Werd gesponsord door bol.comquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vermoed dat Floortje (en haar moeder) deze jurk graag wilden
Echt he.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:44 schreef Stickertje het volgende:
' echt serieus ' tering hekel aan die uitdrukking
Dit....quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:44 schreef Day het volgende:
Ze kan zingen, ja, maar ze doet me helemaal niks!
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:46 schreef iFok. het volgende:
De vraag is: Kiest Nederland voor een buitenlander die geen Nederlands kan, of kiest Nederland voor een Nederlandse, knappe vrouw die Nederlands zingt.
Makkelijke keuze.
ik kies de buitenlanderquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:46 schreef iFok. het volgende:
De vraag is: Kiest Nederland voor een buitenlander die geen Nederlands kan, of kiest Nederland voor een Nederlandse, knappe vrouw die Nederlands zingt.
Makkelijke keuze.
Ik zou voor Marjet gaan. Sam zuigt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:46 schreef iFok. het volgende:
Makkelijke keuze.
dat dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:44 schreef Day het volgende:
Ze kan zingen, ja, maar ze doet me helemaal niks!
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:47 schreef STING het volgende:
Ik hou van Hollandbwwwwwwwwhahahahahahaha.
Ik ga echt zo proberen om de volgende versie over te slaan. Zal wel niet lukken ben ik bangquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:46 schreef Injetta het volgende:
Ik heb me ingehouden tot nu toe, maar ik denk dat ik nu toch maar aan de drank ga om de andere helft van the Voice aan te kunnen....
Als ze de steal overnemen van de US versie en niet stemmen per team wordt het wel leuker.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ga echt zo proberen om de volgende versie over te slaan. Zal wel niet lukken ben ik bang![]()
Je moet het zelf plakken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:47 schreef STING het volgende:
Tena Lady met een IKEA deuntje.
So confusing
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:49 schreef ZaZoe het volgende:
Floortje gaat meer dan de helft van de stemmen pakken
Dat is correct. beste nummer: Titanium. By far.quote:
De John de Mol Dinnershow werd saai.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef Snoepje5 het volgende:
Waarom doen mensen mee met 2 talentenjachten of meerdere?
Als je de 1e niet wint blijf dan lekker weg en gun onbekende mensen de bekendheid.
Je marketing zal ook wel zuigen als je opnieuw mee moet doen met een dergelijk programma om bekend te worden terwijl je dat al enigszins was.
Ik was al om bij 'Some'!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
Oké, jongens, even een pauze-nummertje. Special attention to Greys, wat vind je hiervan?
Vroegah, toen je alleen nog Idols 1 hadquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef Snoepje5 het volgende:
Als je de 1e niet wint blijf dan lekker weg en gun onbekende mensen de bekendheid.
Je marketing zal ook wel zuigen als je opnieuw mee moet doen met een dergelijk programma om bekend te worden terwijl je dat al enigszins was.
Vind ik op zich ook, maar niet bij Floortje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef Snoepje5 het volgende:
Idolsquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef STING het volgende:
[..]
Vroegah, toen je alleen nog Idols 1 had
Ze is lelijkquote:
TItanium is ook goed, She Wolf mag er ook zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is correct. beste nummer: Titanium. By far.
Met alleen zang blijf ben je ook maar saai en ben je geen echte ster.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
Het dansen erbij? Het gaat om het zingen ja!
Oh ja geweldigquote:
Deze is nog niet zo oudquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Ik zat nog even te zoeken op David Guetta maar ik ken best veel nummers van hem, alleen deze dus net niet
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja. Mijn volgorde qua team Roel.
1. Floortje
238. Sam
728. Marjet
25231331331. Eyelar
Wat boeit me of ze lelijk is. Het geluid uit die strot maakt alles goed. Titaniumquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ze is lelijkIk had zoiets verwacht: [ afbeelding ]
[..]
TItanium is ook goed, She Wolf mag er ook zijn.
Daarom vind ik X-factor ook leukerquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Met alleen zang blijf ben je ook maar saai en ben je geen echte ster.
Het oog wil ook wat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat boeit me of ze lelijk is. Het geluid uit die strot maakt alles goed. Titanium
Waarom dansen de meeste sterren dan en playbacken ze er bijquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Met alleen zang blijf ben je ook maar saai en ben je geen echte ster.
Vandaar, ik luister meestal naar radio6 en soms naar Decibel, op radio6 draaien ze dit niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Deze is nog niet zo oud
Weer met Sia, geweldige zangeres trouwens.
1. Eyelarquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
1. Floortje
238. Sam
728. Marjet
25231331331. Eyelar
Zo'n vet nummer vind ik datquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is correct. beste nummer: Titanium. By far.
Dan kijk ik wel naar Sjerrulquote:
radio 6? Dat bestaatquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar, ik luister meestal naar radio6 en soms naar Decibel, op radio6 draaien ze dit niet.
Hebben ze daar ook cijfers? Want Schele en DaPiemp alhier geven dit echt geen voldoendequote:
Johannes moet dit volgende week zingen, hij moest toch wat anders?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
De eerste de beste kandidaat die dat nummer gaat zingen verdient mijn stem
Sia verschijnt nauwelijks op tv, in videoclips...quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
1. Marjet
238. Sam
728. Floortje
25231331331. Eyelar
quote:
Ze is ook ziekquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sia verschijnt nauwelijks op tv, in videoclips...
Zo lelijk is ze nou ook weer niet, ongelukkige foto ook.
Sjerrul niet kennenquote:
Ik vind haar niet knap. Maar haar stem maakt alles goedquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sia verschijnt nauwelijks op tv, in videoclips...
Zo lelijk is ze nou ook weer niet, ongelukkige foto ook.
Ze hebben daar geen cijfers. Wel oren!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook cijfers? Want Schele en DaPiemp alhier geven dit echt geen voldoende
I like!quote:
Ja, dat zal onwijs helpen natuurlijk, die hebben ze hier overduidelijk NIETquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen cijfers. Wel oren!
En een leugenaar met zijn "Ik heb net je optreden gezien"quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:55 schreef Stickertje het volgende:
afrojack is ook een aandachtshoer geworden zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |