Je moet het zelf plakken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:47 schreef STING het volgende:
Tena Lady met een IKEA deuntje.
So confusing
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:49 schreef ZaZoe het volgende:
Floortje gaat meer dan de helft van de stemmen pakken
Dat is correct. beste nummer: Titanium. By far.quote:
De John de Mol Dinnershow werd saai.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef Snoepje5 het volgende:
Waarom doen mensen mee met 2 talentenjachten of meerdere?
Als je de 1e niet wint blijf dan lekker weg en gun onbekende mensen de bekendheid.
Je marketing zal ook wel zuigen als je opnieuw mee moet doen met een dergelijk programma om bekend te worden terwijl je dat al enigszins was.
Ik was al om bij 'Some'!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
Oké, jongens, even een pauze-nummertje. Special attention to Greys, wat vind je hiervan?
Vroegah, toen je alleen nog Idols 1 hadquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef Snoepje5 het volgende:
Als je de 1e niet wint blijf dan lekker weg en gun onbekende mensen de bekendheid.
Je marketing zal ook wel zuigen als je opnieuw mee moet doen met een dergelijk programma om bekend te worden terwijl je dat al enigszins was.
Vind ik op zich ook, maar niet bij Floortje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef Snoepje5 het volgende:
Idolsquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef STING het volgende:
[..]
Vroegah, toen je alleen nog Idols 1 had
Ze is lelijkquote:
TItanium is ook goed, She Wolf mag er ook zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is correct. beste nummer: Titanium. By far.
Met alleen zang blijf ben je ook maar saai en ben je geen echte ster.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
Het dansen erbij? Het gaat om het zingen ja!
Oh ja geweldigquote:
Deze is nog niet zo oudquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Ik zat nog even te zoeken op David Guetta maar ik ken best veel nummers van hem, alleen deze dus net niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |