quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[success]Het is vrij rustig, alles gaat z'n gangetje en heb maar een paar dingetjes te doenheerlijk![/success]
Ze zijn opquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:55 schreef AppelCake het volgende:
Hoeveel van die dingen zijn er nog?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:55 schreef Conflict het volgende:
[..]
[warning]Lekker man! Ik ga maar eens een biertje pakken, ik ben toch een lapzwans [/warning]
Wat voor dingen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:55 schreef AppelCake het volgende:
Hoeveel van die dingen zijn er nog?
Die [/warning] enzo.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[error]Relaxed! Jij kan nog even genieten van het mooie weer aldaar, zeker nog even doen dus![/error]
[..]
Wat voor dingen?
Volgens gebruikt bijna niemand ze.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat, ik gebruik ze eigenlijk nooit
Wel man, net nog!quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat, ik gebruik ze eigenlijk nooit
Jawel, kom ze nog wel eens tegenquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Volgens gebruikt bijna niemand ze.
quote:
Handig voor meets.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:06 schreef Conflict het volgende:
Ik zit eraan te denken om een "waar woon jij" topic te maken met zo'n mooi google earth map erbij. Als dan iemand zijn exacte locatie niet wil geven dan doen we gewoon de dichtstbijzijnde stat
Doen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:06 schreef Conflict het volgende:
Ik zit eraan te denken om een "waar woon jij" topic te maken met zo'n mooi google earth map erbij. Als dan iemand zijn exacte locatie niet wil geven dan doen we gewoon de dichtstbijzijnde stat
I'm inquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
[..]
Ja, ff kijken, als meer mensen het leuk vinden dan ga ik 'm maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |