Dat was hij ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wel slim is ie toch of is hij dat niet?
Waarom zou ik niet mogen lachen om een dier dat toevallig in een kooitje zit?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja.. maar je mag je mening verdedigen hoor
Vanzelfsprekend.quote:
Toevallig? Daar is hij niet zelf ingekropen hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet mogen lachen om een dier dat toevallig in een kooitje zit?
Laat maarquote:Op woensdag 28 november 2012 20:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toevallig? Daar is hij niet zelf ingekropen hoor.
huilen doe je thuis maar.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toevallig? Daar is hij niet zelf ingekropen hoor.
alle verstand weggesnovenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:10 schreef Specularium het volgende:
Kunnen ze niet een kogel door die zonnebril schieten?
Tering, wat een figuur.
Is deel van zijn image.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:10 schreef Specularium het volgende:
Tering, wat een figuur.
De Kraaienquote:
Zo donker getint zijn Dijkshoorn zijn brilglazen toch niet?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:10 schreef Specularium het volgende:
Tering, wat een figuur.
Vind het nog een prima bandquote:Op woensdag 28 november 2012 20:13 schreef Eenskijken het volgende:
wat moeten die ouwe knapen nog bij een optreden? tijd om met pensioen te gaan jongens
Hoi Giel Beelen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:13 schreef Eenskijken het volgende:
wat moeten die ouwe knapen nog bij een optreden? tijd om met pensioen te gaan jongens
Kom op zeg. Het is gewoon een achterlijk gezicht. Al doen ze het in Tadzjikistan.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:13 schreef hexje het volgende:
Gut gut je zal in Nederland maar je zonnebril binnen ophouden. Dat kunnen de boeren en boerinnen niet hebben.
Wellicht een oogafwijking?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Kom op zeg. Het is gewoon een achterlijk gezicht. Al doen ze het in Tadzjikistan.
Strakgetrokken ogen denk ikquote:
Zit hij niet in de Pearl reclames? Hij zal heus een mooie deal hebben gesloten, en terecht.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Kom op zeg. Het is gewoon een achterlijk gezicht. Al doen ze het in Tadzjikistan.
Als burkas verboden worden vanwege het onpersoonlijk karakter (lees: zet die belachelijke tent af) dan dit helemaal.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:13 schreef hexje het volgende:
Gut gut je zal in Nederland maar je zonnebril binnen ophouden. Dat kunnen de boeren en boerinnen niet hebben.
Edgar Davids bracht er zelfs zijn tegenstanders op het veld mee van de wijs.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als burkas verboden worden vanwege het onpersoonlijk karakter (lees: zet die belachelijke tent af) dan dit helemaal.
Hoe kan je nu met iemand praten als je zijn ogen niet kan volgen? Vincent Bijlo, ook zoiets.
Wat me trouwens weer doet komen tot de vraag: waarom hebben al die high fashion lui op de eerste rij van modeshows zonnebrillen op? Is het doel van hun aanwezigheid niet het bekijken van de mode, de kleuren, en het recenseren ervan?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als burkas verboden worden vanwege het onpersoonlijk karakter (lees: zet die belachelijke tent af) dan dit helemaal.
Hoe kan je nu met iemand praten als je zijn ogen niet kan volgen? Vincent Bijlo, ook zoiets.
Dit interesseert alleen Matthijsquote:Op woensdag 28 november 2012 20:13 schreef Eenskijken het volgende:
Probeer het zelf eens een weekje.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat me trouwens weer doet komen tot de vraag: waarom hebben al die high fashion lui op de eerste rij van modeshows zonnebrillen op? Is het doel van hun aanwezigheid niet het bekijken van de mode, de kleuren, en het recenseren ervan?
Maar dat terzijde. Ik ga 't eens googlen.
Sympathieke gast echt r 'n' r met zijn brilquote:
Die van the Who?quote:
Ze worden wel steeds beter.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:20 schreef marcodej het volgende:
Vandaar die zonnebril. Here comes the sun.
Ik mag hem ook wel. Heb je die docu over hem en z'n vader gezien?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sympathieke gast echt r 'n' r met zijn bril
Ik schakerl net in. Ben het met je eens nu the Marx-Brothersquote:Op woensdag 28 november 2012 20:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel leuke fragmenten steeds, tof item dit.
Denk meer vanwege reclame oogpuntquote:Op woensdag 28 november 2012 20:20 schreef marcodej het volgende:
Vandaar die zonnebril. Here comes the sun.
Zover Nederland weet niet.quote:
Nee, is die recent ? Is toch met Engels opgegroeid in India ?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik mag hem ook wel. Heb je die docu over hem en z'n vader gezien?
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:23 schreef iFok. het volgende:
[..]
Hij weet het zelf nog niet denk ik.
En Humberto is een leuke tafelheer ook, voegt ook echt iets toe itt de meeste.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
Zowaar helemaal niet zo een gekke aflevering dit keer.
Geen Lucky, dat is dan weer jammer.
Barry Gay zat er. Vonden ze genoeg.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
Geen Lucky........GAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Ook dat, hij was erg goed ook bij het eerste onderwerpquote:Op woensdag 28 november 2012 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En Humberto is een leuke tafelheer ook, voegt ook echt iets toe itt de meeste.
Ik vind hem een beetje irritant 's morgens op BNR.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En Humberto is een leuke tafelheer ook, voegt ook echt iets toe itt de meeste.
Jup, hij gaat dan terug naar India.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, is die recent ? Is toch met Engels opgegroeid in India ?
Waarom heb ik die gemistquote:Op woensdag 28 november 2012 20:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Jup, hij gaat dan terug naar India.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1104145
Een van de weinige tafelgasten anders waar wat zinnigs uit komt.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:38 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Humberto irritant, volgens mij is die ooit eens aangenomen om het zwartenquotum te halen. Hij is zwart en spreekt in volzinnen!
Omdat ze niet werken met echte deskundigen. Humberto heeft een bekende kop, zal niet weten wat hij echt kan. Vooral irritant omdat hij zich gedraagt als een co-presentator.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:40 schreef Deckard het volgende:
[..]
Een van de weinige tafelgasten anders waar wat zinnigs uit komt.
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:38 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Humberto irritant, volgens mij is die ooit eens aangenomen om het zwartenquotum te halen. Hij is zwart en spreekt in volzinnen!
Wat moet een tafelgast anders dan doen? M.i. stelde hij in ieder geval vragen die ik ook graag wilde weten. Dat is eerder het tekort van de presentator die het niet stelt.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omdat ze niet werken met echte deskundigen. Humberto heeft een bekende kop, zal niet weten wat hij echt kan. Vooral irritant omdat hij zich gedraagt als een co-presentator.
Ik wilde al zeggen dat dat toch ook juist de bedoeling was van tafelheer/dame zijn?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:46 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat moet een tafelgast anders dan doen? M.i. stelde hij in ieder geval vragen die ik ook graag wilde weten. Dat is eerder het tekort van de presentator die het niet stelt.
Ik vind hem ook irritant maar om een andere reden dan jij. Waarom komen al die rechtse RTL en Telegraaf figuren tegenwoordig steeds vaker (lijkt het wel) langs in mijn publieke omroep programma's. Krijgen ze daar voor betaald? Kan ik deze mensen en hun rechts-radicale ideologieën nu nergens meer vermijden. Ik kijk al geen RTL meer sinds ze besloten de PVV neer te zetten als een reëel alternatief voor bestaande partijen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:38 schreef luxerobots het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2012 23:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind hem ook irritant maar om een andere reden dan jij. Waarom komen al die rechtse RTL en Telegraaf figuren tegenwoordig steeds vaker (lijkt het wel) langs in mijn publieke omroep programma's. Krijgen ze daar voor betaald? Kan ik deze mensen en hun rechts-radicale ideologieën nu nergens meer vermijden. Ik kijk al geen RTL meer sinds ze besloten de PVV neer te zetten als een reëel alternatief voor bestaande partijen.
Dat of hij heeft zijn ziel verkocht door voor RTL te werken. In dat geval is hij misschien niet rechts maar toch minstens net zo immoreel.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Is Humberto rechts? Dat kan toch niet, hij is toch een negert....?
Ligt aan jouw instelling.quote:
Grap met pollepel is oud.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:23 schreef Specularium het volgende:
Gerrie met d'r gare pollepel.
Ze moeten die nieuwe voorzitter eens uitnodigen.
Die krijgt het voor elkaar om nog kutter te zijn dan dat BZV-cabaret.
Je weet nooit zeker hoor Haaibaaike.quote:
Geilquote:
Jawel hoor Barry is getrouwd met Sandra en ze zijn alle vier getrouwdquote:Op donderdag 29 november 2012 11:45 schreef tong80 het volgende:
Je weet nooit zeker hoor Haaibaaike.
Toch wel hè ! Ooit naar hun concerten geweest jij dan? Ik wel! In febr ga ik weer naar de Earring toequote:Op donderdag 29 november 2012 11:44 schreef tong80 het volgende:
Net over de Earring was weer geweldig.
Dit vraagt om een Keith Bakker plaatje.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Gerdi Verbeet
En het boek van de maand wordt natuurlijk het meesterwerk '50 shades of grey'
Nee hoor. Jij bent de enige die jengelt over te weinig smileys.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Het ligt altijd aan een ander. Zeker wanneer het een man betreft.
Hehe moet niet hoor, beter zelfs als je hem niet kentquote:Op donderdag 29 november 2012 18:31 schreef Norrage het volgende:
En Henk Bres, die moeten we kennen?
Dit dus.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:36 schreef Tem het volgende:
Weer die kutlul belg die Wijnberg heeft weggepest. [ afbeelding ]
Wat kunnen we dan kijken? Achter gesloten deuren?quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kunnen ze het misschien ook hebben over de NRC praktijken rondom Friso
Hypocriete Vandermeersch
Het is niet zo heel erg mijn ding.quote:
Ik dacht dat hij dat alleen voor de show deed, blijkbaar niet dus.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dat hij een travestiet is zijn grootste grap
Nou ook niet het mijne hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het is niet zo heel erg mijn ding.
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kunnen ze het misschien ook hebben over de NRC praktijken rondom Friso
Hypocriete Vandermeersch
Ik heb in mijn hele leven 3 boeken gelezen.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:51 schreef alors het volgende:
Ik vind dit altijd wel een leuk item, al lees ik nooit.
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:52 schreef Stickertje het volgende:
![]()
mensen geloven nog steeds in de opwarming van de aarde hoax
Zal wel op de Pavertio z'n site staan.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:52 schreef eriksd het volgende:
Was er een tijdje geleden niet een Lucky met zo'n Grieks deuntje over Andre Rieu gemonteerd? Wanneer was dat?
Die foto's zijn vaak fotosoep heb ik het ide.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Kookboeken vind ik niet interessant, ik kan toch niet kokenAl vind ik de foto's wel altijd mooi om te zien.
Het eten is niet gaar op de foto's en er zit van alles op wat niet te eten isquote:Op donderdag 29 november 2012 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die foto's zijn vaak fotosoep heb ik het ide.
Kan niet vindenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Zal wel op de Pavertio z'n site staan.
Ik zou Gertie nog even laten schieten.quote:
Echt coolquote:
Ik lust je rauw.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:56 schreef Jivis het volgende:
Mensen met zo'n accent wil ik altijd slaan.
Moeilijk he ? Boeken met letters en zonder plaatjes.quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moeilijk he ? Boeken met letters en zonder plaatjes.
quote:
Met een open eindequote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:01 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Mooie animatie, veel beter dan vorige keer!
'Even rondkijken ? En jij op je krent blijven zitten ?'quote:
Mamalou.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Even rondkijken ? En jij op je krent blijven zitten ?'
'Dat boek ga jij voor me uitzoeken, muts, met je stoffige doos.'
Ga jij meedoen aan Passie in de polder?quote:
Dan maar Berlusony.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik houd niet zo van klappies krijgen
Nee, koken met Lonnyquote:Op donderdag 29 november 2012 20:06 schreef hexje het volgende:
[..]
Ga jij meedoen aan Pasie in de polder?
Pasie?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:06 schreef hexje het volgende:
[..]
Ga jij meedoen aan Pasie in de polder?
quote:
Het zit ook niet mee. Gisteren KWF en nu dit.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
Ik word depri van Opera. Mijn opa zette dat vroeger altijd op, leuk hoor
Zat ik net te denkenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:08 schreef iFok. het volgende:
[..]
Het zit ook niet mee. Gisteren KWF en nu dit.
En dan ook nog de economische crisis, bezuinigingen. Wat een zwaar leventje hebben wij toch.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Zat ik net te denkenWat een droevenis allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |