Ze scannen alleen de codesquote:Op woensdag 12 december 2012 14:23 schreef -Mo- het volgende:
Moet je die vouchers per se printen, of kunnen ze 'm ook vanaf je telly scannen?
Elke mederwerker zou wel weer zijn eigen regels hanterenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze scannen alleen de codes
Ze vroegen wel om de rest van de mail, de tekst
Nee. Er staat ook bij dat je bij de kassa moet zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Werkt het niet bij de automaten?
wait what?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:26 schreef automatic_ het volgende:
Een vriendin van mij kreeg idd de melding "uitverkocht"
dus ik heb zelf nog een code openstaan , als ik dat uitprint zeg maar en naar de bios ga heeft dat geen zin?quote:
Dat inderdaadquote:Op woensdag 12 december 2012 21:36 schreef Scorpie het volgende:
Jawel, die codes werken nog wel. Er worden geen nieuwe meer genaakt.
Een bioscoopbon of een actiecode?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dus ik heb zelf nog een code openstaan , als ik dat uitprint zeg maar en naar de bios ga heeft dat geen zin?
actiecodequote:Op woensdag 12 december 2012 21:42 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Een bioscoopbon of een actiecode?
Die moest je invoeren op http://www.voordeelbijvodafone.nl/claimcheque.asp om een bioscoopbon te krijgen. Ik weet niet of die nog verstuurd worden..quote:
die kreeg ik gemaild jaquote:Op woensdag 12 december 2012 21:48 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Die moest je invoeren op http://www.voordeelbijvodafone.nl/claimcheque.asp om een bioscoopbon te krijgen. Ik weet niet of die nog verstuurd worden..
mooi , i owe u 1quote:Op woensdag 12 december 2012 21:49 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dan heb je dus een bioscoopbon
Die is gewoon tot 28 februari 2014 geldig.
2 per keer?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dan wordt het misschien wel lastig om er 5 in 1 keer te gebruiken.
Ach, dan maar 2 per keer gebruiken, scheelt ook al aardig.
Lol.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:02 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
2 per keer?
Een stoel bezetten voor je tas?
Gewoon 1 per klant. Elke vodafone klant krijgt er 2 dus dat kan best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |