Mooi, ik ga vanavondquote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef Lampje_ het volgende:
Ik ben gisteren met mijn zus gegaan en het werkte gewoon
Jij hoort al weg te zijn!!quote:Op donderdag 6 december 2012 08:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mooi, ik ga vanavond
Als het goed is kun je deze codes niet inscannen bij een automaat, maar moet je de voucher inleveren bij de kassa.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:47 schreef AnimeFan het volgende:
Ik ga morgen met het hele gezin en ik verwacht dat de automaat het gewoon accepteert (en het personeel ook)
Aan de kassa gedaan of via de automaat?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben ook gister geweest, ging prima
Via de automaat ging het niet, dat heb ik ook geprobeerd. Het is namelijk voucher en daarvoor moet je dus bij de kassa zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:10 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Aan de kassa gedaan of via de automaat?
Hoe lang duurde het voordat jij ze in je email had? Het schiet maar niet op bij mij.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:51 schreef Xaryna het volgende:
Ze zijn er weer, heb er 2 in mijn email
Ja, um, ik wacht nog.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:00 schreef CrystalAnn het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voordat jij ze in je email had? Het schiet maar niet op bij mij.
Ze zouden toch niet aan het checken zijn of ik echt bij Vodafone zit?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:02 schreef CrystalAnn het volgende:
[..]
De website zegt bij mij dat de tickets zijn gestuurd, maar ik heb ze helemaal niet.
Ik zit echt bij Vodafone, dus beter krijg ik ze gewoon haha.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:03 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ze zouden toch niet aan het checken zijn of ik echt bij Vodafone zit?
In de actievoorwaarden staat dat je er per persoon maar één keer gebruik van mag makenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was gister naar skyfall, volgende week nog maar een keertje gratis gaan
Kunnen ze nooit controlerenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
In de actievoorwaarden staat dat je er per persoon maar één keer gebruik van mag maken
2 kaartjes per persoon, degene waarmee ik ging regelt de volgende 2quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
In de actievoorwaarden staat dat je er per persoon maar één keer gebruik van mag maken
Nog steeds geen mail, trouwens.
Ik heb ook geen vodafone nummer maar heb net wel een code gekregen... vreemdquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:43 schreef Ireth het volgende:
Ik wou een code aanvragen voor 2 kaartjes voor mijn broertje en zijn vriendin, maar krijg geen code. Ik heb geen vodafone nummer zegt ie
Toevallig iemand die nog een code te geef heeft??
Yep, kreeg melding in beeld dat het geen vodafone nummer was?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vodafone nummer maar heb net wel een code gekregen... vreemdHeb je ene 06 nummer gebruikt?
Ik heb daar geen last van?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep, kreeg melding in beeld dat het geen vodafone nummer was?
Edit: Nog maar een keer geprobeerd...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |