ik snap niet hoe jullie het nog kunnen doen, bij mij werkt t echt nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan het dat het even duurt voordat de pincode actief wordt?
Gelukt
Tot hoelang is deze actie geldig?
Welk gedeelte loop je vast?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik snap niet hoe jullie het nog kunnen doen, bij mij werkt t echt niet
Ik was net op tijd blijkbaarquote:
Hoe denk je dat zo?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:26 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
[..]
Maandag weer beschikbaar denk ik
Dat denk ik omdat de actie tot 31 januari loopt en er op vouchercloud 'wekelijks meer tickets beschikbaar' staatquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik was net op tijd blijkbaar
[..]
Hoe denk je dat zo?
Lees de eerste post?quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:33 schreef Cindy1988 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt?
Welke automaat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:47 schreef AnimeFan het volgende:
Ik ga morgen met het hele gezin en ik verwacht dat de automaat het gewoon accepteert (en het personeel ook)
OH ik ben nog nooit in pathé geweest, maar wij hebben er héél toevallig net een nieuwe in de stadquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:41 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Die automaat waar je kaartjes koopt en die barcodes scant..
In Madrid ja?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
OH ik ben nog nooit in pathé geweest, maar wij hebben er héél toevallig net een nieuwe in de stad
Ik heb vandaag een code naar Cindy1988 gestuurd en dat werkte nog, ze heeft dus bioscoopbonnen ontvangen. Alleen heb ik nu geen codes meer, dus het is wachten tot je ze via vouchercloud weer kan krijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |