dat werkt hier niet, dat had ik uiteraard al een paar keer geprobeerdquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:03 schreef Nober het volgende:
Gewoon op play klikken.
Even gekeken naar de stand met het oude puntensysteem, 112 Vettel, 106 Alonso en dat na 19 GP's!!
twitter:redbullf1spy twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 15:00:31Bolties in the garage pointing at the sky and forecasting the End of Days. Worryingly they might be right – it is getting a bit dark… reageer retweet
Welk oud systeem? 10, 8, 6... of 10, 6, 4... of 9, 6, 4 (of zoiets was het)?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:03 schreef Nober het volgende:
Gewoon op play klikken.
Even gekeken naar de stand met het oude puntensysteem, 112 Vettel, 106 Alonso en dat na 19 GP's!!
prachtige kwakzalverij.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:05 schreef Tarado het volgende:
twitter:redbullf1spy twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 15:00:31Bolties in the garage pointing at the sky and forecasting the End of Days. Worryingly they might be right – it is getting a bit dark… reageer retweet
2003-2009?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Welk oud systeem? 10, 8, 6... of 10, 6, 4... of 9, 6, 4 (of zoiets was het)?
http://www.lotusf1team.co(...)-Romain.html?lang=entwitter:Lotus_F1Team twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 15:03:24Leave me alone, I'm sat on a chair. No lap time in FP3 for blown engine #Kimi. #FullBrazilian reageer retweet
Ja maar dat zijn niet de snelste tijdenquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:24 schreef Nober het volgende:
http://www.lotusf1team.co(...)-Romain.html?lang=entwitter:Lotus_F1Team twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 15:03:24Leave me alone, I'm sat on a chair. No lap time in FP3 for blown engine #Kimi. #FullBrazilian reageer retweet
[ afbeelding ]
Die sectortijden zijn tenminste compleet.
DC zei het op de BBC tijdens het interview met Ross Brawnquote:
twitter:radarguruf1 twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 16:28:23#F1 radar update 13:28 BRST: Binned the radar! Circuit becoming damp. Showers have arrived and will continue on/off through the afternoon. reageer retweet
Dit wordt mooi!quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:29 schreef Tarado het volgende:
Het regenttwitter:radarguruf1 twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 16:28:23#F1 radar update 13:28 BRST: Binned the radar! Circuit becoming damp. Showers have arrived and will continue on/off through the afternoon. reageer retweet
Prima, veranderende omstandigheden maken het nog interessanter.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:31 schreef Tarahumara het volgende:
nu wat regen, daarna droog, later nog neer regen
Droog zou P5 haalbaar moeten zijn dus kijken of hij nat een plekje of 2 meer paktquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:34 schreef Tarahumara het volgende:
hopen dat Alonso er goed bij zit, ben een beetje bang voor een anticlimax
quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:41 schreef Nober het volgende:
Tis natuurlijk wel een korte baan, kan lastig zijn met 24 auto's en zelfs met 17.
Hülkenberg pole?
Baan nat, beginnen op inters maar daarna switchen. Erg interessant.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:42 schreef Haarklip het volgende:
Regen stopt om 13.45, nu dus zo'n beetje.
Ziet er slecht uit idd, totaal geen spanning in droge omstandigheden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik deze site mag geloven:
http://www.netweather.tv/index.cgi?action=f1;page=2;country=Brazil;sess=#forecast
is er morgen tijdens de race weinig kans op regen...
Volgens mij was het geen grap, maar is bernie gewoon senielquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:53 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jake vond het niet zo'n leuk grapje volgens mij
Die gozer van Pirelli zei dat de baan bij q1 alweer droog was.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat niet maar gestopt met regenen
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 16:59:14No rain expected for the start of #Q1 but patches of water around the track #F1 #Q1 #Interlagos #BrazilGP reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |