Als je systematisch dieren uitmoordt in een bedrijf en je noemt het bioindustrie krijg je subsidie.quote:
Maar dan staan er niet standaard 30 kinderen te kijken, en wurg je die niet met de hand (hoop ik)quote:Op donderdag 29 november 2012 08:06 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Als je systematisch dieren uitmoordt in een bedrijf en je noemt het bioindustrie krijg je subsidie.
quote:
Nee die worden hun hele leven gemarteld en aan het einde krijgen ze een verdoving.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:07 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Maar dan staan er niet standaard 30 kinderen te kijken, en wurg je die niet met de hand (hoop ik)
quote:Op donderdag 29 november 2012 08:10 schreef Psy-freak het volgende:
Misschien hebben die konijnen wel een lang strafblad, dan mag het wel volgens FOK!
Wat is er dan? je vindt het teveel of teweinig?quote:
Was het maar uitmoorden bij dierenproevenquote:Op donderdag 29 november 2012 08:06 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Als je systematisch dieren uitmoordt in een bedrijf en je noemt het bioindustrie krijg je subsidie.
Zouden er maar standaard 30 kinderen staan te kijken dan waren we zo van de bioindustrie af.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:07 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Maar dan staan er niet standaard 30 kinderen te kijken, en wurg je die niet met de hand (hoop ik)
Treinongeluk, gesprongenquote:Op donderdag 29 november 2012 08:15 schreef Sportex het volgende:
Hoe zijn die andere twee konijnen doodgegaan dan?
quote:Op donderdag 29 november 2012 08:20 schreef MichaelScott het volgende:
Het zijn maar konijnen, belachelijk dat hij daarvoor een gevangenisstraf krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |