En altijd net de verkeerde BNers. Niks tegen BNers verder. Die horen erbij. Maar weer een Volendamse manager die de artiesten heeft geregeld.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:08 schreef BasEnAad het volgende:
Prima actie, maar die BN'ersDat helpt niet echt.
Goed bezigquote:Op woensdag 28 november 2012 20:25 schreef iFok. het volgende:
Ik ga de hele uitzending staand tv kijken.
Ik niet dan kijk ik over mijn tv heenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:25 schreef iFok. het volgende:
Ik ga de hele uitzending staand tv kijken.
apart. Kan jij je hoofd niet bewegen?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik niet dan kijk ik over mijn tv heen
De hele avond met mijn hoofd naar beneden, dan krijg ik een stijve nek, ben al wat ouder hequote:Op woensdag 28 november 2012 20:27 schreef iFok. het volgende:
[..]
apart. Kan jij je hoofd niet bewegen?
Hoe lang ben jij?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik niet dan kijk ik over mijn tv heen
Ik vergeef het je.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
De hele avond met mijn hoofd naar beneden, dan krijg ik een stijve nek, ben al wat ouder he
quote:
Ja dat ook...quote:Op woensdag 28 november 2012 20:34 schreef jcdragon het volgende:
[..], ik sta wel op als ik naar de wc moet.
![]()
Ik heb daar ook een beetje dubbel gevoel bij.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:36 schreef Specularium het volgende:
Ik walg nu eigenlijk stiekem al van de veel te persoonlijke toon.
Beetje aandikken zodat je meer centen geeft. Misschien is het wel zo maar die ratio zal boven de 70-80 wel voor komen.quote:
Je zal je beter voelen als je geld doneert.quote:
Hehe nee dat vast niet. Het is de hele sfeer. Tuurlijk is het niet om te lachen, begrijp ik ook wel, maar ik kan daar niet zo goed tegen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Je zal je beter voelen als je geld doneert.
Wauw, ze willen zeker dat niemand gaat kijkenquote:Onder anderen BLØF, Giel Beelen, Gerard Joling, Anita Witzier en Joris Linssen zullen opstaan tegen kanker, allemaal met het doel om nieuwe donateurs te werven voor KWF Kankerbestrijding.
1 op de 3 maakt maar mee dat iemand in de omgeving kanker heeftquote:Op woensdag 28 november 2012 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
1 op de 3 maakt het mee.
Niet 1 op de 3 krijgt kanker.
Nee, direct of indirect.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
1 op de 3 maakt maar mee dat iemand in de omgeving kanker heeft
Sowieso mensen die het krijgen. Ze zeggen dat ze willen stoppen dat men er aan dood gaat. Maar het aantal mensen dat het zal krijgen zal wel blijven toenemen, dus dat 1/3 gaat sowieso niet veranderen. Gewoon bangmakerij dus.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:43 schreef Abed het volgende:
[..]
Beetje aandikken zodat je meer centen geeft. Misschien is het wel zo maar die ratio zal boven de 70-80 wel voor komen.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:27 schreef Specularium het volgende:
Even in de aluminiummodus, de ontwikkeling van geneesmiddelen wordt bewust tegengewerkt door de industrie. Straks is er geen geld meer aan kanker te verdienen.
[/aluminium]
De film is ook mooi. Met de harde werkelijkheid dat iemand kan overlijden.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:59 schreef jcdragon het volgende:
mooi liedje van de film 8e groepers huilen niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |