denk ik ook. Heb het idee dat dat meer vriendschappelijk is dan liefde.quote:
hij gaat ook meer voor een ander ''type'' denk ik...quote:Op maandag 26 november 2012 21:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
denk ik ook. Heb het idee dat dat meer vriendschappelijk is dan liefde.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 26 november 2012 21:59 schreef MissJ het volgende:
Herstel, ik denk dat hij ook wel eens voor Lisette zou kunnen gaan
Idd. Die zijn niet van de melkboer.quote:Op maandag 26 november 2012 22:08 schreef Tinusje88 het volgende:
wat lijken al die zussen trouwens ook op de meiden:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op maandag 26 november 2012 22:11 schreef DjinN het volgende:
Ik heb het ff een paar weken niet meer gevolgd
dat is alweer een paar afleveringen geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 26 november 2012 22:06 schreef MissJ het volgende:
ja op zekers, hij gaat voor Lisette of Sara.
En vanavond denk ik Britt geen roos.
Dat zagen we van mijlenver aankomenquote:Op maandag 26 november 2012 22:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De lelijkste krijgt geen roos, verrassend
Lisette bedoel je denk ik? Die hele slanke dame met lang stijl haar?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:22 schreef itsme het volgende:
Volgens mij is hij echt gek op die Griselle. Sara vind hij ook leuk maar hij heeft niet die vlinders.
je merkt het ook echt aan hem.
Toen ik hem voor het eerst zag dacht ik leuk, maar nu vibd ik hem een beetje griezel, met een hele goede babbel maar die mond!! Lijkt net alsof hij continu aan het kwijlen is. misschien was dat ook wel zo met al die chickies.
quote:Op maandag 3 december 2012 21:35 schreef Limburg82 het volgende:
Zoenthermometer 3 december:
Lizette: 2
Sara: 0
Marina: 0
quote:Op maandag 3 december 2012 21:35 schreef Limburg82 het volgende:
Zoenthermometer 3 december:
Lizette: 3
Sara: 0
Marina: 0
Dat lijkt me ook wel raar, en dat ie hem nog even bij iedereen erin heeft gehangen..quote:Op maandag 26 november 2012 22:49 schreef Limburg82 het volgende:
Goh, zeg. Dat zul je als dame naderhand maar allemaal terugzien. Ik zou me niet meer op straat durven vertonen.
waarom niet?quote:
aha okquote:
Nee, maar dat wil niet zeggen dat er geen waterdamp ontstaatquote:
quote:The boiling point of a substance is the temperature at which the vapor pressure of the liquid equals the pressure surrounding the liquid
Water kookt bij 100 graden. Dat is wat ze mij op de basisschool hebben wijsgemaakt.quote:Op maandag 3 december 2012 21:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Nee, maar dat wil niet zeggen dat er geen waterdamp ontstaat
[..]
Eens opletten straks. Misschien doen ze aan 'product placement'.quote:Op maandag 3 december 2012 21:47 schreef MissJ het volgende:
als je zo'n Blistex pakket wint he, krijg je dan net zulke rare lippen als Rutger als je dat spul vaak gebruikt?
Ja, maar eigenlijk is die formulering niet geheel waar. Bij 100C is de dampdruk even groot als de atmosferische druk. Onder 100C ontstaat er ook al waterdamp. Als dit niet zo was, dan zouden bijvoorbeeld plassen water op straat nooit verdampenquote:Op maandag 3 december 2012 21:47 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Water kookt bij 100 graden. Dat is wat ze mij op de basisschool hebben wijsgemaakt.
Ik ga hier verder niet meer over nadenken en neem het van je aan.quote:Op maandag 3 december 2012 21:52 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk is die formulering niet geheel waar. Bij 100C is de dampdruk even groot als de atmosferische druk. Onder 100C ontstaat er ook al waterdamp. Als dit niet zo was, dan zouden bijvoorbeeld plassen water op straat nooit verdampen
/off-topic
quote:Op maandag 3 december 2012 22:02 schreef MissJ het volgende:
jajaja dat is weer bingo!
Kan ie ook dat goed vergelijken welke dame het lekkerste pijpt enzo
Volgens mij kunnen we dat hier niet in een lijstje bijhouden.quote:Op maandag 3 december 2012 22:02 schreef MissJ het volgende:
jajaja dat is weer bingo!
Kan ie ook dat goed vergelijken welke dame het lekkerste pijpt enzo
Ben bang van niet.quote:Op maandag 3 december 2012 22:02 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we dat hier niet in een lijstje bijhouden.
dat is nou weer jammer, ik had graag ook beelden van de nachten gezienquote:Op maandag 3 december 2012 22:02 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we dat hier niet in een lijstje bijhouden.
De cameraman waarschijnlijk ook wel.quote:Op maandag 3 december 2012 22:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat is nou weer jammer, ik had graag ook beelden van de nachten gezien
Holycrap. Bepaalde niet vervulde behoeftes?quote:Op maandag 3 december 2012 22:07 schreef MissJ het volgende:
nou dat wordt echt keiharde geile neukseks met Marina
haha nee hoor, ik zeg gewoon wat ik denkquote:Op maandag 3 december 2012 22:08 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Holycrap. Bepaalde niet vervulde behoeftes?
En je doet wat je zegt?quote:Op maandag 3 december 2012 22:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
haha nee hoor, ik zeg gewoon wat ik denk
Past dus heel goed bij Rutger, want dat is ook een dombo zonder inhoud.quote:Op maandag 3 december 2012 22:07 schreef zoem het volgende:
Marina komt over als een doos zonder inhoud
(Dat laatste wilt Rutger wel veranderen)
Ach je hebt van die mensen die kijken alleen vooruit en malen er verder niet om.quote:Op maandag 3 december 2012 22:10 schreef Injetta het volgende:
Ik dacht dat het al de finale was, maar er blijven er nog 2 over vandaag?
Ik vind die Marina wel een leuk meisje voor hem. Ik vraag me wel af of degene die hij gekozen heeft, als die deze beelden ziet, hem nog wel zo leuk vindt.
Dat lijkt me toch wel confronterend om dat te zien dat hij met alle drie zoent en eigenlijk alle drie het gevoel geeft dat hij haar wel ziet zitten.
Ik weet het niet.quote:Op maandag 3 december 2012 22:11 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Ach je hebt van die mensen die kijken alleen vooruit en malen er verder niet om.
Moet ze wel eerst de sleutel aannemen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:07 schreef MissJ het volgende:
nou dat wordt echt keiharde geile neukseks met Marina
Sara dus eruit?quote:Op maandag 3 december 2012 22:16 schreef zoem het volgende:
Ik denk dat de zoenthermometer representatief is voor zijn top 3
Doe ik ook wel eens als ik iets in de oven heb gezet en het moet daar een tijdje in staan...quote:
dat zou best wel eens kunnen hoorquote:Op maandag 3 december 2012 22:16 schreef zoem het volgende:
Ik denk dat de zoenthermometer representatief is voor zijn top 3
Ze doet me denken aan die kauwgomkauwende zuster uit de Jiskefet bejaardenhuis sketches.quote:Op maandag 3 december 2012 22:07 schreef zoem het volgende:
Marina komt over als een doos zonder inhoud
(Dat laatste wilt Rutger wel veranderen)
Ze is nog jong.quote:
Ja.... inderdaad. Dat komt vooral door haar manier van praten en reageren.quote:Op maandag 3 december 2012 22:18 schreef Htje het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan die kauwgomkauwende zuster uit de Jiskefet bejaardenhuis sketches.
Ik dacht ook even dat ze nee zou zeggen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:19 schreef Injetta het volgende:
Ze accepteert het ook..... Had ik niet verwacht.....
Naja dan heb je denk ik niet opgelet hoe sara is?quote:
Hij heeft het steeds over diepgang, maar daar is hij helemaal niet naar op zoek. Hij zoekt gewoon iemand die heel open en niet complex is.quote:
denk het jaquote:Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef mirannie het volgende:
Lizette dan waarschijnlijk toch slecht in bed
Ik vind haar van deze drie wel het meest een dame.quote:Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja dan heb je denk ik niet opgelet hoe sara is?
quote:Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef mirannie het volgende:
Lizette dan waarschijnlijk toch slecht in bed
Ja, want dat is wat hij heeft overgehouden.quote:Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij heeft het steeds over diepgang, maar daar is hij helemaal niet naar op zoek. Hij zoekt gewoon iemand die heel open en niet complex is.
Ik vond haar vooral saai eigenlijk... En eigenlijk net zo inhoudsloos als Marina. Alleen probeert zij zich anders voor te doen. En als je zo gesloten bent in een programma als dit, weet je dat je kans loopt eruit te moetenquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 22:28 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Dus de pijpindex is dus als volgt;
Lizette: 0
Sara: 1
Marina: 4 (gok ik even)
denk het ook. En Lisette is daarom dus weg nu omdat zij zich nog niet helemaal kon geven.quote:Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij heeft het steeds over diepgang, maar daar is hij helemaal niet naar op zoek. Hij zoekt gewoon iemand die heel open en niet complex is.
zoiets jaquote:Op maandag 3 december 2012 22:28 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Dus de pijpindex is dus als volgt;
Lizette: 0
Sara: 1
Marina: 4 (gok ik even)
Ze heeft wel diepere gesprekken met Rutger gehad dan Marina en lijkt beter om te gaan met haar onzekerheid (de intimiteit opbouwen ipv telkens een sloot onzekere vragen op tafel te gooien zoals Marina doet).quote:Op maandag 3 december 2012 22:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik vond haar vooral saai eigenlijk... En eigenlijk net zo inhoudsloos als Marina. Alleen probeert zij zich anders voor te doen. En als je zo gesloten bent in een programma als dit, weet je dat je kans loopt eruit te moeten
Hij heeft wel de schijn er behoorlijk serieus mee bezig te zijn wat voor eigenschappen hij zoekt in een meisje. En hij heeft de meisjes waarschijnlijk redelijk goed door wat betreft hun persoonlijkheid en wat ze drijft. En hij zei zelf naar diepgang op zoek te gaan bij Marina maarja dat was meer theorie dan praktijk...quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:26 schreef Injetta het volgende:
Maar wat voor diepgang heeft Rutger zelf dan?
Ik heb hem geen enkele diepzinnige uitspraak horen doen. Hij houdt van sport, wil sportieve dingen doen. Houdt niet van gezeur en dat is het wel een beetje.
Same here. Ik zat echt met verbazing te kijken...quote:
Gelukkig is er Net5gemistquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Potverdikke zeg, heb ik het gister gemist. Nog op tijd naar bed gegaan omdat ik dacht dat er niks op tv was
precies dit is ook mijn ideequote:Op dinsdag 4 december 2012 09:55 schreef Starlie het volgende:
Misschien vind hij ze geen van allen leuk maar heeft hij de lekkerste sex met Sarah en Marina gehad dus heeft hij zoiets van nou die hou ik er nog even in dan heb ik tenminste nog wel sex![]()
Nee hoor... ik had ook verwacht dat hij Lisette er wel in zou houden, als plaatje kloppen ze helemaal samen maar ik denk dat zij toch iets te keurig/saai is voor hem. Ik mag aannemen dat Sarah het wordt, als het aan zijn familie ligt in elk geval wel. Al blijf ik bij Sarah en Rutger meer broer/zus vinden dan vriend/vriendin.
noessss!!quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Potverdikke zeg, heb ik het gister gemist. Nog op tijd naar bed gegaan omdat ik dacht dat er niks op tv was
Yesquote:
ja terugkijken hoor!quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes![]()
Maar ik ga idd terugkieken, ben wel benieuwd nu
dat denk ik ook. Als ik die beelden zo zie denk ik te zien dat hij op haar het gekste is, ik zie bij hen de meeste passie. Of dat nou in zijn gevoel of in zijn pik of in beiden zit weet ik nietquote:
nee hee, ik vandaag ook niet. Had net bij Sara juist wel het gevoel van hee, volgens mij gaat zij het worden.quote:Op maandag 10 december 2012 21:42 schreef Starlie het volgende:
Nou tussen Marina en Rutger voel ik het ook niet hoor...
Wie hebben gewonnen?quote:Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef Starlie het volgende:
Heb het sarah stukje gemist zat nog bij love in the wild!
niet zeggen! Ik wil het nog niet weten:Dquote:
Sorry!! Zit op mn mobiel dus kon het niet in spoiler zetten!quote:Op maandag 10 december 2012 21:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
niet zeggen! Ik wil het nog niet weten:D
Dat kan anders best, mobiel...quote:Op maandag 10 december 2012 21:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Sorry!! Zit op mn mobiel dus kon het niet in spoiler zetten!
Vooral die moeder. "Ja ik had wel een klik met haar."quote:Op maandag 10 december 2012 21:51 schreef Danielle83 het volgende:
Wat een stijve ouders of ligt het aan mij?
Nee hoor, vond ik ook al.quote:Op maandag 10 december 2012 21:51 schreef Danielle83 het volgende:
Wat een stijve ouders of ligt het aan mij?
Ja zat net denken hoe doet ze dan tegen iemand die ze niet moetquote:Op maandag 10 december 2012 21:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vooral die moeder. "Ja ik had wel een klik met haar."
Haar gezicht stond de hele tijd zo:
Haha ja idd. Die pa ging dan wel, maar damn het zouden je schoonouders maar wordenquote:Op maandag 10 december 2012 21:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vooral die moeder. "Ja ik had wel een klik met haar."
Haar gezicht stond de hele tijd zo:
Je moet natuurlijk ook die moeder begrijpen. Het is toch zo dat er een vreemde vrouw met haar Pinkeltje er van door gaat.quote:Op maandag 10 december 2012 21:53 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha ja idd. Die pa ging dan wel, maar damn het zouden je schoonouders maar worden
quote:Op maandag 10 december 2012 21:55 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook die moeder begrijpen. Het is toch zo dat er een vreemde vrouw met haar Pinkeltje er van door gaat.
Klein maar dapperquote:Op maandag 10 december 2012 21:55 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook die moeder begrijpen. Het is toch zo dat er een vreemde vrouw met haar Pinkeltje er van door gaat.
quote:Op maandag 10 december 2012 21:55 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Haha ja die op dr voorhoofd is niet te missenquote:Op maandag 10 december 2012 21:59 schreef Starlie het volgende:
Ik zie de romantiek er niet van in maar hij vind het nog romantisch als ze haar puist uitknijpt waar hij bij is denk ik!
echt hequote:Op maandag 10 december 2012 21:59 schreef Starlie het volgende:
Ik zie de romantiek er niet van in maar hij vind het nog romantisch als ze haar puist uitknijpt waar hij bij is denk ik!
Als het aan jou zou liggen kan hij weer helemaal van voor af aan beginnen.quote:Op maandag 10 december 2012 22:08 schreef Starlie het volgende:
Hij bibberde dus zenuwachtig nee kut je zit in ijsland dus koud!
Nou volgens mij vind hij ze geen van beide ECHT leuk.. Maar joh het is vermakelijk!quote:Op maandag 10 december 2012 22:09 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Als het aan jou zou liggen kan hij weer helemaal van voor af aan beginnen.
idemquote:Op maandag 10 december 2012 22:21 schreef MissJ het volgende:
Oooh heb nu ineens het gevoel dat hij nee gaat zeggen tegen Sara.
ditquote:Op maandag 10 december 2012 22:22 schreef Starlie het volgende:
Marina mept hem neer als ze het niet wordt denk ik!
maffiaquote:Op maandag 10 december 2012 22:22 schreef Starlie het volgende:
Marina mept hem neer als ze het niet wordt denk ik!
Mannen he, ze luisteren vooral naar waar hun pikkie het hardste van wordtquote:Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef Burdie het volgende:
Dus. Hij kon kiezen tussen een intelligente, sportieve dame, of een oostbloksletje. En wat kiest hij? Juist... snap er niks van. Damn.
Ik ook... hebben ze twitter?quote:Op maandag 10 december 2012 22:26 schreef Danielle83 het volgende:
Uuh wat een vage keuze. Vraag me af of ze nog steeds iets hebben..
Mental image van Jakobien die nu al tandenknarsend op de bank zit met al haar vriendinnen, al schreeuwend: "ha, ik wist het, wat een sukkel"quote:Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef Starlie het volgende:
Ik gun het haar wel, alleen al om die gemene meiden die zo lullig deden tegen haar!
dit dusquote:Op maandag 10 december 2012 22:29 schreef mirannie het volgende:
Elke Bachelor eindigt ook hetzelfde. Ze kiezen nooit degene waarvan zowel de kijkers als de ouders zeggen dag het beste past. En vervolgens zijn ze binnen 3 maanden uit elkaar. Zal hier vast niet anders gaan.
oh ja, ik zie het! Lijkt me wel iets voor haar om dat aan hem te gevenquote:Op maandag 10 december 2012 22:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Leuk sinterklaascadeautje heeft hij gehad (zie twitter)..
Wie weet van Marina
Ik wilde al ongeveer hetzelfde tikken.quote:Op maandag 10 december 2012 22:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mental image van Jakobien die nu al tandenknarsend op de bank zit met al haar vriendinnen, al schreeuwend: "ha, ik wist het, wat een sukkel"
Het blijft een gekke foto. Hij lijkt hier amper op.quote:Op maandag 10 december 2012 22:33 schreef MissJ het volgende:
Twitter van Rutger:
https://twitter.com/rutgervlaming
Nog geen update van hem!
Me too!!quote:Op dinsdag 11 december 2012 07:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik wil een update.. Ben wel benieuwd!
Mwah ik vond het wel meevallen, hij leek eerder wat ongemakkelijk/nerveus.quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:54 schreef mirannie het volgende:
Damn, zelfs nu hij gekozen heeft kan hij nog niet enthousiast doen!
Net5 moet volgende keer wel een betere Bachelor zoeken, dit was echt verschrikkelijk! Die vorige nederlandse bachelor was ook zeker niet mijn type, maar die was tenminste enthousiast
Dat lijkt dan net alsof het al lang over is maar dat hij nog vanwege het programma moet doen alsof het up and running is?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:10 schreef MissJ het volgende:
Filmpje gekeken. Ik vond hem ook niet bepaald enthousiast overkomen. Beetje vaag ook eigenlijk, hij liet niet echt veel los over hoe het nu gaat.
Zoiets zou kunnen. Het kwam zo emotieloos over hoe hij over hun "verkenning" sprak.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat lijkt dan net alsof het al lang over is maar dat hij nog vanwege het programma moet doen alsof het up and running is?
Oke, die 'relatie' is dus al lang afgelopenquote:en dat doet je twijfelen aan zijn gevoelens voor mij.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |