aha okquote:
Nee, maar dat wil niet zeggen dat er geen waterdamp ontstaatquote:
quote:The boiling point of a substance is the temperature at which the vapor pressure of the liquid equals the pressure surrounding the liquid
Water kookt bij 100 graden. Dat is wat ze mij op de basisschool hebben wijsgemaakt.quote:Op maandag 3 december 2012 21:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Nee, maar dat wil niet zeggen dat er geen waterdamp ontstaat
[..]
Eens opletten straks. Misschien doen ze aan 'product placement'.quote:Op maandag 3 december 2012 21:47 schreef MissJ het volgende:
als je zo'n Blistex pakket wint he, krijg je dan net zulke rare lippen als Rutger als je dat spul vaak gebruikt?
Ja, maar eigenlijk is die formulering niet geheel waar. Bij 100C is de dampdruk even groot als de atmosferische druk. Onder 100C ontstaat er ook al waterdamp. Als dit niet zo was, dan zouden bijvoorbeeld plassen water op straat nooit verdampenquote:Op maandag 3 december 2012 21:47 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Water kookt bij 100 graden. Dat is wat ze mij op de basisschool hebben wijsgemaakt.
Ik ga hier verder niet meer over nadenken en neem het van je aan.quote:Op maandag 3 december 2012 21:52 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk is die formulering niet geheel waar. Bij 100C is de dampdruk even groot als de atmosferische druk. Onder 100C ontstaat er ook al waterdamp. Als dit niet zo was, dan zouden bijvoorbeeld plassen water op straat nooit verdampen
/off-topic
quote:Op maandag 3 december 2012 22:02 schreef MissJ het volgende:
jajaja dat is weer bingo!
Kan ie ook dat goed vergelijken welke dame het lekkerste pijpt enzo
Volgens mij kunnen we dat hier niet in een lijstje bijhouden.quote:Op maandag 3 december 2012 22:02 schreef MissJ het volgende:
jajaja dat is weer bingo!
Kan ie ook dat goed vergelijken welke dame het lekkerste pijpt enzo
Ben bang van niet.quote:Op maandag 3 december 2012 22:02 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we dat hier niet in een lijstje bijhouden.
dat is nou weer jammer, ik had graag ook beelden van de nachten gezienquote:Op maandag 3 december 2012 22:02 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we dat hier niet in een lijstje bijhouden.
De cameraman waarschijnlijk ook wel.quote:Op maandag 3 december 2012 22:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat is nou weer jammer, ik had graag ook beelden van de nachten gezien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |