Zo waar wat Alors zegt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Niet nodig toch? Merel zei ook niets en daar hoorde je nooit iemand over klagen.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:22 schreef DeeBee het volgende:
Matthijs verdiende die afranseling van hem wel, vanwege al die kloteshows de laatste tijd!
Maar die hoeft ook niets te zeggen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Niet nodig toch? Merel zei ook niets en daar hoorde je nooit iemand over klagen.
Het sloeg hierop:quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:22 schreef Cynix ® het volgende:
Maar eeh *kuch*, wie legt de Lucky even uit?
Oh dat, ik hoorde er vanmorgen op de radio iets over, maar nog niet leuk eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Het sloeg hierop:
http://www.elsevier.nl/we(...)n-in-reclamespot.htm
En of het dan een goede lucky was is een ander verhaal.
Klöpping.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind Alexander Klopping ook wel goed, maar iets irriteert me aan hem. Hij lijkt me zo'n type dat als jij zegt dat een trui rood is, hij je verbetert door te zeggen dat de trui vermiljoen is.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:58 schreef Eenskijken het volgende:
alexander klopping was wel weer goed.
nee, maar wat wil je als je in discussie gaat met zo'n vrouw die digibeet is.. die weet (neem ik aan) NIETS van servers en protocollen en internetveiligheid in het algemeen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind Alexander Klopping ook wel goed, maar iets irriteert me aan hem. Hij lijkt me zo'n type dat als jij zegt dat een trui rood is, hij je verbetert door te zeggen dat de trui vermiljoen is.
quote:
Oh absoluut, ik doelde ook niet zozeer op deze discussie hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee, maar wat wil je als je in discussie gaat met zo'n vrouw die digibeet is.. die weet (neem ik aan) NIETS van servers en protocollen en internetveiligheid in het algemeen.
Dat zal Matthijs wel zijn, verplicht enthousiasmequote:Op woensdag 28 november 2012 01:56 schreef Faaluser het volgende:
Beetje rare tijd om dit topic te bumpen, maar valt het jullie ook op dat na een optreden je altijd dezelfde 'Woe!' hoort?
Niks mis met The Golden Earring (al kan ik me herinneren dat ze er niet zo heel lang geleden toch ook al waren?).quote:Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond gewoon weer over een band uit de 60s/70s
Waaromquote:Op woensdag 28 november 2012 10:29 schreef Jivis het volgende:
Esmée Denters, het wunderkind van Justin Timberlake.
Vanavond waarschijnlijk ook niet Haaibaaike.quote:
Dit is eng. Dat mens heeft niks anders te zeggen tegen goede argumenten dat het onzin is. Iedere expert heeft er zijn bezwaren tegen.quote:Op woensdag 28 november 2012 02:58 schreef rubbereend het volgende:
omg die EPD discussie........ als er iets slecht beveiligd is dan zijn het wel de systemen in ziekenhuizen. Die worden al jaren lek gehackt. En die gaan dus een totaal dossier krijgen van bijzonder gevoelige informatie.
Ja de Earringquote:Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond gewoon weer over een band uit de 60s/70s
Jawel lieve Tong vanavond zijn de Golden Earring hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 11:15 schreef tong80 het volgende:
Vanavond waarschijnlijk ook niet Haaibaaike.
Eén of ander flutbandje.
Tuurlijk. Geniet er maar vanquote:Op woensdag 28 november 2012 12:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel lieve Tong vanavond zijn de Golden Earring hoor![]()
Valt wel mee:quote:Op woensdag 28 november 2012 11:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, ik vind dat hier altijd veel gezeurd en geklaagd wordt,
quote:
Poeh poeh, gewaagde stelling aangezien de afgelopen paar weken er alleen maar slechte afleveringen zijn gemaakt.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een slechte aflevering was dat vandaag zeg!
Dit post ik vast want het is zonder twijfel de waarheid als een koe.
Ik zag haar laatst in een reclame, zo'n Nederland vererende VOC mentaliteit reclame, geen idee waarvan overigens.quote:
Jammer, nu kan Karina je niet weer verslaan.quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:15 schreef hexje het volgende:
[..]
Jammer, nu kan Karina je niet weer verslaan.
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]Het enige leuke van het hele DWDD.
OK nu ga ik opletten wanneer jij een keer roept: leukquote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
OK nu ga ik opletten wanneer jij een keer roept: leuk![]()
Heb je dat überhaupt al een keer gedaan tijdens DWDD?
quote:Op woensdag 28 november 2012 03:29 schreef Specularium het volgende:
Ik vond dat trillende Omroep Max-lid wel leuk.
Natuurlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 14:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Zou Barry Hay zijn zonnebril op hebben?![]()
Nou ja, ik had natuurlijk wel willen kijken, maar ik moet afpilsen bij vrienden.quote:
Haha ja ok dat was wel leuk maar nog leuker was toen hij ging slaanquote:Op woensdag 28 november 2012 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen hij die ballon op Matthijs zijn hoofd plakte had ik mijn broek uit.
Ja soms moet je dapper zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 17:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Poeh poeh, gewaagde stelling aangezien de afgelopen paar weken er alleen maar slechte afleveringen zijn gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |