quote:Op zondag 9 december 2012 03:27 schreef KingRoland het volgende:
Er is een actie dat je 30 % off kan krijgen op beschermhoes s3. Kan je daar ook nummer van ander provider doen en die bonnetje is geldig tot vandaag maar kan je em niet maandag indienen????
Ik heb geen ideequote:
oke toch bedanktquote:Op zondag 9 december 2012 16:57 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Heb alleen codes voor de Vodafone Pathé actie en voor de Friends & family actie: http://www.vodafone.nl/friendsfamily
Huh? Wat zei ik hier nou verkeerd? Opeens loop ik het topic te 'verkloten'??? Wtf!?quote:
Jij niet, maar dat gekots op jouw fobo er onder wel. Het was allebei gewoon offtopic, dus edit.quote:Op zondag 9 december 2012 20:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Huh? Wat zei ik hier nou verkeerd? Opeens loop ik het topic te 'verkloten'??? Wtf!?
Via mobiel? Lukte mij ook niet namelijk.quote:Op maandag 10 december 2012 11:03 schreef zealot het volgende:
Krijg op de een of andere manier geen code getoond als ik klik op "Code ophalen".
Heb me aangemeld en ben ingelogd, wat doe ik verkeerd?
Mocht iemand een code over hebben houd ik me aanbevolen
Nee gewoon via een computer, zowel in firefox als internet explorer.quote:Op maandag 10 december 2012 11:54 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Via mobiel? Lukte mij ook niet namelijk.
Kaartjes ophalen is geluktnu in de bios aan het wachten tot de zaal open gaat
je drukt op 'code ophalen', dan opent er een nieuw tabblad van vodafone en moet je terug naar je andere tab om de code te zien. Als daar niets verschenen is, weet ik het ook niet.quote:Op maandag 10 december 2012 11:54 schreef zealot het volgende:
[..]
Nee gewoon via een computer, zowel in firefox als internet explorer.
Veel plezier!
Bij mij deal ophalen..quote:Op maandag 10 december 2012 12:02 schreef -Mo- het volgende:
Bij mij blijft er dan "Code ophalen…" staan.
Ja bij mij ook, maar in dat rood ernaast zou dan de code moeten staanquote:Op maandag 10 december 2012 12:02 schreef -Mo- het volgende:
Bij mij blijft er dan "Code ophalen…" staan.
Als je een code hebt, misschien.quote:Op maandag 10 december 2012 12:27 schreef AnimeFan het volgende:
Ik stuur ze vanavond als ik thuis ben
Het werkt nog hoor (het krijgen van bioscoopbonnen als je al een code hebt)
Die bonnen zijn tot 28-02-2014 geldig.quote:Op maandag 10 december 2012 15:53 schreef D_affie het volgende:
Ik heb een code gebruikt. En zou er met me vriendin gebruik van maken maar die is heel ziek geworden. Dus ik heb nog het mailtje met de bonnen. De eerste die mijn een PM stuurt met ze mailadres daar mail ik hem wel aan door
Weet ik. Maar het is niet ziek zijn wat zomaar even zal overgaan en we zouden eigenlijk naar een speciale film gaan dus komt het er niet van hellaas. Maar MarinaJozina heeft me als eerste een berichtje gestuurd dus zal het zo even mailenquote:Op maandag 10 december 2012 15:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die bonnen zijn tot 28-02-2014 geldig.
Dat zou heel fijn zijn, alvast bedankt.quote:Op maandag 10 december 2012 12:27 schreef AnimeFan het volgende:
Ik stuur ze vanavond als ik thuis ben
Het werkt nog hoor (het krijgen van bioscoopbonnen als je al een code hebt)
Oeh, die wil ik ook graag zienquote:Op maandag 10 december 2012 22:15 schreef AnimeFan het volgende:
Ik was even naar de bios, ben zo thuis![]()
Cloud Atlas was goed
Ik zou je skyfall niet aanraden, het is dat het gratis wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:28 schreef meowingtons het volgende:
Nice dit, misschien nu maar eens skyfall gaan kijken of anders The Hobbit
Ik vond hem juist heeeel erg vet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou je skyfall niet aanraden, het is dat het gratis was
The Hobbit schijnt juist kut te zijn :'Dquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou je skyfall niet aanraden, het is dat het gratis was
Ze controleren niet of je nummer ook echt van Vodafone is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:29 schreef Fuszy het volgende:
Kan dit dan alleen maar als je klant vna Vodafone bent? Heb ook wel interesse in een bon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |