SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat eigenlijk een beetje op jou te wachtenquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:27 schreef Sinister-D- het volgende:
Ja godver. Ben ik nu de enige die een OP in elkaar geflanst heeft de laatste paar maanden![]()
Nou ja. Zal 't nog wel 1x doen dit seizoen. En ja Ringbewoner, een OP kun je nog 2 uur na posten wijzigen
Wil best een OP maken, weet alleen niet hoever ik kom. Komt bij, tijdje terug deed ik dat en toen werd ik even teruggefloten omdat iemand anders dat standaard verzorgde.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:27 schreef Sinister-D- het volgende:
Ja godver. Ben ik nu de enige die een OP in elkaar geflanst heeft de laatste paar maanden![]()
Nou ja. Zal 't nog wel 1x doen dit seizoen. En ja Ringbewoner, een OP kun je nog 2 uur na posten wijzigen
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wil best een OP maken, weet alleen niet hoever ik kom. Komt bij, tijdje terug deed ik dat en toen werd ik even teruggefloten omdat iemand anders dat standaard verzorgde.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 | [img]https://lh3.googleusercontent.com/-yWbASkBoQg8/T200J39WEvI/AAAAAAAAACo/sYxvTyInDvw/s550/Fok%2520F1%252020%2520sao.png[/img] thnx 2 Googolplexian voor de banners die hij voor alle GP's heeft ontworpen ^O^ [img]http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2012/03/interlagos_sao_paulo_2012.jpg[/img] [u][b]Track Info[/b][/u] [b]Lap data [/b] Lap length - 4.309km (2.677 miles) Race laps - 71 Race distance - 305.909km (190.083 miles) Pole position - Right-hand side of the track Lap record* - 1’11.473 (217.039 kph) by Juan Pablo Montoya, 2004 Fastest lap - 1’09.822 (222.171 kph) by Rubens Barrichello, 2004 Maximum speed (2011) - 304.1 kph (188.959 mph) by Jenson Button, McLaren DRS zone/s (race) - Reta Oposta straight [b]Car performance[/b] Full throttle - 70% Downforce level - High Gear changes per lap - 42 Fuel use per lap - 1.9kg [b]Strategy[/b] Pit lane time loss - 19 seconds 2012 prime tyre**: - Medium (2011: Medium) 2012 option tyre**: - Hard (2011: Soft) *Fastest lap set during a Grand Prix **Pirelli’s soft, medium and hard compounds are softer than those used in 2011 Data sources: FIA, Williams, Mercedes [img]http://oi45.tinypic.com/mj4ohw.jpg[/img] [img]http://oi50.tinypic.com/343p121.jpg[/img] [u][b]Tv-uizendingen[/b][/u] RTL7 16:55 - RTL GP: Formule 1 - Brazilië (kwalificatie) 16:00 - RTL GP: Formule 1 - Brazilië (race) BBC heeft weer een uitzending *O* Voor de laatste race van dit seizoen :'( 16:00 - Autosport: Formule 1 - Brazilië (kwalificatie) 16:00 - Autosport: Formule 1 - Brazilië (race) (NL'se tijden.) Voor stream moeten jullie kijken op de [url=http://vipbox.tv]bekende websites[/url]. Aangezien deze niet meer in de OP gepost mogen worden :{ [u][b]Sfeer Impressie[/b][/u] Pole lap met Fernando Alonso een heel tijdje geleden. [youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HhSLvPHpVf0[/youtube] [img]http://www.clbuzz.com/wp-content/uploads/2009/10/brazil-gp-2009-f1.jpg[/img] [img]http://autoandrive.files.wordpress.com/2010/11/brazil-f1-wallpaper-2008-1.jpg[/img] [img]http://lowdownblog.files.wordpress.com/2009/10/f1-brazil-2008-interlagos.jpg[/img] |
Moet niet quotenquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:51 schreef RingBewoner het volgende:
Heb hem gequot, maar niet helemaal goed....... hm...
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Moet niet quotenMoet enkel de code gewoon volledig kopieren, daarom zet ik er ook telkens een code bij
Ziet er weer een stuk beter uitquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]Stomme ik. Zo klopt die wel. Voor komend seizoen wil ik best een keer een OP maken.
Ik heb daar op zich niet zo'n moeite mee om te doen, maar het wordt altijd zo vanzelfsprekend genomenquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]Stomme ik. Zo klopt die wel. Voor komend seizoen wil ik best een keer een OP maken.
Vind ik ook geen enkel probleem. Geef alleen maar aan dat ik het ook prima wilde doen echter, toen ik hier nog met een ander account zat heb ik een keer een topic geopend voor een gp weekend met een OP. Ik werd toen door 'iemand'quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik heb daar op zich niet zo'n moeite mee om te doen, maar het wordt altijd zo vanzelfsprekend genomen![]()
Kost in principe maar 20 minuutjes. Het enige wat ik dus niet gedaan heb aan de OP's is de banner, die komt (dit jaar voor de laatste keer) van Googolplexian, waarvoor nogmaals dank Googol!![]()
Maar die maak ik niet gewoonweg omdat ik geen photoshop-skills heb![]()
De rest copy-paste ik maar vanuit andere sites, en wat printscreens van F1.com zelfAan 3 sites heb je eigenlijk voldoende om een OP te maken
![]()
Kan zijn. Weet dat Peterselieman tot 2 jaar geleden een héél uitgebreide OP maakte, waar wel wat meer werk inzat dan copy/pastequote:Op vrijdag 23 november 2012 14:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vind ik ook geen enkel probleem. Geef alleen maar aan dat ik het ook prima wilde doen echter, toen ik hier nog met een ander account zat heb ik een keer een topic geopend voor een gp weekend met een OP. Ik werd toen door 'iemand'op de vingers getikt dat het niet de bedoeling was dat iedereen zomaar topics ging openen. Daar was toen iemand vast voor, nu ben ik net weer terug na een tijd van afwezigheid en blijkbaar is dat gewijzigd.
Correct. Zoiets zou ik ook wel willen doen. Ben alleen niet goed met paint dus ik ga er dan wel mijn eigen draai aan geven.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kan zijn. Weet dat Peterselieman tot 2 jaar geleden een héél uitgebreide OP maakte, waar wel wat meer werk inzat dan copy/paste
Voorbeeldjes:
SPT / 2009 Formula 1 Santander British Grand Prix
SPT / 2009 Formula 1 Santander German Grand Prix
SPT / 2009 Formula 1 Grande Premio Petrobras do Brasil
Vermoed dat het rond die tijd is geweest dan
Als je het maar op tijd aangeeft, dat niet iemand anders al bezig is, ik heb het ook wel een paar keer gedaan, maar simpelquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Correct. Zoiets zou ik ook wel willen doen. Ben alleen niet goed met paint dus ik ga er dan wel mijn eigen draai aan geven.
Volgende GP is nog ver weg.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je het maar op tijd aangeeft, dat niet iemand anders al bezig is, ik heb het ook wel een paar keer gedaan, maar simpel
twitter:radarguruf1 twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 14:39:30#F1 #Interlagos: Track temp climbed to 42c by the end of the session, but with some light cloud just beginning to develop. Humidity only 21% reageer retweet
quote:While Hamilton was fastest overall, by just 0.009 seconds from Vettel, his best time was also set on a 2013 development tyre.
Vettel's fastest time was set on the standard 2012 'hard' tyre, one of two types available for this weekend's race.
On that, Hamilton was 0.168secs slower than Vettel.
Ik dacht dat Lotus daar meer last van hadquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:30 schreef THEFXR het volgende:
Die ferrari's gaan toch niet met koud weer?
We moeten het met FP2 doen om 17uurquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:08 schreef RingBewoner het volgende:
Ik wou dat het zaterdag was. Ik wil die kwalificatie zien!
Klopt. De Ferrari's gaan juist goed in regen/koud weer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat Lotus daar meer last van had
Waarom dat? Ben je altijd fan van coureurs die alleen maar goed lijken in de beste auto en die er niet veel van kunnen als het op echte stuurmanskunst aankomt?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:51 schreef Fir3fly het volgende:
Dit is de enige keer in al mijn jaren dat ik hoop op regen op een zondag.
Wat maakt dat nou uit, we weten toch allemaal dat Alonso de beste van de 2 is maar Vettel/RBR de betere combinatiequote:Op vrijdag 23 november 2012 17:06 schreef opreis het volgende:
Hoop niet dat de regen de race verpest. Ik wil gewoon goede race zien, man tegen man. Geen SC en dat soort situaties. Vettel en Alonso moeten laten zien wie de beste is door goed te rijden en niet door mazzel te hebben met een SC/pitstop etc.
Hopelijk niet Alonso, want hoe meer nieuwe onderdelen Alonso krijgt, hoe dichter Massa bij hem zit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:05 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari weer een nieuwe voorvleugel aan het testen, 3x raden wie daarmee gaat rijden.
Dat heb ik ook altijd het liefst alleen de RBR is gewoon de betere auto op het moment en qua snelheid ontlopen Alonso en Vettel elkaar weinig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:06 schreef opreis het volgende:
Hoop niet dat de regen de race verpest. Ik wil gewoon goede race zien, man tegen man. Geen SC en dat soort situaties. Vettel en Alonso moeten laten zien wie de beste is door goed te rijden en niet door mazzel te hebben met een SC/pitstop etc.
OKquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:11 schreef opreis het volgende:
Omdat ik een goede race wil zien? Uitslag boeit me niet zolang het maar op een leuke manier gebeurt
Zo'n race als Brazilie 2003quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:15 schreef Funzel het volgende:
Ja inderdaad. Het is de laatste race, hup regen, SC's, drama, ellende, dat wil ik zen in een slot.
Dat is inderdaad geen bal aan. Het beste is gewoon droog of een redelijke regenbui zodat het gewoon nat blijft. Niet iets er tussen in.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:17 schreef opreis het volgende:
10 rondes achter een safety car, ....% regel. Einde. Anticlimax.
Zo'n situatie zal dan begrijpelijker zijn dan wat men ooit in Oostenrijk flikte.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:24 schreef opreis het volgende:
Stiekem hoop ik dat Vettel in de laatste ronde op de 8ste vlak achter de nummer 7. Massa op 1 en Alonso op 2 op 20 seconde ofzo. Deze situatie betekend dat Alonso wint, maar als Vettel naar de 7de plek gaat wint Vettel. Dan moet Alonso dus eerste worden en moet Massa dus voor de finish vol in de remmen en dus voor thuis publiek z'n race vergooien, of niet! Net een soap
Dat was echt een aanfluiting en ook totaal onnodigquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zo'n situatie zal dan begrijpelijker zijn dan wat men ooit in Oostenrijk flikte.
Bedoel je Vettel?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom dat? Ben je altijd fan van coureurs die alleen maar goed lijken in de beste auto en die er niet veel van kunnen als het op echte stuurmanskunst aankomt?
Ik hoop altijd op regen. Wat mij betreft stemmen ze de F1-kalender af op de regenseizoenen her en der en schrappen ze de zandbakken.quote:
bron?quote:
Even advocaat van de duivel. Hoe is dat anders dan bijvoorbeeld hockenheim vorig jaar, de opdracht aan webber op silverstone om zijn banden te sparen of de bakwissel bij massa vorige week. Het is allemaal competitievervalsing.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was echt een aanfluiting en ook totaal onnodig
In zekere zin wel maar ik meen dat Schumacher toen met een enorme puntenvoorsprong kampioen werd, dus in die zin onnodig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel. Hoe is dat anders dan bijvoorbeeld hockenheim vorig jaar, de opdracht aan webber op silverstone om zijn banden te sparen of de bakwissel bij massa vorige week. Het is allemaal competitievervalsing.
Nog veel degoutanter was hun vertoon in de GP van Amerika? later dat jaar waar Schumacher Barrichello liet winnenquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
In zekere zin wel maar ik meen dat Schumacher toen met een enorme puntenvoorsprong kampioen werd, dus in die zin onnodig.
Teamorders ansich heb ik geen problemen mee
Dat laatste heb ik dus wel problemen mee. Het siert de sport niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
In zekere zin wel maar ik meen dat Schumacher toen met een enorme puntenvoorsprong kampioen werd, dus in die zin onnodig.
Teamorders ansich heb ik geen problemen mee
Ja en dan nog hoor je Barrichello klagen, die heeft meer dan 1 overwinning aan Schumacher te dankenquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:09 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nog veel degoutanter was hun vertoon in de GP van Amerika? later dat jaar waar Schumacher Barrichello liet winnen
Het hoort er nu eenmaal bijquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik dus wel problemen mee. Het siert de sport niet.
Ferrari geen probleem dacht ik, Pic is gestoptquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:12 schreef Nober het volgende:
Wat was er met die Marussia en Ferrari? Ik had de stream nog niet zonder reclame in beeld.
Pic viel stil.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:12 schreef Nober het volgende:
Wat was er met die Marussia en Ferrari? Ik had de stream nog niet zonder reclame in beeld.
Jezus ik zocht even de resultaten van Schumacher van dat jaar op.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zo'n situatie zal dan begrijpelijker zijn dan wat men ooit in Oostenrijk flikte.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Jezus ik zocht even de resultaten van Schumacher van dat jaar op.
[ afbeelding ]
Pic neemt dat stoeltje toch over?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm, Kovalainen wil niet betalen voor een stoeltje....
Of die van petrovquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Pic neemt dat stoeltje toch over?
Dacht dat ik Massa zag lopen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:16 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Pic viel stil.
Ferrari? Wat zou daar mee zijn?
En dan lopen we wat te bitchen over Vettelquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie tijden waren dat!quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:36 schreef vosss het volgende:
[..]
En dan lopen we wat te bitchen over Vettel
Ik kan me van die tijd herinneren (maar dat is misschien selectief) dat Schumacher niet zoals Vettel de ganze tijd pole + wegrijden + win had, maar dat hij vaak de overwinning moest veroveren door bijvoorbeeld een andere strategie toe te passen dan de concurrenten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:36 schreef vosss het volgende:
[..]
En dan lopen we wat te bitchen over Vettel
Wat ik mij nog meen te herinneren was dat de Ferrari's toen ook altijd vrije lucht nodig hadden. Als er iemand in de buurt was waren ze nooit zo verbluffend snel. Maar zo gauw die auto's weg waren stampte Schumacher de ene na de andere snelle ronde eruit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik kan me van die tijd herinneren (maar dat is misschien selectief) dat Schumacher niet zoals Vettel de ganze tijd pole + wegrijden + win had, maar dat hij vaak de overwinning moest veroveren door bijvoorbeeld een andere strategie toe te passen dan de concurrenten.
Dat zie je ook in de verhoudingen: Schumacher had in 2002 7 poles en 11 wins, en in 2004 8 poles en 13 wins. Vettel in 2010 10 poles en 5 wins, en in 2011 15 poles en 11 wins.
En op die van Monaco na, won Barrichello al de races waar Schumacher 2e werd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yup, te goedquote:
Tja, hij kan in principe gewoon achter Alonso aan blijven rijden mocht die er op wat voor manier dan ook, nog voorbij komen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Yup, te goedAlthans voor nog een spannende race te hebben voor het WK
ook niet verrassend, want het nadeel van nieuwe onderdelen kan zijn dat het even duurt voordat je de zaak helemaal 100% werkend krijgt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hopelijk niet Alonso, want hoe meer nieuwe onderdelen Alonso krijgt, hoe dichter Massa bij hem zit.
precies en dan is het beter om het zoals nu te doen: open en bloot in plaats van dat semi-sneaky gedoe van tien jaar geledenquote:
Wat ik me van die tijd kan herinneren was dat toen de bridestones ook een nadeel hadden in kwalificaties tov Michelins en in het algemeen voor Schumacher / Ferrari geoptimaliseerd waren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik kan me van die tijd herinneren (maar dat is misschien selectief) dat Schumacher niet zoals Vettel de ganze tijd pole + wegrijden + win had, maar dat hij vaak de overwinning moest veroveren door bijvoorbeeld een andere strategie toe te passen dan de concurrenten.
Dat zie je ook in de verhoudingen: Schumacher had in 2002 7 poles en 11 wins, en in 2004 8 poles en 13 wins. Vettel in 2010 10 poles en 5 wins, en in 2011 15 poles en 11 wins.
Dat dus.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:20 schreef kepler het volgende:
Ik heb geen TwitterAnders zou ik zeker mee doen!
Nouja het zou ook zomaar nog kunnen dat hij in onderhandeling is met Sport1.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:28 schreef Haarklip het volgende:
Ik heb niet zoveel moeite met Olav. Oke, hij mist misschien af en toe eens wat, maakt soms wat foutjes, maar altijd goedlachs en soms leuke uitspraken. En aangezien hij het al zo lang doet, eigenlijk onmisbaar, zou niet weten wie het anders zou moeten doen hier in Nederland.
Ik vind twitter helemaal geen kneuzenmedium, hangt helemaal van het gebruik af, om bijvoorbeeld F1 nieuws te volgen vind ik het erg goed, wat celebs doen of mijn "vrienden" vind ik daarentegen wat minder interessant.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:02 schreef Meike26 het volgende:
Oproepje, ook geplaatst in ander F1 topic, hierna houd ik er over op:
Nu denk ik dat hier weinig "fans" zijn van Olav, maar ik hoop wel dat hij op aardig wat respect kan rekenen, ruim 19 jaar lang elke race aan elkaar praten met maar 1 race gemist, vind ik een hele prestatie.
Hij heeft zelf al gezegd nog niet klaar te zijn met de F1 en heeft wat op stapel staan. Echter kunnen we ook wel concluderen dat zijn rol als tv-commentator er na zondag op zit. Hoe dan ook, wil ik hem wel bedanken voor al die jaren!
Zelf zit ik op twitter en ja ik weet dat sommige het een kneuzenmedium vinden, morgen ga ik vanaf ca 16:00 tweets de wereld in slingeren met #BedanktOllie
Het lijkt mij een eer en blijk van wardering voor hem als dit Trending word! Als iemand hier aan mee wil doen, graag, zo niet, dan niet.
Mij ook niet. Althans niet nadat ik hem op de radio hoorde van de week.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:58 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik denk dat Sport 1 gewoon olav overkoopt... Hij was toch ook van SBS naar RTL gegaan? Zou mij in ieder geval niets verbazen ...
dit dusquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind twitter helemaal geen kneuzenmedium, hangt helemaal van het gebruik af, om bijvoorbeeld F1 nieuws te volgen vind ik het erg goed, wat celebs doen of mijn "vrienden" vind ik daarentegen wat minder interessant.
Persoonlijk vind ik Ollie niet echt een topper maar wel respect voor de prestatie die jij noemt, dus ik RT je wel
Blijft jammer, maar doorrijden heeft ook geen zin meer. Alhoewel ik toch na afloop van de race een beetje verdrietig zal zijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:12 schreef vosss het volgende:
Helm dit weekend van Schumacher:
[ afbeelding ]
Graag gedaan knul
Niks aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:40 schreef vosss het volgende:
Nouja hij heeft in elk geval nog een pole gepakt en een podium. Dus dat is dan een beetje pleister op de zere comebackwond
En het had zo mooi kunnen zijn. Eeuwig zonde dat Mercedes al 3 jaar op rij een flutbak op de grid zet.
Mercedes onwaardig.
twitter:radarguruf1 twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 10:29:51#F1 Saturday #Interlagos: Sunny start, but will cloud over during final practice. O'cast for qualifying, outside chance of a shower. Max 28c reageer retweet
Inderdaad, maar kijkende naar het afgelopen seizoen wordt hij eraf getikt door Grosjeanquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen.
Nu maar hopen dat alles samen valt voor hem en er nog één magische race komt. Ik hoop op een podium.
Of vliegt ie over Vergne heenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:57 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Inderdaad, maar kijkende naar het afgelopen seizoen wordt hij eraf getikt door Grosjean
Of allebei. Waarna zn DRS niet meer werkt. Maar dat spreekt voor zichquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Of vliegt ie over Vergne heen
Was jij eerst iemand anders of gewoon nieuw?quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:16 schreef Tarahumara het volgende:
Ouderwetse blowup![]()
Droogkloot ook weer: "lost engine"
Ze hebben zich beiden pro Alonso uitgesproken, zegt niet alles maar wel een klein beetjequote:Op zaterdag 24 november 2012 14:24 schreef opreis het volgende:
McLarens lijken behoorlijk sterk dit weekend, gunstig voor Vettel
"gewoon" nieuwquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was jij eerst iemand anders of gewoon nieuw?
Daarom zeg ik dat het niet zoveel zegt, maar wel een beetje, het is sowieso gunstig voor Alonso als Vettel de pole niet pakt, dat zal Alonso toch niet lukken en de RBR is in clean air kampioen maar met turbulente lucht heeft die auto veel meer moeitequote:Op zaterdag 24 november 2012 14:27 schreef opreis het volgende:
Hoe bedoel je pro alonso? Als Mclaren 1 en 2 staan lijkt het me sterk dat ze Alonso er zomaar voorbij laten. En Ferarri half uur nergens te bekennen tijdens VT3? :s
Maar dat wil niet zeggen dat Hamilton of Button Vettel eruit rijdt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben zich beiden pro Alonso uitgesproken, zegt niet alles maar wel een klein beetje
Alonso heeft alleen maar een kans als Vettel uitvalt, lijkt me heel onwaarschijnlijk als beiden finishen en Alonso er met de titel vandoor gaatquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:36 schreef opreis het volgende:
Ja maar dan nog, Alonso moet minimaal 3de worden. Als Hamilton en Button met plaats 1 en 2 ervan door gaan en Alonso slaagt erin het podium te halen dan hoeft Vettel nog steeds maar 9de te worden, in plaats van 4de wanneer Alonso zou winnen.
5de is waar Vettel moet eindigen dan maakt het niet uit of Alonso wint want meer overwinningen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:36 schreef opreis het volgende:
Ja maar dan nog, Alonso moet minimaal 3de worden. Als Hamilton en Button met plaats 1 en 2 ervan door gaan en Alonso slaagt erin het podium te halen dan hoeft Vettel nog steeds maar 9de te worden, in plaats van 4de wanneer Alonso zou winnen.
Maar zit je daarop te wachten? Zul je zien dat Alonso 4de eindigt als dat gebeurt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:39 schreef Peterselieman het volgende:
iemand moet gewoon ff een Grosjeantje op Vettel uithalen. Alleen dan kan Alonso denk ik nog kampioen worden.
ja en nee. Het zou de titelstrijd in het voordeel van Alonso kunnen beslissen, maar ik heb liever dat het op een nette manier op de baan beslist wordtquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar zit je daarop te wachten? Zul je zien dat Alonso 4de eindigt als dat gebeurt.
... maakt wel eens wat foutjes maar is echt niet zo'n slechte coureur als wat sommigen willen doen geloven.quote:
Ik zie het gewoon niet gebeuren dat Alonso kampioen wordt, misschien na de kwalificatie.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja en nee. Het zou de titelstrijd in het voordeel van Alonso kunnen beslissen, maar ik heb liever dat het op een nette manier op de baan beslist wordt
te ver wegquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Raikkonen die daar op dat tuinstoeltje zitHad van hem verwacht dat ie al in het hotel zou zitten
Bijna niemand denk ik, maar het is al top dat het pas morgen beslist wordtquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon niet gebeuren dat Alonso kampioen wordt, misschien na de kwalificatie.
Daarom bestaan er dus taxi'squote:
Met de helicopter had het wel gekundquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Daarom bestaan er dus taxi's
dat werkt hier niet, dat had ik uiteraard al een paar keer geprobeerdquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:03 schreef Nober het volgende:
Gewoon op play klikken.
Even gekeken naar de stand met het oude puntensysteem, 112 Vettel, 106 Alonso en dat na 19 GP's!!
twitter:redbullf1spy twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 15:00:31Bolties in the garage pointing at the sky and forecasting the End of Days. Worryingly they might be right – it is getting a bit dark… reageer retweet
Welk oud systeem? 10, 8, 6... of 10, 6, 4... of 9, 6, 4 (of zoiets was het)?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:03 schreef Nober het volgende:
Gewoon op play klikken.
Even gekeken naar de stand met het oude puntensysteem, 112 Vettel, 106 Alonso en dat na 19 GP's!!
prachtige kwakzalverij.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:05 schreef Tarado het volgende:
twitter:redbullf1spy twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 15:00:31Bolties in the garage pointing at the sky and forecasting the End of Days. Worryingly they might be right – it is getting a bit dark… reageer retweet
2003-2009?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Welk oud systeem? 10, 8, 6... of 10, 6, 4... of 9, 6, 4 (of zoiets was het)?
http://www.lotusf1team.co(...)-Romain.html?lang=entwitter:Lotus_F1Team twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 15:03:24Leave me alone, I'm sat on a chair. No lap time in FP3 for blown engine #Kimi. #FullBrazilian reageer retweet
Ja maar dat zijn niet de snelste tijdenquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:24 schreef Nober het volgende:
http://www.lotusf1team.co(...)-Romain.html?lang=entwitter:Lotus_F1Team twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 15:03:24Leave me alone, I'm sat on a chair. No lap time in FP3 for blown engine #Kimi. #FullBrazilian reageer retweet
[ afbeelding ]
Die sectortijden zijn tenminste compleet.
DC zei het op de BBC tijdens het interview met Ross Brawnquote:
twitter:radarguruf1 twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 16:28:23#F1 radar update 13:28 BRST: Binned the radar! Circuit becoming damp. Showers have arrived and will continue on/off through the afternoon. reageer retweet
Dit wordt mooi!quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:29 schreef Tarado het volgende:
Het regenttwitter:radarguruf1 twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 16:28:23#F1 radar update 13:28 BRST: Binned the radar! Circuit becoming damp. Showers have arrived and will continue on/off through the afternoon. reageer retweet
Prima, veranderende omstandigheden maken het nog interessanter.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:31 schreef Tarahumara het volgende:
nu wat regen, daarna droog, later nog neer regen
Droog zou P5 haalbaar moeten zijn dus kijken of hij nat een plekje of 2 meer paktquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:34 schreef Tarahumara het volgende:
hopen dat Alonso er goed bij zit, ben een beetje bang voor een anticlimax
quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:41 schreef Nober het volgende:
Tis natuurlijk wel een korte baan, kan lastig zijn met 24 auto's en zelfs met 17.
Hülkenberg pole?
Baan nat, beginnen op inters maar daarna switchen. Erg interessant.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:42 schreef Haarklip het volgende:
Regen stopt om 13.45, nu dus zo'n beetje.
Ziet er slecht uit idd, totaal geen spanning in droge omstandigheden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik deze site mag geloven:
http://www.netweather.tv/index.cgi?action=f1;page=2;country=Brazil;sess=#forecast
is er morgen tijdens de race weinig kans op regen...
Volgens mij was het geen grap, maar is bernie gewoon senielquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:53 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jake vond het niet zo'n leuk grapje volgens mij
Die gozer van Pirelli zei dat de baan bij q1 alweer droog was.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat niet maar gestopt met regenen
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 16:59:14No rain expected for the start of #Q1 but patches of water around the track #F1 #Q1 #Interlagos #BrazilGP reageer retweet
Zou humor zijn als het nu weer ging regenenquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Straks nog een beetje regen erbij hopelijk.
Ben erg benieuwd hoe hij morgen opent en afsluit. Wat zal hij er over zeggen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:09 schreef Stiggie het volgende:
De laatste 2 dagen RTL GP en Olav Mol en Schumacher. Toch wel apart weekendje
Tja, wat moet ie er over zeggen. Het verhuist gewoon (weer). Al bekend of ie meegaat? Want dat kan natuurlijk ook zomaar gebeuren.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe hij morgen opent en afsluit. Wat zal hij er over zeggen.
Nog niet zeker iig.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Tja, wat moet ie er over zeggen. Het verhuist gewoon (weer). Al bekend of ie meegaat? Want dat kan natuurlijk ook zomaar gebeuren.
Sport 1quote:
Een goed begin is het halve werk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:17 schreef Sinister-D- het volgende:
wtf.Grosjean nu ook al in de quali
Niet fout van Grosjean.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:17 schreef Sinister-D- het volgende:
wtf.Grosjean nu ook al in de quali in gekke situaties
Heb ik ook niet gezegdquote:
Gelukkig is Romain Kimi al het hele jaar de baasquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een knuppel is Grosjean ook
Maldonado deed het een stuk slimmer. Die ging er aan de buitenkant langs.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
Eddie vindt dat de HRT Grosjean afgeknepen heeft
Zelf ben ik van mening dat Grosjean gewoon teveel risico heeft genomen en daar nu de tol voor betaalt
precies. Laat toch wel zien dat Malledonna toch wat inzicht heeftquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maldonado deed het een stuk slimmer. Die ging er aan de buitenkant langs.
Als Pedro nou gewoon even in zijn spiegels had gekeken dan had hij Grosjean wel gezien.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
Eddie vindt dat de HRT Grosjean afgeknepen heeft
Zelf ben ik van mening dat Grosjean gewoon teveel risico heeft genomen en daar nu de tol voor betaalt
Ja, daarom branden die blauwe lampen Pedro.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Pedro nou gewoon even in zijn spiegels had gekeken dan had hij Grosjean wel gezien.
klopt, echter. Grosjean kiest er voor om binnendoor te proberen terwijl hij Pedro ziet komen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Pedro nou gewoon even in zijn spiegels had gekeken dan had hij Grosjean wel gezien.
Dat werd dus heel netjes uitgelegd net op de BBCquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:45 schreef zoem het volgende:
Grosjean staat wel erg slecht gekwalificeerd, ging er iets mis?
Ik kom net thuis, dus dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat werd dus heel netjes uitgelegd net op de BBC
quote:
twitter:f1fanaticlive twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 17:45:32"I had a little issue with the braking for turn one but nevertheless it wouldn't have been enough," says Schumacher #F1 reageer retweet
Gek want op de harde band is de snelheid best aardig. Normaal gesproken is dat andersom.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:43 schreef ElmarO het volgende:
Ferrari kruipt daar door het oog van de naald.
Ongelukje met DLR halverwege q1, vleugel moeten vervangen, en daarna had ie niet genoeg tijd om zijn banden nog op temp. te krijgen. Volgens zijn eigen theorie danquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik kom net thuis, dus dat heb ik gemist
Thxquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ongelukje met DLR halverwege q1, vleugel moeten vervangen, en daarna had ie niet genoeg tijd om zijn banden nog op temp. te krijgen. Volgens zijn eigen theorie dan
Dat was na de laatste paar races natuurlijk al duidelijk. Red Bull en McLaren hebben betere auto's, zo simpel is het.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:48 schreef zoem het volgende:
Als Q2 een indicatie is voor de pace van Ferrari, dan zullen ze het zwaar hebben morgen.
De pace in de kwalificatie is sowieso al een zwak punt van de Ferrari's dit seizoen. Biedt in ieder geval nog wat hoop dat het in de race beter zal zijn.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:48 schreef zoem het volgende:
Als Q2 een indicatie is voor de pace van Ferrari, dan zullen ze het zwaar hebben morgen.
twitter:adamcooperf1 twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 17:51:59#F1 Michael Schumacher tells @JennieGow that he was too focussed on a wet set-up for tomorrow reageer retweet
Beetje dom als je het mij vraagt. Als het morgen regent dan mag iedereen op wets starten. Dus je kunt maar beter zo ver mogelijk vooraan staan met een setup die werk in kwali.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:53 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:adamcooperf1 twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 17:51:59#F1 Michael Schumacher tells @JennieGow that he was too focussed on a wet set-up for tomorrow reageer retweet
Je kunt wel op wets rijden in een race maar als die wagen er niet op afgesteld is, ivm rijhoogte en vering, ben je nog de pineutquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Beetje dom als je het mij vraagt. Als het morgen regent dan mag iedereen op wets starten. Dus je kunt maar beter zo ver mogelijk vooraan staan met een setup die werk in kwali.
True, maar als de rest van de grid ook met een dry/intermediate setup rijdt verlies je netto niets/weinig.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je kunt wel op wets rijden in een race maar als die wagen er niet op afgesteld is, ivm rijhoogte en vering, ben je nog de pineut
En als het dus wel gaat regenen, en MSCH rijdt wel op een regen setup en de rest niet kan die wel heel veel gaan winnen. Moet die gok natuurlijk goed uitpakkenquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:57 schreef zoem het volgende:
[..]
True, maar als de rest van de grid ook met een dry/intermediate setup rijdt verlies je netto niets/weinig.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:01 schreef Sinister-D- het volgende:
Gaan zowel Webber als Massa nu een zegel gaan breken
Juist daarom zo kort.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:02 schreef zoem het volgende:
Jammer dat Q3 altijd zo kort is, je ziet ze maar 2-3 goede rondjes rijden
Maakt het juist leuk, dan staat er wat meer druk op. Zowel Alonso als Vettel outqualified door hun teamgenootquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:02 schreef zoem het volgende:
Jammer dat Q3 altijd zo kort is, je ziet ze maar 2-3 goede rondjes rijden
Ferrari sowieso.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:01 schreef Sinister-D- het volgende:
Gaan zowel Webber als Massa nu een zegel moeten breken
Als het nu weer gedaan wordt, dan hoop ik dat de FIA een nieuwe regel instelt voor volgend jaar. Het moet geen gewoonte worden.quote:
Kwenie. Met een goede start zit Massa voor Vettel. Webber start sowieso matig, dus die pakt 'ie ook wel. Da's misschien wel zinvoller dan een plekje winst voor Alonso.quote:
quote:
twitter:f1fanatic_co_uk twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 18:07:51Domenicali tells Sky Ferrari won't consider giving Massa a gearbox penalty as they did in America. Smart move given they're in Brazil... #F1 reageer retweet
Denk het niet, want Massa staat mooi naast Vettel. Massa kan Vettel veel pijn gaan doen morgen, misschien al in de eerste bochtquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:01 schreef Sinister-D- het volgende:
Gaan zowel Webber als Massa nu een zegel moeten breken
Is hij dat niet dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Massa vindt zichzelf gelukkig nog altijd fantastisch
Alonso moet eerst nog maar eens derde zien te worden, Vettel is gewoon kampioen indien hij finisht.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:11 schreef Fokkingvet het volgende:
[..]
Denk het niet, want Massa staat mooi naast Vettel. Massa kan Vettel veel pijn gaan doen morgen, misschien al in de eerste bocht
Die al 3 races ern betere snelheid als Alonso heeftquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Nee![]()
Hij is een derderangs slaafje bij Ferrari.
Massa is altijd een tweede coureur geweest en ik snap nog steeds niet waarom hij in een Ferrari rijdt. Het jaar 2008 was trouwens wel het slechte jaar ooit aangezien Massa zelfs wereldkampioen kon worden en Hamilton er moeite mee had.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die al 3 races ern betere snelheid als Alonso heeft
logisch, want als Massa een goede start maakt dan komen ze elkaar bij de eerste bocht tegen en dat kan nog wel eens wat rommel opleverenquote:
Afgelopen drie races rijdt hij erg sterk, jammer van de eerste 17quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Nee![]()
Hij is een derderangs slaafje bij Ferrari.
Voorgaande 38 bedoel jequote:Op zaterdag 24 november 2012 18:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Afgelopen drie races rijdt hij erg sterk, jammer van de eerste 17
In dat geval mag zal hij zeker wel een raceban opgelegd krijgen zoals Grosjeanquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
logisch, want als Massa een goede start maakt dan komen ze elkaar bij de eerste bocht tegen en dat kan nog wel eens wat rommel opleveren
ach toen was hij alleen maar aan het test rijden voor onze Spanjaardquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Afgelopen drie races rijdt hij erg sterk, jammer van de eerste 17
Als dat de straf is waarmee Alonso het WK toch wint denk ik dat Ferrari dat wel voor lief neemtquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:38 schreef zoem het volgende:
[..]
In dat geval mag zal hij zeker wel een raceban opgelegd krijgen zoals Grosjean
twitter:f1fanatic_co_uk twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 18:32:26RT @willbuxton: Massa just told Italian TV "if they tell me my gearbox is broken, I'll race with a broken gearbox." #F1 reageer retweet
Hij is dan ook wederom sneller dan Alonso en doet het uitstekend op het moment. Dan mag je blij zijn.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Massa vindt zichzelf gelukkig nog altijd fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |