En altijd net de verkeerde BNers. Niks tegen BNers verder. Die horen erbij. Maar weer een Volendamse manager die de artiesten heeft geregeld.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:08 schreef BasEnAad het volgende:
Prima actie, maar die BN'ersDat helpt niet echt.
Goed bezigquote:Op woensdag 28 november 2012 20:25 schreef iFok. het volgende:
Ik ga de hele uitzending staand tv kijken.
Ik niet dan kijk ik over mijn tv heenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:25 schreef iFok. het volgende:
Ik ga de hele uitzending staand tv kijken.
apart. Kan jij je hoofd niet bewegen?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik niet dan kijk ik over mijn tv heen
De hele avond met mijn hoofd naar beneden, dan krijg ik een stijve nek, ben al wat ouder hequote:Op woensdag 28 november 2012 20:27 schreef iFok. het volgende:
[..]
apart. Kan jij je hoofd niet bewegen?
Hoe lang ben jij?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik niet dan kijk ik over mijn tv heen
Ik vergeef het je.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
De hele avond met mijn hoofd naar beneden, dan krijg ik een stijve nek, ben al wat ouder he
quote:
Ja dat ook...quote:Op woensdag 28 november 2012 20:34 schreef jcdragon het volgende:
[..], ik sta wel op als ik naar de wc moet.
![]()
Ik heb daar ook een beetje dubbel gevoel bij.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:36 schreef Specularium het volgende:
Ik walg nu eigenlijk stiekem al van de veel te persoonlijke toon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |