denk ik ook. Heb het idee dat dat meer vriendschappelijk is dan liefde.quote:
hij gaat ook meer voor een ander ''type'' denk ik...quote:Op maandag 26 november 2012 21:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
denk ik ook. Heb het idee dat dat meer vriendschappelijk is dan liefde.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 26 november 2012 21:59 schreef MissJ het volgende:
Herstel, ik denk dat hij ook wel eens voor Lisette zou kunnen gaan
Idd. Die zijn niet van de melkboer.quote:Op maandag 26 november 2012 22:08 schreef Tinusje88 het volgende:
wat lijken al die zussen trouwens ook op de meiden:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op maandag 26 november 2012 22:11 schreef DjinN het volgende:
Ik heb het ff een paar weken niet meer gevolgd
dat is alweer een paar afleveringen geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 26 november 2012 22:06 schreef MissJ het volgende:
ja op zekers, hij gaat voor Lisette of Sara.
En vanavond denk ik Britt geen roos.
Dat zagen we van mijlenver aankomenquote:Op maandag 26 november 2012 22:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De lelijkste krijgt geen roos, verrassend
Lisette bedoel je denk ik? Die hele slanke dame met lang stijl haar?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:22 schreef itsme het volgende:
Volgens mij is hij echt gek op die Griselle. Sara vind hij ook leuk maar hij heeft niet die vlinders.
je merkt het ook echt aan hem.
Toen ik hem voor het eerst zag dacht ik leuk, maar nu vibd ik hem een beetje griezel, met een hele goede babbel maar die mond!! Lijkt net alsof hij continu aan het kwijlen is. misschien was dat ook wel zo met al die chickies.
quote:Op maandag 3 december 2012 21:35 schreef Limburg82 het volgende:
Zoenthermometer 3 december:
Lizette: 2
Sara: 0
Marina: 0
quote:Op maandag 3 december 2012 21:35 schreef Limburg82 het volgende:
Zoenthermometer 3 december:
Lizette: 3
Sara: 0
Marina: 0
Dat lijkt me ook wel raar, en dat ie hem nog even bij iedereen erin heeft gehangen..quote:Op maandag 26 november 2012 22:49 schreef Limburg82 het volgende:
Goh, zeg. Dat zul je als dame naderhand maar allemaal terugzien. Ik zou me niet meer op straat durven vertonen.
waarom niet?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |