quote:
Ik droomde gisteravond dat ik droomde en daarin was ik iets vergeten, en toen tegen iemand zei, ja ik ben toch aan het dromenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:16 schreef Conflict het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik ei moest roken, dat was in een kerncentrale in De Oekraïne
kut manquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is niet dat we officieel een datum hebben of het echt hebben afgesproken, maar praktisch gezien hebben we wel wat.
Mijn dromen worden ook steeds gekker.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik droomde gisteravond dat ik droomde en daarin was ik iets vergeten, en toen tegen iemand zei, ja ik ben toch aan het dromen
echt focking bizar
Maar ik kon die droom ook nog echt onthouden, zat ik die ochtend: Wtf just happenedquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:18 schreef Conflict het volgende:
[..]
Mijn dromen worden ook steeds gekker.
Misschien een droomtopic?
Ik had je ook wel ouder geschat tbhquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:18 schreef Nestalgie het volgende:
maar conflict hoe oud dacht je dat ik was dan
tbh? hoe oud danquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik had je ook wel ouder geschat tbh
Ik word soms wakker 's nachts terwijl ik droom, dan ga ik ff naar de plee en kan ik mijn droom hervatten, zo cool hé!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar ik kon die droom ook nog echt onthouden, zat ik die ochtend: Wtf just happened
Ik heb dat alleen als ik nachtmerries hebquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik word soms wakker 's nachts terwijl ik droom, dan ga ik ff naar de plee en kan ik mijn droom hervatten, zo cool hé!
Ik ga er hier bij iedereen gewoon van uit dat diegene jong is, heb er niet echt een leeftijd bij in gedachte.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:18 schreef Nestalgie het volgende:
maar conflict hoe oud dacht je dat ik was dan
Er was een tijd dat ik al mijn dromen elke dag excact kon onthouden. Ik schreef ze dan wel eens op, geweldig om terug te lezen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik word soms wakker 's nachts terwijl ik droom, dan ga ik ff naar de plee en kan ik mijn droom hervatten, zo cool hé!
Soms word ik wakker en is Biancavia gewoon in een ander bed gaan liggen. Blijkt dat nik nogal wild aan het slapen ben geweest, slaan, schreeuwen enzoquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen als ik nachtmerries heb![]()
Mijn ex had af en toe van die night terrorsHeb na een jaar nog steeds de littekens in mijn arm staan
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:21 schreef msacras het volgende:
[..]
To be honest, en mwoah ik dacht een jaar of 17
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:21 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik ga er hier bij iedereen gewoon van uit dat diegene jong is, heb er niet echt een leeftijd bij in gedachte.
Ik herinner al mijn dromen nog, vertel ze ook 's ochtends. Ja, opschrijven, goed plan!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik al mijn dromen elke dag excact kon onthouden. Ik schreef ze dan wel eens op, geweldig om terug te lezen.
had zij dus ook, maar dan echt op een bizar niveau. Dan was ze ook echt zo bang, doodsangst gewoonquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
Soms word ik wakker en is Biancavia gewoon in een ander bed gaan liggen. Blijkt dat nik nogal wild aan het slapen ben geweest, slaan, schreeuwen enzo
Tegenwoordig neem ik mezelf op in m'n slaap, ik praat nogal veel in m'n slaap. Heb je zo'n app voor, sleep talk recorder. Ook briljant om terug te luisteren, zeker als je het kan koppelen aan je dromen. Ik droomde laatst dat ik bij een vriend was die gitaar aan het spelen was en toen hoorde je me zeggen "nee gebruik een ander akkoord" en "ga nog even door je speelt zo goed"quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:23 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik herinner al mijn dromen nog, vertel ze ook 's ochtends. Ja, opschrijven, goed plan!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
had zij dus ook, maar dan echt op een bizar niveau. Dan was ze ook echt zo bang, doodsangst gewoonEn dan mij wakker maken met schreeuwen, slaan, krabben, schoppen alles
En dan kon je haar ook niet kalmeren
kon soms gewoon een kwartier duren
![]()
En dan in de ochtend herrinerde zij er helemaal niets van en heb je zelf een gebroken nacht
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
had zij dus ook, maar dan echt op een bizar niveau. Dan was ze ook echt zo bang, doodsangst gewoonEn dan mij wakker maken met schreeuwen, slaan, krabben, schoppen alles
En dan kon je haar ook niet kalmeren
kon soms gewoon een kwartier duren
![]()
En dan in de ochtend herrinerde zij er helemaal niets van en heb je zelf een gebroken nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |