Verse jusquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik niet, na 1,5 week bijna niks gegeten te hebben mag ik niet zo zwaar of zuur eten, en dat terwijl ik gek ben op kiwi's en verse jus.Daarom maar aan het guavesap gegaan
Dat hoor je wel vaker, vriendin van mij kan met gemak een halve fles wodka leegkieperen en dan is ze slechts licht aangeschoten, maar als ze 2 wijntjes op heeft kan je d'r wegdragenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NiceGoed bezig
[..]
Ik kan beter tegen sterke drank dan tegen bier.
Ja maar ik drink dat als ranjaquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan beter tegen sterke drank dan tegen bier.
Ziek.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verse jusWaarom heb je 1,5 week lang niks gegeten?
dat soort mensenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:00 schreef Conflict het volgende:
Ik wil altijd vechten na sterke drank
Hertog jan en sambuca is hier de favorietquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Volgende week sinterklaas vieren met vrienden. Vriend had alvast wat in huis gehaald
[ afbeelding ]
Met de boodschap erbij "but wait... there's more to come!"
gewoon een big tastyquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Ziek.Dus ik had ten eerste geen zin meer in eten en als m'n moeder dan toch iets naar binnen propte kwam het er gelijk weer uit.
Maar vandaag al een stukje ei en beschuit gegeten een een half glas jus. Slechts een beetje misselijk maar alles zit er nog in
Daarom bierquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat soort mensen![]()
![]()
no offence![]()
Hertog jan hier ook.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hertog jan en sambuca is hier de favoriet
Ahw dat is wel minderquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Ziek.Dus ik had ten eerste geen zin meer in eten en als m'n moeder dan toch iets naar binnen propte kwam het er gelijk weer uit.
Maar vandaag al een stukje ei en beschuit gegeten een een half glas jus. Slechts een beetje misselijk maar alles zit er nog in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |