Holycrap. Bepaalde niet vervulde behoeftes?quote:Op maandag 3 december 2012 22:07 schreef MissJ het volgende:
nou dat wordt echt keiharde geile neukseks met Marina
haha nee hoor, ik zeg gewoon wat ik denkquote:Op maandag 3 december 2012 22:08 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Holycrap. Bepaalde niet vervulde behoeftes?
En je doet wat je zegt?quote:Op maandag 3 december 2012 22:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
haha nee hoor, ik zeg gewoon wat ik denk
Past dus heel goed bij Rutger, want dat is ook een dombo zonder inhoud.quote:Op maandag 3 december 2012 22:07 schreef zoem het volgende:
Marina komt over als een doos zonder inhoud
(Dat laatste wilt Rutger wel veranderen)
Ach je hebt van die mensen die kijken alleen vooruit en malen er verder niet om.quote:Op maandag 3 december 2012 22:10 schreef Injetta het volgende:
Ik dacht dat het al de finale was, maar er blijven er nog 2 over vandaag?
Ik vind die Marina wel een leuk meisje voor hem. Ik vraag me wel af of degene die hij gekozen heeft, als die deze beelden ziet, hem nog wel zo leuk vindt.
Dat lijkt me toch wel confronterend om dat te zien dat hij met alle drie zoent en eigenlijk alle drie het gevoel geeft dat hij haar wel ziet zitten.
Ik weet het niet.quote:Op maandag 3 december 2012 22:11 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Ach je hebt van die mensen die kijken alleen vooruit en malen er verder niet om.
Moet ze wel eerst de sleutel aannemen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:07 schreef MissJ het volgende:
nou dat wordt echt keiharde geile neukseks met Marina
Sara dus eruit?quote:Op maandag 3 december 2012 22:16 schreef zoem het volgende:
Ik denk dat de zoenthermometer representatief is voor zijn top 3
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |