Dat was echt een aanfluiting en ook totaal onnodigquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zo'n situatie zal dan begrijpelijker zijn dan wat men ooit in Oostenrijk flikte.
Bedoel je Vettel?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom dat? Ben je altijd fan van coureurs die alleen maar goed lijken in de beste auto en die er niet veel van kunnen als het op echte stuurmanskunst aankomt?
Ik hoop altijd op regen. Wat mij betreft stemmen ze de F1-kalender af op de regenseizoenen her en der en schrappen ze de zandbakken.quote:
bron?quote:
Even advocaat van de duivel. Hoe is dat anders dan bijvoorbeeld hockenheim vorig jaar, de opdracht aan webber op silverstone om zijn banden te sparen of de bakwissel bij massa vorige week. Het is allemaal competitievervalsing.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was echt een aanfluiting en ook totaal onnodig
In zekere zin wel maar ik meen dat Schumacher toen met een enorme puntenvoorsprong kampioen werd, dus in die zin onnodig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel. Hoe is dat anders dan bijvoorbeeld hockenheim vorig jaar, de opdracht aan webber op silverstone om zijn banden te sparen of de bakwissel bij massa vorige week. Het is allemaal competitievervalsing.
Nog veel degoutanter was hun vertoon in de GP van Amerika? later dat jaar waar Schumacher Barrichello liet winnenquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
In zekere zin wel maar ik meen dat Schumacher toen met een enorme puntenvoorsprong kampioen werd, dus in die zin onnodig.
Teamorders ansich heb ik geen problemen mee
Dat laatste heb ik dus wel problemen mee. Het siert de sport niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
In zekere zin wel maar ik meen dat Schumacher toen met een enorme puntenvoorsprong kampioen werd, dus in die zin onnodig.
Teamorders ansich heb ik geen problemen mee
Ja en dan nog hoor je Barrichello klagen, die heeft meer dan 1 overwinning aan Schumacher te dankenquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:09 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nog veel degoutanter was hun vertoon in de GP van Amerika? later dat jaar waar Schumacher Barrichello liet winnen
Het hoort er nu eenmaal bijquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik dus wel problemen mee. Het siert de sport niet.
Ferrari geen probleem dacht ik, Pic is gestoptquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:12 schreef Nober het volgende:
Wat was er met die Marussia en Ferrari? Ik had de stream nog niet zonder reclame in beeld.
Pic viel stil.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:12 schreef Nober het volgende:
Wat was er met die Marussia en Ferrari? Ik had de stream nog niet zonder reclame in beeld.
Jezus ik zocht even de resultaten van Schumacher van dat jaar op.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zo'n situatie zal dan begrijpelijker zijn dan wat men ooit in Oostenrijk flikte.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Jezus ik zocht even de resultaten van Schumacher van dat jaar op.
[ afbeelding ]
Pic neemt dat stoeltje toch over?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm, Kovalainen wil niet betalen voor een stoeltje....
Of die van petrovquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Pic neemt dat stoeltje toch over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |