Als je systematisch dieren uitmoordt in een bedrijf en je noemt het bioindustrie krijg je subsidie.quote:
Maar dan staan er niet standaard 30 kinderen te kijken, en wurg je die niet met de hand (hoop ik)quote:Op donderdag 29 november 2012 08:06 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Als je systematisch dieren uitmoordt in een bedrijf en je noemt het bioindustrie krijg je subsidie.
quote:
Nee die worden hun hele leven gemarteld en aan het einde krijgen ze een verdoving.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:07 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Maar dan staan er niet standaard 30 kinderen te kijken, en wurg je die niet met de hand (hoop ik)
quote:Op donderdag 29 november 2012 08:10 schreef Psy-freak het volgende:
Misschien hebben die konijnen wel een lang strafblad, dan mag het wel volgens FOK!
Wat is er dan? je vindt het teveel of teweinig?quote:
Was het maar uitmoorden bij dierenproevenquote:Op donderdag 29 november 2012 08:06 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Als je systematisch dieren uitmoordt in een bedrijf en je noemt het bioindustrie krijg je subsidie.
Zouden er maar standaard 30 kinderen staan te kijken dan waren we zo van de bioindustrie af.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:07 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Maar dan staan er niet standaard 30 kinderen te kijken, en wurg je die niet met de hand (hoop ik)
Treinongeluk, gesprongenquote:Op donderdag 29 november 2012 08:15 schreef Sportex het volgende:
Hoe zijn die andere twee konijnen doodgegaan dan?
quote:Op donderdag 29 november 2012 08:20 schreef MichaelScott het volgende:
Het zijn maar konijnen, belachelijk dat hij daarvoor een gevangenisstraf krijgt.
Dat vond ik ook not done maar toch kun je dit niet vergelijken. RK is een kok, bovendien zover ik weet heeft ie nooit op tv een dier met een hamer de hersens ingeslagen. Deze meneer is een docent, dit soort dingen doe je gewoon niet als docent zijnde dan zit er een steekje bij je los.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:38 schreef DrDarwin het volgende:
Dan mogen ze hier Robert Kranenborg wel aanpakken, die heeft er een handje van om in DWDD dieren om zeep te helpen en in de pan te hakken.
Daar kijken vast ook kindertjes naar.
Eigenlijk zou iedereen een keer een dier om zeep moeten helpen, of op zijn minst een slachthuis moeten bezoeken.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat vond ik ook not done maar toch kun je dit niet vergelijken. RK is een kok, bovendien zover ik weet heeft ie nooit op tv een dier met een hamer de hersens ingeslagen. Deze meneer is een docent, dit soort dingen doe je gewoon niet als docent zijnde dan zit er een steekje bij je los.
Die heeft niet in het programma de vogeltjes met een hamer de kop ingeslagen, stel je voor wat een commotie DAT zou gevenquote:Op donderdag 29 november 2012 08:38 schreef DrDarwin het volgende:
Dan mogen ze hier Robert Kranenborg wel aanpakken, die heeft er een handje van om in DWDD dieren om zeep te helpen en in de pan te hakken.
Ik heb vaak zat filmpjes bekeken hoe het er in de bio aan toe gaat en hoe een dier geslacht wordt. Dit om bewust te worden wat ik eet, ik ben er minder vlees door gaan eten. Dit zouden meer mensen eens moeten gaan doen.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:52 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedereen een keer een dier om zeep moeten helpen, of op zijn minst een slachthuis moeten bezoeken.
Een konijntje de hersens inslaan is natuurlijk een wat mindere actie overigens.
Dit was IN een klas, met nog (neem ik aan) relatief onschuldige kinderen. Zoiets kun je absoluut niet flikken als leraar en ik vind het een gepaste straf.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:33 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom is het vermoorden van dieren erger als het vermoorden van mensen.
Veel te veel natuurlijk. Boete voor dierenmishandeling en weer verder.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wat is er dan? je vindt het teveel of teweinig?
Ik vind het wel in verhouding staan van een paar dieren doden.
Of ben je zon dierenfanaat dat tegen slachterij, dierenproeven is enz?
Het is verkeerd dat hij doet maar om daarvoor nou jaren gevangenis voor te geven is overdreven.
Als dat de kwaliteit van het vlees ten goede zou komen zou hij ook dat ten tonele voeren.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heeft niet in het programma de vogeltjes met een hamer de kop ingeslagen, stel je voor wat een commotie DAT zou geven
Wat... welke aflevering was dat? Ik heb dat nog nooit gezien.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:38 schreef DrDarwin het volgende:
Gestikt in de doos.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:15 schreef Sportex het volgende:
Hoe zijn die andere twee konijnen doodgegaan dan?
Myxomatose.quote:
Dit.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:04 schreef gianni61 het volgende:
hoe oud waren die kinderen?
vanaf een bepaalde leeftijd vind ik wel dat je met slachten om moet kunnen gaan.
al was de leraar hier niet echt handig in volgens het artikel
Maakt mij alleen maar hongeriger.quote:Op donderdag 29 november 2012 07:36 schreef Karina het volgende:
(...)
[ afbeelding ]
Foto van hele lieve konijntjes erbij, dan is het nog zieliger
Naar Nederlandse maatstaven is iedere straf disproportioneel hoog.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vind de straf disproportioneel hoog.
Wist niet dat konijnen een snavel hadden.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:40 schreef eleusis het volgende:
En thuis eten al die hypocriete kindjes gewoon weer pollo.
Precies. Het is verre van handig om het voor in de klas te doen maar 8 maanden?? Kom op.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:46 schreef HyperViper het volgende:
8 maanden cel? Right. Wat een debielen. Mijn opa deed niets anders vroeger.
Mee eens!quote:Op donderdag 29 november 2012 08:52 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedereen een keer een dier om zeep moeten helpen, of op zijn minst een slachthuis moeten bezoeken.
Een konijntje de hersens inslaan is natuurlijk een wat mindere actie overigens.
Konijnen zijn godverdomme GEEN knaagdieren!quote:Vervolgens maakte hij de knaagdieren af met een hamer.
Dieren ontleden voor vergevorderden?quote:Op donderdag 29 november 2012 15:54 schreef Re het volgende:
waar had hij sowieso 4 dode konijnen voor nodig?...
Boehoehoeeeeeee die tere kinderzieltjes...quote:Op donderdag 29 november 2012 15:50 schreef rakotto het volgende:
Had ie desnoods buiten de klas de nekjes kunnen breken. Dan hadden die onschuldige kinderen die brute moorden niet moeten zien.
Goed dat die bruut de bak in gaat.
en een zeesterquote:Op donderdag 29 november 2012 15:59 schreef -0mega- het volgende:
[..]
Dieren ontleden voor vergevorderden?![]()
Wij hebben alleen koeienoog en mossel bekeken als ik het me goed herinner.
Lijkt mij wel... illegale slacht... niet uitgevoerd volgens de regels en ook nog eens een groep leerlingen een trauma aanjagen.quote:
Ik neem aan dat jouw opa als 'expert' wel wist hoe hij een konijn koud moest makenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:46 schreef HyperViper het volgende:
8 maanden cel? Right. Wat een debielen. Mijn opa deed niets anders vroeger.
Het gaat me om de hamer.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Boehoehoeeeeeee die tere kinderzieltjes...
Hier wordt strenger gestraft dan in de rest van de EU. Maar het is natuurlijk erg raar dat mensen die betrapt worden op het roven van wat kleren twv 200 euro niet voor 10 jaar de cel in vliegen voor het lieve prijsje van 180 euro per dag.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:34 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Naar Nederlandse maatstaven is iedere straf disproportioneel hoog.
Zelf laten betalen!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:00 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Hier wordt strenger gestraft dan in de rest van de EU. Maar het is natuurlijk erg raar dat mensen die betrapt worden op het roven van wat kleren twv 200 euro niet voor 10 jaar de cel in vliegen voor het lieve prijsje van 180 euro per dag.
Omdat wij roofdieren zijn die de eigen groep (onze soort) beschermen misschien? Je weet wel, ivm het voortbestaan van onze soort.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:33 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom is het vermoorden van dieren erger als het vermoorden van mensen.
Wat aardig van je.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:03 schreef ComplexConjugate het volgende:
Die leraar moet ook een ongelofelijk slechte biologie leraar geweest zijn, een beetje kenner van de fysiologie weer toch wel hoe je een beestje koud moet maken? Ik had ze zelf gewoon even onder een glazen stolp geplaatst en deze vol gepompt met een inert gas. Dan waren de beestjes zachtjes in de eeuwige slaap gesukkeld.
Want van iemand die niet uit een klein kamertje mag komen om te werken kun je plukken! En na vrijlating honderdduizenden euro's laten betalen met verminderde normale beroepskansen en verwachten dat hij niet opnieuw de fout ingaat en weer honderdduizenden euro's aan politie, rechtspraak en gevangenis kosten kost is heel realistisch.quote:
het is toch natuur!quote:Op donderdag 29 november 2012 08:07 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Sterven door zuurstoftekort schijnt pijnloos te zijn, je raakt eerst euforisch waarna het ligt ineens uitgaat.quote:
Hij kreeg nog niet eens 1 jaar straf.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wat is er dan? je vindt het teveel of teweinig?
Ik vind het wel in verhouding staan van een paar dieren doden.
Of ben je zon dierenfanaat dat tegen slachterij, dierenproeven is enz?
Het is verkeerd dat hij doet maar om daarvoor nou jaren gevangenis voor te geven is overdreven.
Klinkt verleidelijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:41 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Sterven door zuurstoftekort schijnt pijnloos te zijn, je raakt eerst euforisch waarna het ligt ineens uitgaat.
ligt?quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:41 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Sterven door zuurstoftekort schijnt pijnloos te zijn, je raakt eerst euforisch waarna het ligt ineens uitgaat.
Volgens mij is het alleen pijnloos als het zuurstof tekort komt door bijvoorbeeld koolstofmonoxide, dat merk je idd niet. Maar als iemand je keel dichtknijpt wordt het een ander verhaal denk ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:41 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Oeps.... moet natuurlijk 'licht' zijnquote:
Je moet wel gewoon kunnen blijven ademen, als je niet kan blijven ademen krijg je inderdaad een vervelende sensatie te voelen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Volgens mij is het alleen pijnloos als het zuurstof tekort komt door bijvoorbeeld koolstofmonoxide, dat merk je idd niet. Maar als iemand je keel dichtknijpt wordt het een ander verhaal denk ik.
Laat hem en andere criminelen gedurende hun gevangenschap maar werken om de schade (deels) te vergoeden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:21 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Want van iemand die niet uit een klein kamertje mag komen om te werken kun je plukken! En na vrijlating honderdduizenden euro's laten betalen met verminderde normale beroepskansen en verwachten dat hij niet opnieuw de fout ingaat en weer honderdduizenden euro's aan politie, rechtspraak en gevangenis kosten kost is heel realistisch.
Ja laten we kansarmen die nu aan de lopende band staan werkloos maken met oneerlijke concurrentie zoals in America nu gebeurd met gevangenen! Ook goed voor de criminaliteit! Laat je onderbuik eens twee seconden nadenken over de onbedoelde gevolgen van je briljante plannen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:53 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Laat hem en andere criminelen gedurende hun gevangenschap maar werken om de schade (deels) te vergoeden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |