Werd gesponsord door bol.comquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vermoed dat Floortje (en haar moeder) deze jurk graag wilden
Echt he.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:44 schreef Stickertje het volgende:
' echt serieus ' tering hekel aan die uitdrukking
Dit....quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:44 schreef Day het volgende:
Ze kan zingen, ja, maar ze doet me helemaal niks!
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:46 schreef iFok. het volgende:
De vraag is: Kiest Nederland voor een buitenlander die geen Nederlands kan, of kiest Nederland voor een Nederlandse, knappe vrouw die Nederlands zingt.
Makkelijke keuze.
ik kies de buitenlanderquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:46 schreef iFok. het volgende:
De vraag is: Kiest Nederland voor een buitenlander die geen Nederlands kan, of kiest Nederland voor een Nederlandse, knappe vrouw die Nederlands zingt.
Makkelijke keuze.
Ik zou voor Marjet gaan. Sam zuigt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:46 schreef iFok. het volgende:
Makkelijke keuze.
dat dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:44 schreef Day het volgende:
Ze kan zingen, ja, maar ze doet me helemaal niks!
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:47 schreef STING het volgende:
Ik hou van Hollandbwwwwwwwwhahahahahahaha.
Ik ga echt zo proberen om de volgende versie over te slaan. Zal wel niet lukken ben ik bangquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:46 schreef Injetta het volgende:
Ik heb me ingehouden tot nu toe, maar ik denk dat ik nu toch maar aan de drank ga om de andere helft van the Voice aan te kunnen....
Als ze de steal overnemen van de US versie en niet stemmen per team wordt het wel leuker.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ga echt zo proberen om de volgende versie over te slaan. Zal wel niet lukken ben ik bang![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |