Lees de OP en doe wat er staatquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:29 schreef Cindy1988 het volgende:
Waar halen jullie die codes vandaan?
Ik kan de OP helaas niet meer aanpassen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lees de OP en doe wat er staat
Ik heb je een code geDM'ed.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:38 schreef Greys het volgende:
Aanmelden bij dat VoucherCloud werkt hier niet eens
Ik krijg de mail met de bevestigingslink niet, op twee mailadressen. Ook niet in spam.
Code geDM'ed. (Uitleg werkte niet omdat Cindy1988 op een telefoon zatquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:29 schreef Cindy1988 het volgende:
Waar halen jullie die codes vandaan?
werkt ook ni bij mij.. mag ik ook een code? a.u.b.?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:48 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik heb je een code geDM'ed.
[..]
Code geDM'ed. (Uitleg werkte niet omdat Cindy1988 op een telefoon zat)
Liesje1979 heeft de OP aangepast met de nieuwe link
Dus volg allemaal de stappen bij het 'shortcut' kopje.
Als je ingelogd bent op vouchercloud kan je een code ophalen op die link uit de OP (bij shortcut).quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
werkt ook ni bij mij.. mag ik ook een code? a.u.b.?
ja echt raar dat ik nog steeds geen bevestigingsemail heb gekregen...quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:26 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Als je ingelogd bent op vouchercloud kan je een code ophalen op die link uit de OP (bij shortcut).
Maar ok, zie DM voor code.
Raar. Ik heb het gister nog eens geprobeerd en kreeg na een halfuur uiteindelijk pas een bevestigsmail.quote:
Ik had het mij al 3 dagen geleden geregistreerd en kreeg maar geen bevestigingsmail..quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:11 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Raar. Ik heb het gister nog eens geprobeerd en kreeg na een halfuur uiteindelijk pas een bevestigsmail.
Code geDM'ed.
wat voor type mail account heb jij?quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:16 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik had het mij al 3 dagen geleden geregistreerd en kreeg maar geen bevestigingsmail..
dank dank dank dankquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:11 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Raar. Ik heb het gister nog eens geprobeerd en kreeg na een halfuur uiteindelijk pas een bevestigsmail.
Code geDM'ed.
gmailquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat voor type mail account heb jij?
Ik heb hotmail , misschien moet je om te testen een hotmail account aanmaken. Mail komt niet meteen maar max 30 min wachtenquote:
Ik heb nog wel een oude hotmail account, ik zal het eens proberenquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb hotmail , misschien moet je om te testen een hotmail account aanmaken. Mail komt niet meteen maar max 30 min wachten
suc6!quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:32 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oude hotmail account, ik zal het eens proberen
geluktquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:32 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oude hotmail account, ik zal het eens proberen
Waarom dichten ze dit lek niet? Eerder gaf iemand in dit forum al aan contact te hebben gehad met Vouchercloud, omdat ze wilde weten waarom 1 persoon zoveel Pathé kaartjes kon bemachtigen? En vervolgens kunnen we een week later nog steeds gebruik maken van de actie? Heel vreemd dit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:30 schreef AnimeFan het volgende:
Je kan nog steeds codes aanvragen zonder een Vodafone nummer te hebben.
Inloggen op vouchercloud, en dan naar deze link:
http://www.vouchercloud.n(...)ingscode-vouchercode
huldequote:Op zondag 9 december 2012 12:47 schreef AnimeFan het volgende:
Ik heb jullie een DM gestuurd met een code.
Zie DMquote:Op zondag 9 december 2012 13:00 schreef -Mo- het volgende:
Ik houd me ook aanbevolen voor een code, kan me ook niet registreren.
quote:
Hulde! De code in mijn DM helaas al verlopen / niet meer geldig.....quote:Op zondag 9 december 2012 12:47 schreef AnimeFan het volgende:
Ik heb jullie een DM gestuurd met een code.
Opgelostquote:Op zondag 9 december 2012 13:09 schreef Landgeld het volgende:
[..]
[..]
Hulde! De code in mijn DM helaas al verlopen / niet meer geldig.....
Zie DMquote:Op zondag 9 december 2012 13:08 schreef RoW_0 het volgende:
Ik kan 'm helaas niet vinden. Nog iemand met een code over toevallig?
quote:
Zie DM voor code.quote:Op zondag 9 december 2012 13:14 schreef Easy_genius het volgende:
Het wordt nu een beetje leuren, maar mocht iemand nog een code hebben houd ik me ook aanbevolen.....(DM)
Yup.quote:Op zondag 9 december 2012 13:23 schreef Easy_genius het volgende:
Als niet Vodaphone-klant werkt dit ook gewoon! Iemand de tickets al geprobeerd, voordat ze geblocked zijn?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was gister naar skyfall, volgende week nog maar een keertje gratis gaan
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben ook gister geweest, ging prima
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef Lampje_ het volgende:
Ik ben gisteren met mijn zus gegaan en het werkte gewoon
Ik zie de actie nog staan hoorquote:Op zondag 9 december 2012 13:13 schreef Landgeld het volgende:
Nu hopen dat Vodaphone de e-tickets nog wel op de mail zet :p
VoucherCloude is hiermee gestopt
Klopt. Mails om mee aan te melden komen alleen niet meer binnen....quote:Op zondag 9 december 2012 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zie de actie nog staan hoor
Zie DMquote:Op zondag 9 december 2012 14:14 schreef Funkel het volgende:
Ik krijg ook geen code binnen?![]()
Iemand code per PM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |