En altijd net de verkeerde BNers. Niks tegen BNers verder. Die horen erbij. Maar weer een Volendamse manager die de artiesten heeft geregeld.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:08 schreef BasEnAad het volgende:
Prima actie, maar die BN'ersDat helpt niet echt.
Goed bezigquote:Op woensdag 28 november 2012 20:25 schreef iFok. het volgende:
Ik ga de hele uitzending staand tv kijken.
Ik niet dan kijk ik over mijn tv heenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:25 schreef iFok. het volgende:
Ik ga de hele uitzending staand tv kijken.
apart. Kan jij je hoofd niet bewegen?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik niet dan kijk ik over mijn tv heen
De hele avond met mijn hoofd naar beneden, dan krijg ik een stijve nek, ben al wat ouder hequote:Op woensdag 28 november 2012 20:27 schreef iFok. het volgende:
[..]
apart. Kan jij je hoofd niet bewegen?
Hoe lang ben jij?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik niet dan kijk ik over mijn tv heen
Ik vergeef het je.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
De hele avond met mijn hoofd naar beneden, dan krijg ik een stijve nek, ben al wat ouder he
quote:
Ja dat ook...quote:Op woensdag 28 november 2012 20:34 schreef jcdragon het volgende:
[..], ik sta wel op als ik naar de wc moet.
![]()
Ik heb daar ook een beetje dubbel gevoel bij.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:36 schreef Specularium het volgende:
Ik walg nu eigenlijk stiekem al van de veel te persoonlijke toon.
Beetje aandikken zodat je meer centen geeft. Misschien is het wel zo maar die ratio zal boven de 70-80 wel voor komen.quote:
Je zal je beter voelen als je geld doneert.quote:
Hehe nee dat vast niet. Het is de hele sfeer. Tuurlijk is het niet om te lachen, begrijp ik ook wel, maar ik kan daar niet zo goed tegen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Je zal je beter voelen als je geld doneert.
Wauw, ze willen zeker dat niemand gaat kijkenquote:Onder anderen BLØF, Giel Beelen, Gerard Joling, Anita Witzier en Joris Linssen zullen opstaan tegen kanker, allemaal met het doel om nieuwe donateurs te werven voor KWF Kankerbestrijding.
1 op de 3 maakt maar mee dat iemand in de omgeving kanker heeftquote:Op woensdag 28 november 2012 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
1 op de 3 maakt het mee.
Niet 1 op de 3 krijgt kanker.
Nee, direct of indirect.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
1 op de 3 maakt maar mee dat iemand in de omgeving kanker heeft
Sowieso mensen die het krijgen. Ze zeggen dat ze willen stoppen dat men er aan dood gaat. Maar het aantal mensen dat het zal krijgen zal wel blijven toenemen, dus dat 1/3 gaat sowieso niet veranderen. Gewoon bangmakerij dus.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:43 schreef Abed het volgende:
[..]
Beetje aandikken zodat je meer centen geeft. Misschien is het wel zo maar die ratio zal boven de 70-80 wel voor komen.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:27 schreef Specularium het volgende:
Even in de aluminiummodus, de ontwikkeling van geneesmiddelen wordt bewust tegengewerkt door de industrie. Straks is er geen geld meer aan kanker te verdienen.
[/aluminium]
De film is ook mooi. Met de harde werkelijkheid dat iemand kan overlijden.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:59 schreef jcdragon het volgende:
mooi liedje van de film 8e groepers huilen niet
Ja, dat is de bedoeling ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:01 schreef themole het volgende:
Ik stop er mee, wordt de hele tijd herinnerd aan een recent overleden vriend van me. Wordt er alleen maar depressief van....
quote:GS KankerGala. Help @EllenNGNG. Naar #DWDD
December nadert met schaduwrijke schreden en ook bij de GeenStijl zijn wij niet ongevoelig voor de donkere dagen-melancholie die aan de zogenaamde feestdagen vooraf gaat. Om van dat narrige gevoel af te komen, gaan we derhalve nu hier in dit topic opstaan tegen kanker. Of nee wacht. We blijven gewoon zitten. De galaficatie van kanker laten we aan Kim-Lian van der Meij en haar leger van onbekende BN'ers met een harige snor en dito doos, die vanavond op Nederland 2 het salaris en de promotiefondsen van de KWF-directie veilig gaan stellen.
Wij gaan het even helemaal anders doen. Sober. Doch met een grote glimlach. Specifieker: we gaan het lieve, mooie, vlot babbelende, leuke grapjes makende en bijzonder tv-geschikte gezicht van Stichting NGNG pluggen bij DWDD: Ellen. Wie het niet interesseert, kan nu stoppen met lezen. Doei, hartelozen. Als Matthijs, Jan en DieuwkeDWDD maar even verder lezen. Ellen is namelijk een ontzettend leuke jonge VIVA400-moeder (je zou hier de term 'MILF' kunnen gebruiken), die zichzelf makkelijk tot het verleidelijke middelpunt van een Pink Ribbonesque pootuitdraaierij op basis van glossy & guilt had kunnen bombarderen.
Maar zo rolt haar stichting No Guts No Glory niet. NGNG spendeert geen tonnen aan overheadkosten aan bestuursbeloningen en glanzende campagnes om leunstoel-altruïsme te promoten waarmee mensen een schuldgevoel naar keuze kunnen afkopen. NGNG heeft trots, vrijwillige inzet, bloed, zweet en de herinnering aan een dode broer als drijfveren, en één core business: geld inzamelen om kanker te bestrijden. Hoe NGNG dat precies doet? Daar kan Ellen zelf ontzettend mooi over vertellen. Aan tafel bij Matthijs. Dus please RT. En help @EllenNGNG. Naar #DWDD.
Ja ik ook, wat ik toenstraks al postte. Ik word er ook depri van.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:01 schreef iFok. het volgende:
Ik wordt hier depressief van, ik ben weg.
Ik ook zoiets. Te confonterend. Trek dat nu even niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:01 schreef themole het volgende:
Ik stop er mee, wordt de hele tijd herinnerd aan een recent overleden vriend van me. Wordt er alleen maar depressief van....
Eh wat? Iedereen kent wel iemand die kanker heeft of heeft gehad tochquote:
Ik wel, dat laatste, maar dat is niet eens de reden. Ik word er gewoon niet goed van.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:04 schreef iFok. het volgende:
Prachtig dat om aandacht vragen, en het is ook nodig. Maar dit is niet geschikt voor mij, en dat terwijl ik niemand ken die ermee te maken heeft of er mee te maken heeft gehad.
Het is wachten tot je gebroken gaat worden.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wel, dat laatste, maar dat is niet eens de reden. Ik word er gewoon niet goed van.
Lijkt me dan nog lastiger.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wel, dat laatste, maar dat is niet eens de reden. Ik word er gewoon niet goed van.
Vandaar dat ik gezapt hebquote:Op woensdag 28 november 2012 21:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Het is wachten tot je gebroken gaat worden.
Het is al een paar jaar geleden en je gaat er wel weer even aan denken dat is waar, maar wat ik al zei: al was het niet zo, ik kan niet zo goed tegen dit soort programma's.quote:
Er is iets gruwelijk mis met de intentie en de vorm die erbij is verzonnen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is al een paar jaar geleden en je gaat er wel weer even aan denken dat is waar, maar wat ik al zei: al was het niet zo, ik kan niet zo goed tegen dit soort programma's.
1 op 3quote:Op woensdag 28 november 2012 21:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
\
Het wordt zo gebracht dat het jouw schuld lijkt dat iedereen kanker heeft.
Ja zoiets, ik weet niet, wat ik al postte: ik heb er een dubbel gevoel bij. Het is te dramatisch, kan mijn vinger er niet goed opleggen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er is iets gruwelijk mis met de intentie en de vorm die erbij is verzonnen.
Het wordt zo gebracht dat het jouw schuld lijkt dat iedereen kanker heeft.
Ik snap niet dat kwf dit nodig heeft.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik weet niet, wat ik al postte: ik heb er een dubbel gevoel bij. Het is te dramatisch, kan mijn vinger er niet goed opleggen.
Nee dat begrijp ik ook niet helemaal. Vorig jaar had ik het ook al trouwens, toen was het precies dezelfde opzet. Volgens mij heb ik het toen OOK niet afgekeken.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap niet dat kwf dit nodig heeft.
Heb ik gemist, dacht dat dit een eenmalig showtje was.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik ook niet helemaal. Vorig jaar had ik het ook al trouwens, toen was het precies dezelfde opzet. Volgens mij heb ik het toen OOK niet afgekeken.
blij dat er zoveel nieuwe donateurs zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 21:17 schreef remcoP het volgende:
Ik vind dat Kim-lian het soms een beetje heppiedepeppie presenteert.
3e keerquote:Op woensdag 28 november 2012 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik gemist, dacht dat dit een eenmalig showtje was.
Nog meer jammer.
Moet het geld wel naar medicijnontwikkeling gaan en niet naar dit soort reclame.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:18 schreef jcdragon het volgende:
[..]
blij dat er zoveel nieuwe donateurs zijn
veel sterkte *geeft tissues aan*quote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik denk dat het te persoonlijk is. Je kunt het leed voelen, omdat je iemand in je omgeving kent die het heeft (gehad), je voelt de ellende van de mensen op de tv, vooral als het kinderen zijn. Ik ben zo iemand die bij Bambi al moest jankendus als ik zo'n zielig verhaal met treurige muziek hoor, kun je mij al opvegen. Vooral omdat ik mensen in mijn omgeving heb ik die kanker hebben (gehad). Persoonlijk denk ik: als je Kwf wil steunen, doe dat dan zonder zo'n uitzending
Als je daar als kind niet moest janken was je waarschijnlijk een psychopaat in de dop.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik ben zo iemand die bij Bambi al moest janken![]()
quote:Salaris algemeen directeur KWF Kankerbestrijding
Vanaf 1 mei 2011 is Michel Rudolphie algemeen directeur van KWF Kankerbestrijding.
Bruto jaarsalaris (incl. vakantiegeld) ¤143.221,-.
quote:Wat verdienen medewerkers van KWF Kankerbestrijding?
Voor KWF Kankerbestrijding zijn rond de 120.000 vrijwilligers actief. Dit zijn onder anderen:
collectanten;
wetenschappers (internationaal) voor beoordeling van projectaanvragen;
wetenschappelijke adviseurs;
medische en psychosociale adviseurs voor de inhoud van voorlichting;
besturen van KWF Kankerbestrijding.
Zij ontvangen daarvoor geen beloning.
Geloof er geen reet van dat er steeds maar meer geld bij moet. Het is niet alsof ze zware tekorten hebben.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef Pedroso het volgende:
Het is nu eenmaal zo dat je dit soort shows moet maken om meer geld binnen te halen. Of je er nu vrolijk van wordt of niet.
Die is blij dat ze eindelijk weer eens op tv issquote:Op woensdag 28 november 2012 21:17 schreef remcoP het volgende:
Ik vind dat Kim-lian het soms een beetje heppiedepeppie presenteert.
Toch best wel veel wat die directeur verdientquote:
Precies en ze hebben ook een red roomquote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Kim Lian: 'We gaan kijken naar de tussenstand!!!!!!!'
Wie wordt eruit gestemd?
Die directeur kan je niet serieus nemen. Totaal ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Toch best wel veel wat die directeur verdient
Op zich wel, maar je weet niet precies hoe zwaar die functie in werkelijkheid is... als hij er 7 dagen per week mee bezig is en nauwelijks prive-tijd heeft dan valt het wel weer mee vind ik...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Toch best wel veel wat die directeur verdient
Berget en Do steken er bovenuit.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:43 schreef jcdragon het volgende:
Charly LuskeOh, dit is The Voice niet
Misschien draaien die wetenschappers naast hun normale baan ook 7 avonden in de week voor niks mee.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich wel, maar je weet niet precies hoe zwaar die functie in werkelijkheid is... als hij er 7 dagen per week mee bezig is en nauwelijks prive-tijd heeft dan valt het wel weer mee vind ik...
Truequote:Op woensdag 28 november 2012 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien draaien die wetenschappers naast hun normale baan ook 7 avonden in de week voor niks mee.
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Ben ook donateur geworden... deze ziekte komt zo dicht bij mij via mensen in mijn omgeving die me heel dierbaar zijn en zijn geweest dat ik het die paar euro meer dan waard vind om die kloteziekte hopelijk ooit de wereld uit te krijgen
KWF is ook het enige waar ik aan doneer, maar na deze avond twijfel ik serieus of ik dat blijf doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Ben ook donateur geworden... deze ziekte komt zo dicht bij mij via mensen in mijn omgeving die me heel dierbaar zijn en zijn geweest dat ik het die paar euro meer dan waard vind om die kloteziekte hopelijk ooit de wereld uit te krijgen
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:50 schreef jcdragon het volgende:
[..], overige deze ziekte kan ook je kloten raken
Zakkanker.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:50 schreef jcdragon het volgende:
[..], overige deze ziekte kan ook je kloten raken
Waarom? Als je met zo'n avond juist heel snel heel veel nieuwe donateurs binnen haalt is er toch niets mis mee...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
KWF is ook het enige waar ik aan doneer, maar na deze avond twijfel ik serieus of ik dat blijf doen.
En ik vraag me de hele avond al af waarom ze zoveel nieuwe donateurs nodig hebben.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom? Als je met zo'n avond juist heel snel heel veel nieuwe donateurs binnen haalt is er toch niets mis mee...
dat weten de mensen toch alquote:Op woensdag 28 november 2012 21:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Moet Dinand Guusje niet noemen?!
Wat heeft hij meegemaakt?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Mooi dat Dinand daar toch ook maar gaat staan na al die ellende die hij heeft meegemaakt
Hoeft hij toch niet te doen, iedereen weet wel hoe het zit denk ik zo... het komt juist krachtiger over als je het niet specifiek hoeft te benoemenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Twee keer een partner verloren aan kankerquote:
Dat zijn die gevallen waar je wel van schrikt.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Hmm.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Twee keer een partner verloren aan kanker
Ik wist alleen van Guusjequote:Op woensdag 28 november 2012 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Twee keer een partner verloren aan kanker
Je hoeft je comment niet af te zwakken hoor, je hebt gewoon gelijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:04 schreef Kidney_bean01 het volgende:
en tóch... ook al is het zo nobel, tóch zit het me niet lekker met die BN-ers op tv die hun verhalen gaan doen. Neem nou Kane. Het nieuwe album is net uit, gelijk aan het einde van zo'n emotioneel programma nog even je single promoten... Hebben ze met No Surrender ook geflikt: toen deden ze het samen met Carice van Houten voor een goed doel, gelijk een hit
Uiteindelijk denken ze toch weer aan hun eigen centjes.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:04 schreef Kidney_bean01 het volgende:
en tóch... ook al is het zo nobel, tóch zit het me niet lekker met die BN-ers op tv die hun verhalen gaan doen. Neem nou Kane. Het nieuwe album is net uit, gelijk aan het einde van zo'n emotioneel programma nog even je single promoten... Hebben ze met No Surrender ook geflikt: toen deden ze het samen met Carice van Houten voor een goed doel, gelijk een hit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |