Jij eet ook planten, en nee ik eet ook geen vis. vis = dier. Ik eet geen dier, laat ik het zo stellen, dan hebben we dat ook gelijk uit de wereldquote:
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef Conflict het volgende:
Ik had pas een prei opgegeten, ik vond het zielig voor die prei
Eet je wel mensen of ben ik veilig?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Jij eet ook planten, en nee ik eet ook geen vis. vis = dier. Ik eet geen dier, laat ik het zo stellen, dan hebben we dat ook gelijk uit de wereld
vlees = 4 poten dat beweegt op landquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dus omdat een rund een rund is is het geen vlees?
ik eet geen plantenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Jij eet ook planten, en nee ik eet ook geen vis. vis = dier. Ik eet geen dier, laat ik het zo stellen, dan hebben we dat ook gelijk uit de wereld
http://forum.fok.nl/topic/1900039quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Eet je wel mensen of ben ik veilig?
Ik wilde gisteren vagina proberen, maar voor het eerste hapje was ik er al klaar mee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:08 schreef msacras het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1900039
Nou nee
was het niet schoongemaakt?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren vagina proberen, maar voor het eerste hapje was ik er al klaar mee.
Hehe ja best apart is datquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat hoor je wel vaker, vriendin van mij kan met gemak een halve fles wodka leegkieperen en dan is ze slechts licht aangeschoten, maar als ze 2 wijntjes op heeft kan je d'r wegdragen
wat een topicquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:08 schreef msacras het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1900039
Nou nee
Jawel, maar ik had medelijdenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
was het niet schoongemaakt?
Dierenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik eet geen plantenPlanten
waarom eet je geen dieren? Dieren
Maar als je nooit vlees eet hoef je ook bijna nooit te poepen, da's een voordeel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Dieren![]()
In eerste instantie natuurlijk "omdat het zielig is" (ik was 8), en eigenlijk is het natuurlijk ook wel zo en ik voelde me schuldig als ik vlees at want dan zag ik bijvoorbeeld een koe voor me. Sowieso is het ook een kwestie van "je gaat ook geen mensen doodschieten en in een winkel leggen, waarom dan wel dieren" want dieren hebben ook gewoon een zenuwstelsel, hersenen en bewustzijn. Tegenwoordig is het meer een gewoonte, als het niet zo dat ik weer vlees zou willen eten.
In principe is een vagina een gat dus kan je er geen fysieke hap van nemen. Tenzij het dan het weefsel er omheen is. Was dat niet ooit in Tila Tequila (dat monsterlijk slechte programma op mtv) waar de deelnemers een varkensvagina moesten eten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren vagina proberen, maar voor het eerste hapje was ik er al klaar mee.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Dieren![]()
In eerste instantie natuurlijk "omdat het zielig is" (ik was 8), en eigenlijk is het natuurlijk ook wel zo en ik voelde me schuldig als ik vlees at want dan zag ik bijvoorbeeld een koe voor me. Sowieso is het ook een kwestie van "je gaat ook geen mensen doodschieten en in een winkel leggen, waarom dan wel dieren" want dieren hebben ook gewoon een zenuwstelsel, hersenen en bewustzijn. Tegenwoordig is het meer een gewoonte, als het niet zo dat ik weer vlees zou willen eten.
ik heb een keer 5 honden aan zo'n spit geroosterd zien wordenquote:
is niet zielig, hoort gewoon bij het levenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Dieren![]()
Echt hè.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wat een topic
hoe oud ben je eigenlijk?
Die spuit ik gewoon rechtstreeks in mijn adersquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef jcdragon het volgende:
Planten en dieren etenHet gaat om de smaakversterkers en e-nummers
ik had je ouder geschatquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Echt hè.
Ik ben 16, bijna 17. En jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |