Sport 1quote:
Een goed begin is het halve werk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:17 schreef Sinister-D- het volgende:
wtf.Grosjean nu ook al in de quali
Niet fout van Grosjean.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:17 schreef Sinister-D- het volgende:
wtf.Grosjean nu ook al in de quali in gekke situaties
Heb ik ook niet gezegdquote:
Gelukkig is Romain Kimi al het hele jaar de baasquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een knuppel is Grosjean ook
Maldonado deed het een stuk slimmer. Die ging er aan de buitenkant langs.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
Eddie vindt dat de HRT Grosjean afgeknepen heeft
Zelf ben ik van mening dat Grosjean gewoon teveel risico heeft genomen en daar nu de tol voor betaalt
precies. Laat toch wel zien dat Malledonna toch wat inzicht heeftquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maldonado deed het een stuk slimmer. Die ging er aan de buitenkant langs.
Als Pedro nou gewoon even in zijn spiegels had gekeken dan had hij Grosjean wel gezien.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
Eddie vindt dat de HRT Grosjean afgeknepen heeft
Zelf ben ik van mening dat Grosjean gewoon teveel risico heeft genomen en daar nu de tol voor betaalt
Ja, daarom branden die blauwe lampen Pedro.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Pedro nou gewoon even in zijn spiegels had gekeken dan had hij Grosjean wel gezien.
klopt, echter. Grosjean kiest er voor om binnendoor te proberen terwijl hij Pedro ziet komen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Pedro nou gewoon even in zijn spiegels had gekeken dan had hij Grosjean wel gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |