Doe ik ook wel eens als ik iets in de oven heb gezet en het moet daar een tijdje in staan...quote:
dat zou best wel eens kunnen hoorquote:Op maandag 3 december 2012 22:16 schreef zoem het volgende:
Ik denk dat de zoenthermometer representatief is voor zijn top 3
Ze doet me denken aan die kauwgomkauwende zuster uit de Jiskefet bejaardenhuis sketches.quote:Op maandag 3 december 2012 22:07 schreef zoem het volgende:
Marina komt over als een doos zonder inhoud
(Dat laatste wilt Rutger wel veranderen)
Ze is nog jong.quote:
Ja.... inderdaad. Dat komt vooral door haar manier van praten en reageren.quote:Op maandag 3 december 2012 22:18 schreef Htje het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan die kauwgomkauwende zuster uit de Jiskefet bejaardenhuis sketches.
Ik dacht ook even dat ze nee zou zeggen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:19 schreef Injetta het volgende:
Ze accepteert het ook..... Had ik niet verwacht.....
Naja dan heb je denk ik niet opgelet hoe sara is?quote:
Hij heeft het steeds over diepgang, maar daar is hij helemaal niet naar op zoek. Hij zoekt gewoon iemand die heel open en niet complex is.quote:
denk het jaquote:Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef mirannie het volgende:
Lizette dan waarschijnlijk toch slecht in bed
Ik vind haar van deze drie wel het meest een dame.quote:Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja dan heb je denk ik niet opgelet hoe sara is?
quote:Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef mirannie het volgende:
Lizette dan waarschijnlijk toch slecht in bed
Ja, want dat is wat hij heeft overgehouden.quote:Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij heeft het steeds over diepgang, maar daar is hij helemaal niet naar op zoek. Hij zoekt gewoon iemand die heel open en niet complex is.
Ik vond haar vooral saai eigenlijk... En eigenlijk net zo inhoudsloos als Marina. Alleen probeert zij zich anders voor te doen. En als je zo gesloten bent in een programma als dit, weet je dat je kans loopt eruit te moetenquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 22:28 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Dus de pijpindex is dus als volgt;
Lizette: 0
Sara: 1
Marina: 4 (gok ik even)
denk het ook. En Lisette is daarom dus weg nu omdat zij zich nog niet helemaal kon geven.quote:Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij heeft het steeds over diepgang, maar daar is hij helemaal niet naar op zoek. Hij zoekt gewoon iemand die heel open en niet complex is.
zoiets jaquote:Op maandag 3 december 2012 22:28 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Dus de pijpindex is dus als volgt;
Lizette: 0
Sara: 1
Marina: 4 (gok ik even)
Ze heeft wel diepere gesprekken met Rutger gehad dan Marina en lijkt beter om te gaan met haar onzekerheid (de intimiteit opbouwen ipv telkens een sloot onzekere vragen op tafel te gooien zoals Marina doet).quote:Op maandag 3 december 2012 22:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik vond haar vooral saai eigenlijk... En eigenlijk net zo inhoudsloos als Marina. Alleen probeert zij zich anders voor te doen. En als je zo gesloten bent in een programma als dit, weet je dat je kans loopt eruit te moeten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |