SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf een code krijgen:Shortcut:quote:Op donderdag 29 november 2012 21:39 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Ik zie al hoe het werkt.
Het aanmelden gaat via www.VoucherCloud.nl, als je daar eenmaal lid van bent kun je de Pathé Actie zien. Als je dan vervolgens je (Vodafone?) telefoonnummer invoert, krijg je een pincode en als je die bevestigt, zie je de 'Voucher code'.
Hiermee kom je op de website www.voordeelbijvodafone.nl. waarna je de 'Voucher code' kunt gebruiken om twee bios kaartjes te laten mailen naar je e-mail adres.
Het is dus allemaal wel legitiem van Vodafone neem ik aan, gewoon een slecht campagne-team / vormgeving van de site.
Registreren/inloggen bij www.VoucherCloud.nl
Naar de volgende link gaan
http://www.vouchercloud.n(...)ingscode-vouchercode
Code genereren, dit verschijnt op de pagina van vouchercloud.
(Hier is gek genoeg geen Vodafone nummer voor nodig.)
Vervolgens hier http://www.voordeelbijvodafone.nl/claimcheque.asp gratis bioscoopbonnen bestellen.
[ Bericht 8% gewijzigd door liesje1979 op 07-12-2012 19:46:53 ]
quote:Beste BettyWeter,
Alsjeblieft!
Hierbij sturen wij je gratis twee Pathé Midweek E-vouchers. Print de E-vouchers afzonderlijk uit en geniet van een gratis filmvoorstelling bij Pathé van maandag tot en met donderdag. Kijk voor alle actuele films, tijden en locaties op www.pathe.nl.
Wij wensen je alvast een prettige filmvoorstelling toe!
Vodafone
gebruikenquote:V2RZ78HB
quote:Omdat deze e-mail verzonden is vanuit een betaalde dienst is het niet mogelijk om u voor deze e-maildienst af te melden. Indien u vragen heeft, neem dan contact met ons op Tel. 010-2043008.
whoehoe ik ookquote:Op donderdag 29 november 2012 18:06 schreef mega-worstje het volgende:
Het werkt ook als je geen vodafone klant bent ik heb mn kaartjes binnen
Dat is wel vreemd ja. Sturen ze je dan elke week opnieuw bioscoopbonnen of watquote:Op donderdag 29 november 2012 18:11 schreef BettyWeter het volgende:
Dit is wel een beetje een vage tekst onderaan de mail:
[..]
Daarbij staat dat het geldig is tot 31 januari 2012 en op de E-voucher staat 2014 zelfsquote:Op donderdag 29 november 2012 18:11 schreef BettyWeter het volgende:
Dit is wel een beetje een vage tekst onderaan de mail:
[..]
Zoals gezegd je kunt dit dus ook zelf invoeren door een account aan te maken bij Vouchercloud.nl en dan voor de Pathé actie te kiezen.quote:
Heb je dus niet nodig, werkt ook met andere telefoonnummers. Ik vraag me alleen af of ze je e-ticket later niet blokkeren als blijkt dat je geen vodafone klant bent...quote:Op donderdag 29 november 2012 22:58 schreef xatlad het volgende:
Jammer dat je persee vodafone nummer nodig hebt heb kpn.
Jawel staat bij de voorwaarden..quote:Op donderdag 29 november 2012 23:04 schreef xatlad het volgende:
Kun je toch niet blokkeren als je die al uitgeprint hebt?
enquote:Deelnemers die aantoonbaar misbruik maken van de Actie kunnen van deelname worden uitgesloten.
Voorwaardenquote:Bij gebleken fraude met de E-voucher wordt aangifte gedaan bij Justitie.
De e-ticket zelf blijft natuurlijk ook online in de database bij Pathé staan, anders kunnen ze deze bij de kassa niet inscannen. Die moet natuurlijk wel als e-ticket gezien worden door de scanner van Pathé. Als ze deze filteren met de niet-vodafone klanten, heb je kans dat je straks bij de kassa staat en de e-ticket ongeldig wordt verklaard.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:04 schreef xatlad het volgende:
Kun je toch niet blokkeren als je die al uitgeprint hebt?
Ok hmm denk je echt dat ze daar zo streng op zijn kunt toch zeggen dat je ondertussen bent overgestapt met nummer behoud ofzo.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:08 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
De e-ticket zelf blijft natuurlijk ook online in de database bij Pathé staan, anders kunnen ze deze bij de kassa niet inscannen. Die moet natuurlijk wel als e-ticket gezien worden door de scanner van Pathé. Als ze deze filteren met de niet-vodafone klanten, heb je kans dat je straks bij de kassa staat en de e-ticket ongeldig wordt verklaard.
Klinkt niet echt goed heb geen zin om een boete te krijgen of de bak in te draaien.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jawel staat bij de voorwaarden..
[..]
en
[..]
Voorwaarden
Het staat altijd in die Pathe mails. Je mag geen bioscoopkaarten kopen met iemand anders zijn/haar creditcard of rekening, dat is normaal gesproken fraude denk ik.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:14 schreef xatlad het volgende:
[..]
Klinkt niet echt goed heb geen zin om een boete te krijgen of de bak in te draaien.
Of is dat risico wel te nemen?
er staat wel vodafone klanten, maar misschien ben ik met een ander nummer wel klant... dan mag ik er alsnog gebruik van maken zoals de voorwaarden nu zijn.quote:Aan de actie kan worden deelgenomen door Vodafone klanten die van Vodafone een unieke actiecode van deelname hebben ontvangen (hierna: de Deelnemer).
Het lijkt me slim om de voorwaarden zoals deze nu gesteld zijn, op te slaan. Voordat je er later gezeur mee krijgt, al betwijfel ik het. Ik denk dat ze het lek niet zullen dichten zo te zien. Volgens mij is het technisch gezien ook een stuk lastiger om bij het telefoon invulscherm alleen maar Vodafone klanten te accepteren.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:18 schreef loecje het volgende:
er staat in de voorwaarden niet dat je een vodafone nummer moet gebruiken
[..]
er staat wel vodafone klanten, maar misschien ben ik met een ander nummer wel klant... dan mag ik er alsnog gebruik van maken zoals de voorwaarden nu zijn.
+1quote:Op donderdag 29 november 2012 23:26 schreef Rockfire het volgende:
Ik ben gewoon vodafone-klant en heb zelf een code aangevraagd
Klopt, voor 3D/IMAX moet je 2.50 betalen hiermeequote:Op donderdag 29 november 2012 23:29 schreef xatlad het volgende:
Vraag me alleen af of deze wel voor 3D en IMAX geld zal je vast wel weer bij moeten betalen.
Staat allemaal in de voorwaardenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:29 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Klopt, voor 3D/IMAX moet je 2.50 betalen hiermee
Het lekkere aan die bon is nou juist dat ie pas eind februari 2014 verloopt... Dan moeten we nog haasten om die tickets te verzilveren ookquote:Op donderdag 29 november 2012 23:28 schreef automatic_ het volgende:
En daarbij lijkt het mij niet dat er bij de Pathé gecontroleerd kan worden. Als je een bon hebt en je kan deze week gaan, dan zou ik zo snel mogelijk gaan
Luiwammes, lees een paar posts terug. Je kunt je eigen code genereren via cloudvoucher.nl.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:30 schreef alwaysonhold het volgende:
Hoe kom je aan die codes? En zo ja, wie heeft nog codes?
Staat ook in voorwaarde:quote:Op donderdag 29 november 2012 23:29 schreef xatlad het volgende:
Vraag me alleen af of deze wel voor 3D en IMAX geld zal je vast wel weer bij moeten betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toeslag IMAX 3D zal wel 5,00 euro zijn, gewoon 3D 2,50.
Op de ticket zelf staat nog:
''E-Voucher is niet geldig bij Premières, evenementen, speciale of besloten voorstellingen. Voor 3D en IMAX voorstellingen geldt een toeslag.''Ditismijnsig.
Of je leest even een topic doorquote:Op donderdag 29 november 2012 23:30 schreef alwaysonhold het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:30 schreef alwaysonhold het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door AnimeFan op 30-11-2012 00:08:45 ]
http://www.vouchercloud.nl/vodafonequote:Op donderdag 29 november 2012 23:30 schreef alwaysonhold het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:31 schreef AnimeFan het volgende:
[..]thanx!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht aanmelden voor nieuwsbrief?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit zelf bij Vodafone maar krijg nooit nieuws over zulke acties
Ik vind dat ze leuke acties hebben hoor, en het zorgt ervoor dat mensen graag Vodafone-klant willen zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:34 schreef xatlad het volgende:
Gelukkig heb ik nog van die 3D brillen hier van hun krijg je ook 1,- euro korting meen ik als je die terug geeft per bril.![]()
Vodafone is echt dom zeg haha.
Ik heb het volgens mij wel gehad, maar gewistquote:Op donderdag 29 november 2012 23:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit zelf bij Vodafone maar krijg nooit nieuws over zulke acties
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:36 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Aan de E-ticket nummers te zien, zitten we op 8.100. Het ticketnummer loopt op, mijn eerste ticket was in de 7.700 reeks. Het kan zijn dat de actie natuurlijk gewoon wordt stopgezet bij 10.000 vrijgegeven E-tickets.
Nee. Niet tijdens Feestdagen en niet in de kerstvakantie.quote:
Welke heb je gebruikt?quote:
Kerstvakantie uitgesloten (staat óók in de voorwaardenquote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kerstvakantie uitgesloten (staat óók in de voorwaarden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn gesnaaidquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
hij doet het bij mij helemaal niet meer via vouchercloud
doet ie ut bij jou ook niet meer?quote:
net op tijd 2 kaartjes voor mij, mijn ouders en een goede vriendin kunnen bestellen. Hahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
doet ie ut bij jou ook niet meer?
als ik klik op deal ophalen dan krijg ik alleen maar andere aanbiedingen van vodafone op vouchercloud
Geen idee, ik heb een code rechtstreeks gekregen van TS, dus niet via vouchercloud.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
doet ie ut bij jou ook niet meer?
als ik klik op deal ophalen dan krijg ik alleen maar andere aanbiedingen van vodafone op vouchercloud
ik nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:37 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Ik zie hem hier gewoon nog staan hoor bovenaan: http://www.vouchercloud.nl/vodafone
haha nee ik heb een heel moeilijk wachtwoord gekozenquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:40 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Moet ik proberen voor je in te loggenOf ben je er zo één die overal hetzelfde ww voor gebruikt
.
Hoe kom je in godsnaam aan zoveel telefoonnummers dan voor Cloudvoucher registratie en PIN opvragen? Of jat je elke Voucher Code die hier vrij komtquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:42 schreef alwaysonhold het volgende:
Zo, en nog 2 aangevraagd voor een goede vriend van me. haha, wat leuk dit
nee, vriend opgebeld en voor hem gedaanquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:43 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan zoveel telefoonnummers dan voor Cloudvoucher registratie en PIN opvragen? Of jat je elke Voucher Code die hier vrij komt?
Nee klote, het lukt niet meer... Vouchercloud is er wel snel bij dan!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
haha nee ik heb een heel moeilijk wachtwoord gekozennot.. hahah
Ik ben bang dat als dit teveel aandacht krijg, de codes weldegelijk worden getraceerd naar de betreffende e-tickets, en Pathé moet gaan uitzoeken in samenwerking met Vodafone en Cloudvoucher wie er nu wel en wie er nu geen Vodafone klant is. Dat zou wel een hels karwei worden, en nogmaals ik denk dat de kans heel klein is dat zoiets in de praktijk gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 30 november 2012 01:11 schreef alwaysonhold het volgende:
Toch grappig dat heel NL gratis naar de bios kan door deze actie als ze zouden willen :p
ik snap niet hoe jullie het nog kunnen doen, bij mij werkt t echt nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan het dat het even duurt voordat de pincode actief wordt?
Gelukt
Tot hoelang is deze actie geldig?
Welk gedeelte loop je vast?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik snap niet hoe jullie het nog kunnen doen, bij mij werkt t echt niet
Ik was net op tijd blijkbaarquote:
Hoe denk je dat zo?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:26 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
[..]
Maandag weer beschikbaar denk ik
Dat denk ik omdat de actie tot 31 januari loopt en er op vouchercloud 'wekelijks meer tickets beschikbaar' staatquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik was net op tijd blijkbaar
[..]
Hoe denk je dat zo?
Lees de eerste post?quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:33 schreef Cindy1988 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt?
Welke automaat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:47 schreef AnimeFan het volgende:
Ik ga morgen met het hele gezin en ik verwacht dat de automaat het gewoon accepteert (en het personeel ook)
OH ik ben nog nooit in pathé geweest, maar wij hebben er héél toevallig net een nieuwe in de stadquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:41 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Die automaat waar je kaartjes koopt en die barcodes scant..
In Madrid ja?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
OH ik ben nog nooit in pathé geweest, maar wij hebben er héél toevallig net een nieuwe in de stad
Ik heb vandaag een code naar Cindy1988 gestuurd en dat werkte nog, ze heeft dus bioscoopbonnen ontvangen. Alleen heb ik nu geen codes meer, dus het is wachten tot je ze via vouchercloud weer kan krijgen.quote:
Mooi, ik ga vanavondquote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef Lampje_ het volgende:
Ik ben gisteren met mijn zus gegaan en het werkte gewoon
Jij hoort al weg te zijn!!quote:Op donderdag 6 december 2012 08:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mooi, ik ga vanavond
Als het goed is kun je deze codes niet inscannen bij een automaat, maar moet je de voucher inleveren bij de kassa.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:47 schreef AnimeFan het volgende:
Ik ga morgen met het hele gezin en ik verwacht dat de automaat het gewoon accepteert (en het personeel ook)
Aan de kassa gedaan of via de automaat?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben ook gister geweest, ging prima
Via de automaat ging het niet, dat heb ik ook geprobeerd. Het is namelijk voucher en daarvoor moet je dus bij de kassa zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:10 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Aan de kassa gedaan of via de automaat?
Hoe lang duurde het voordat jij ze in je email had? Het schiet maar niet op bij mij.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:51 schreef Xaryna het volgende:
Ze zijn er weer, heb er 2 in mijn email
Ja, um, ik wacht nog.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:00 schreef CrystalAnn het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voordat jij ze in je email had? Het schiet maar niet op bij mij.
Ze zouden toch niet aan het checken zijn of ik echt bij Vodafone zit?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:02 schreef CrystalAnn het volgende:
[..]
De website zegt bij mij dat de tickets zijn gestuurd, maar ik heb ze helemaal niet.
Ik zit echt bij Vodafone, dus beter krijg ik ze gewoon haha.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:03 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ze zouden toch niet aan het checken zijn of ik echt bij Vodafone zit?
In de actievoorwaarden staat dat je er per persoon maar één keer gebruik van mag makenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was gister naar skyfall, volgende week nog maar een keertje gratis gaan
Kunnen ze nooit controlerenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
In de actievoorwaarden staat dat je er per persoon maar één keer gebruik van mag maken
2 kaartjes per persoon, degene waarmee ik ging regelt de volgende 2quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
In de actievoorwaarden staat dat je er per persoon maar één keer gebruik van mag maken
Nog steeds geen mail, trouwens.
Ik heb ook geen vodafone nummer maar heb net wel een code gekregen... vreemdquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:43 schreef Ireth het volgende:
Ik wou een code aanvragen voor 2 kaartjes voor mijn broertje en zijn vriendin, maar krijg geen code. Ik heb geen vodafone nummer zegt ie
Toevallig iemand die nog een code te geef heeft??
Yep, kreeg melding in beeld dat het geen vodafone nummer was?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vodafone nummer maar heb net wel een code gekregen... vreemdHeb je ene 06 nummer gebruikt?
Ik heb daar geen last van?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep, kreeg melding in beeld dat het geen vodafone nummer was?
Edit: Nog maar een keer geprobeerd...
[ afbeelding ]
Lees de OP en doe wat er staatquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:29 schreef Cindy1988 het volgende:
Waar halen jullie die codes vandaan?
Ik kan de OP helaas niet meer aanpassen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lees de OP en doe wat er staat
Ik heb je een code geDM'ed.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:38 schreef Greys het volgende:
Aanmelden bij dat VoucherCloud werkt hier niet eens
Ik krijg de mail met de bevestigingslink niet, op twee mailadressen. Ook niet in spam.
Code geDM'ed. (Uitleg werkte niet omdat Cindy1988 op een telefoon zatquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:29 schreef Cindy1988 het volgende:
Waar halen jullie die codes vandaan?
werkt ook ni bij mij.. mag ik ook een code? a.u.b.?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:48 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik heb je een code geDM'ed.
[..]
Code geDM'ed. (Uitleg werkte niet omdat Cindy1988 op een telefoon zat)
Liesje1979 heeft de OP aangepast met de nieuwe link
Dus volg allemaal de stappen bij het 'shortcut' kopje.
Als je ingelogd bent op vouchercloud kan je een code ophalen op die link uit de OP (bij shortcut).quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
werkt ook ni bij mij.. mag ik ook een code? a.u.b.?
ja echt raar dat ik nog steeds geen bevestigingsemail heb gekregen...quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:26 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Als je ingelogd bent op vouchercloud kan je een code ophalen op die link uit de OP (bij shortcut).
Maar ok, zie DM voor code.
Raar. Ik heb het gister nog eens geprobeerd en kreeg na een halfuur uiteindelijk pas een bevestigsmail.quote:
Ik had het mij al 3 dagen geleden geregistreerd en kreeg maar geen bevestigingsmail..quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:11 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Raar. Ik heb het gister nog eens geprobeerd en kreeg na een halfuur uiteindelijk pas een bevestigsmail.
Code geDM'ed.
wat voor type mail account heb jij?quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:16 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik had het mij al 3 dagen geleden geregistreerd en kreeg maar geen bevestigingsmail..
dank dank dank dankquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:11 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Raar. Ik heb het gister nog eens geprobeerd en kreeg na een halfuur uiteindelijk pas een bevestigsmail.
Code geDM'ed.
gmailquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat voor type mail account heb jij?
Ik heb hotmail , misschien moet je om te testen een hotmail account aanmaken. Mail komt niet meteen maar max 30 min wachtenquote:
Ik heb nog wel een oude hotmail account, ik zal het eens proberenquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb hotmail , misschien moet je om te testen een hotmail account aanmaken. Mail komt niet meteen maar max 30 min wachten
suc6!quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:32 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oude hotmail account, ik zal het eens proberen
geluktquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:32 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oude hotmail account, ik zal het eens proberen
Waarom dichten ze dit lek niet? Eerder gaf iemand in dit forum al aan contact te hebben gehad met Vouchercloud, omdat ze wilde weten waarom 1 persoon zoveel Pathé kaartjes kon bemachtigen? En vervolgens kunnen we een week later nog steeds gebruik maken van de actie? Heel vreemd dit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:30 schreef AnimeFan het volgende:
Je kan nog steeds codes aanvragen zonder een Vodafone nummer te hebben.
Inloggen op vouchercloud, en dan naar deze link:
http://www.vouchercloud.n(...)ingscode-vouchercode
huldequote:Op zondag 9 december 2012 12:47 schreef AnimeFan het volgende:
Ik heb jullie een DM gestuurd met een code.
Zie DMquote:Op zondag 9 december 2012 13:00 schreef -Mo- het volgende:
Ik houd me ook aanbevolen voor een code, kan me ook niet registreren.
quote:
Hulde! De code in mijn DM helaas al verlopen / niet meer geldig.....quote:Op zondag 9 december 2012 12:47 schreef AnimeFan het volgende:
Ik heb jullie een DM gestuurd met een code.
Opgelostquote:Op zondag 9 december 2012 13:09 schreef Landgeld het volgende:
[..]
[..]
Hulde! De code in mijn DM helaas al verlopen / niet meer geldig.....
Zie DMquote:Op zondag 9 december 2012 13:08 schreef RoW_0 het volgende:
Ik kan 'm helaas niet vinden. Nog iemand met een code over toevallig?
quote:
Zie DM voor code.quote:Op zondag 9 december 2012 13:14 schreef Easy_genius het volgende:
Het wordt nu een beetje leuren, maar mocht iemand nog een code hebben houd ik me ook aanbevolen.....(DM)
Yup.quote:Op zondag 9 december 2012 13:23 schreef Easy_genius het volgende:
Als niet Vodaphone-klant werkt dit ook gewoon! Iemand de tickets al geprobeerd, voordat ze geblocked zijn?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was gister naar skyfall, volgende week nog maar een keertje gratis gaan
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben ook gister geweest, ging prima
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef Lampje_ het volgende:
Ik ben gisteren met mijn zus gegaan en het werkte gewoon
Ik zie de actie nog staan hoorquote:Op zondag 9 december 2012 13:13 schreef Landgeld het volgende:
Nu hopen dat Vodaphone de e-tickets nog wel op de mail zet :p
VoucherCloude is hiermee gestopt
Klopt. Mails om mee aan te melden komen alleen niet meer binnen....quote:Op zondag 9 december 2012 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zie de actie nog staan hoor
Zie DMquote:Op zondag 9 december 2012 14:14 schreef Funkel het volgende:
Ik krijg ook geen code binnen?![]()
Iemand code per PM?
quote:Op zondag 9 december 2012 03:27 schreef KingRoland het volgende:
Er is een actie dat je 30 % off kan krijgen op beschermhoes s3. Kan je daar ook nummer van ander provider doen en die bonnetje is geldig tot vandaag maar kan je em niet maandag indienen????
Ik heb geen ideequote:
oke toch bedanktquote:Op zondag 9 december 2012 16:57 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Heb alleen codes voor de Vodafone Pathé actie en voor de Friends & family actie: http://www.vodafone.nl/friendsfamily
Huh? Wat zei ik hier nou verkeerd? Opeens loop ik het topic te 'verkloten'??? Wtf!?quote:
Jij niet, maar dat gekots op jouw fobo er onder wel. Het was allebei gewoon offtopic, dus edit.quote:Op zondag 9 december 2012 20:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Huh? Wat zei ik hier nou verkeerd? Opeens loop ik het topic te 'verkloten'??? Wtf!?
Via mobiel? Lukte mij ook niet namelijk.quote:Op maandag 10 december 2012 11:03 schreef zealot het volgende:
Krijg op de een of andere manier geen code getoond als ik klik op "Code ophalen".
Heb me aangemeld en ben ingelogd, wat doe ik verkeerd?
Mocht iemand een code over hebben houd ik me aanbevolen
Nee gewoon via een computer, zowel in firefox als internet explorer.quote:Op maandag 10 december 2012 11:54 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Via mobiel? Lukte mij ook niet namelijk.
Kaartjes ophalen is geluktnu in de bios aan het wachten tot de zaal open gaat
je drukt op 'code ophalen', dan opent er een nieuw tabblad van vodafone en moet je terug naar je andere tab om de code te zien. Als daar niets verschenen is, weet ik het ook niet.quote:Op maandag 10 december 2012 11:54 schreef zealot het volgende:
[..]
Nee gewoon via een computer, zowel in firefox als internet explorer.
Veel plezier!
Bij mij deal ophalen..quote:Op maandag 10 december 2012 12:02 schreef -Mo- het volgende:
Bij mij blijft er dan "Code ophalen…" staan.
Ja bij mij ook, maar in dat rood ernaast zou dan de code moeten staanquote:Op maandag 10 december 2012 12:02 schreef -Mo- het volgende:
Bij mij blijft er dan "Code ophalen…" staan.
Als je een code hebt, misschien.quote:Op maandag 10 december 2012 12:27 schreef AnimeFan het volgende:
Ik stuur ze vanavond als ik thuis ben
Het werkt nog hoor (het krijgen van bioscoopbonnen als je al een code hebt)
Die bonnen zijn tot 28-02-2014 geldig.quote:Op maandag 10 december 2012 15:53 schreef D_affie het volgende:
Ik heb een code gebruikt. En zou er met me vriendin gebruik van maken maar die is heel ziek geworden. Dus ik heb nog het mailtje met de bonnen. De eerste die mijn een PM stuurt met ze mailadres daar mail ik hem wel aan door
Weet ik. Maar het is niet ziek zijn wat zomaar even zal overgaan en we zouden eigenlijk naar een speciale film gaan dus komt het er niet van hellaas. Maar MarinaJozina heeft me als eerste een berichtje gestuurd dus zal het zo even mailenquote:Op maandag 10 december 2012 15:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die bonnen zijn tot 28-02-2014 geldig.
Dat zou heel fijn zijn, alvast bedankt.quote:Op maandag 10 december 2012 12:27 schreef AnimeFan het volgende:
Ik stuur ze vanavond als ik thuis ben
Het werkt nog hoor (het krijgen van bioscoopbonnen als je al een code hebt)
Oeh, die wil ik ook graag zienquote:Op maandag 10 december 2012 22:15 schreef AnimeFan het volgende:
Ik was even naar de bios, ben zo thuis![]()
Cloud Atlas was goed
Ik zou je skyfall niet aanraden, het is dat het gratis wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:28 schreef meowingtons het volgende:
Nice dit, misschien nu maar eens skyfall gaan kijken of anders The Hobbit
Ik vond hem juist heeeel erg vet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou je skyfall niet aanraden, het is dat het gratis was
The Hobbit schijnt juist kut te zijn :'Dquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou je skyfall niet aanraden, het is dat het gratis was
Ze controleren niet of je nummer ook echt van Vodafone is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:29 schreef Fuszy het volgende:
Kan dit dan alleen maar als je klant vna Vodafone bent? Heb ook wel interesse in een bon
Looper is heeeeel tofquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:45 schreef Merkie het volgende:
Thx AnimeFan, ik ga ermee naar Looper.
Mooi, kan je ook codes uitdelenquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb er 6, kon het niet laten.
Gewoon de OP volgen onder het kopje 'shortcut'quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe komt het nou dat animefan wel codes heeft en de rest niet
6 kaartjes bedoel ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:39 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Mooi, kan je ook codes uitdelen
[..]
Gewoon de OP volgen onder het kopje 'shortcut'![]()
Die pak ik :-)quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
V2KW74JA
Voor de liefhebbers.
Geef even aan als ze gebruikt zijn, dat scheelt een poging voor anderen.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:59 schreef Kurzweil het volgende:
Ik krijg ook geen bevestigingsmail. Iemand nog een code?
Duurt even voor die aankomtquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:59 schreef Kurzweil het volgende:
Ik krijg ook geen bevestigingsmail. Iemand nog een code?
Ze scannen alleen de codesquote:Op woensdag 12 december 2012 14:23 schreef -Mo- het volgende:
Moet je die vouchers per se printen, of kunnen ze 'm ook vanaf je telly scannen?
Elke mederwerker zou wel weer zijn eigen regels hanterenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze scannen alleen de codes
Ze vroegen wel om de rest van de mail, de tekst
Nee. Er staat ook bij dat je bij de kassa moet zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Werkt het niet bij de automaten?
wait what?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:26 schreef automatic_ het volgende:
Een vriendin van mij kreeg idd de melding "uitverkocht"
dus ik heb zelf nog een code openstaan , als ik dat uitprint zeg maar en naar de bios ga heeft dat geen zin?quote:
Dat inderdaadquote:Op woensdag 12 december 2012 21:36 schreef Scorpie het volgende:
Jawel, die codes werken nog wel. Er worden geen nieuwe meer genaakt.
Een bioscoopbon of een actiecode?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dus ik heb zelf nog een code openstaan , als ik dat uitprint zeg maar en naar de bios ga heeft dat geen zin?
actiecodequote:Op woensdag 12 december 2012 21:42 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Een bioscoopbon of een actiecode?
Die moest je invoeren op http://www.voordeelbijvodafone.nl/claimcheque.asp om een bioscoopbon te krijgen. Ik weet niet of die nog verstuurd worden..quote:
die kreeg ik gemaild jaquote:Op woensdag 12 december 2012 21:48 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Die moest je invoeren op http://www.voordeelbijvodafone.nl/claimcheque.asp om een bioscoopbon te krijgen. Ik weet niet of die nog verstuurd worden..
mooi , i owe u 1quote:Op woensdag 12 december 2012 21:49 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dan heb je dus een bioscoopbon
Die is gewoon tot 28 februari 2014 geldig.
2 per keer?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dan wordt het misschien wel lastig om er 5 in 1 keer te gebruiken.
Ach, dan maar 2 per keer gebruiken, scheelt ook al aardig.
Lol.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:02 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
2 per keer?
Een stoel bezetten voor je tas?
Gewoon 1 per klant. Elke vodafone klant krijgt er 2 dus dat kan best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |