Blijft jammer, maar doorrijden heeft ook geen zin meer. Alhoewel ik toch na afloop van de race een beetje verdrietig zal zijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:12 schreef vosss het volgende:
Helm dit weekend van Schumacher:
[ afbeelding ]
Graag gedaan knul
Niks aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:40 schreef vosss het volgende:
Nouja hij heeft in elk geval nog een pole gepakt en een podium. Dus dat is dan een beetje pleister op de zere comebackwond
En het had zo mooi kunnen zijn. Eeuwig zonde dat Mercedes al 3 jaar op rij een flutbak op de grid zet.
Mercedes onwaardig.
twitter:radarguruf1 twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 10:29:51#F1 Saturday #Interlagos: Sunny start, but will cloud over during final practice. O'cast for qualifying, outside chance of a shower. Max 28c reageer retweet
Inderdaad, maar kijkende naar het afgelopen seizoen wordt hij eraf getikt door Grosjeanquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen.
Nu maar hopen dat alles samen valt voor hem en er nog één magische race komt. Ik hoop op een podium.
Of vliegt ie over Vergne heenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:57 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Inderdaad, maar kijkende naar het afgelopen seizoen wordt hij eraf getikt door Grosjean
Of allebei. Waarna zn DRS niet meer werkt. Maar dat spreekt voor zichquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Of vliegt ie over Vergne heen
Was jij eerst iemand anders of gewoon nieuw?quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:16 schreef Tarahumara het volgende:
Ouderwetse blowup![]()
Droogkloot ook weer: "lost engine"
Ze hebben zich beiden pro Alonso uitgesproken, zegt niet alles maar wel een klein beetjequote:Op zaterdag 24 november 2012 14:24 schreef opreis het volgende:
McLarens lijken behoorlijk sterk dit weekend, gunstig voor Vettel
"gewoon" nieuwquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was jij eerst iemand anders of gewoon nieuw?
Daarom zeg ik dat het niet zoveel zegt, maar wel een beetje, het is sowieso gunstig voor Alonso als Vettel de pole niet pakt, dat zal Alonso toch niet lukken en de RBR is in clean air kampioen maar met turbulente lucht heeft die auto veel meer moeitequote:Op zaterdag 24 november 2012 14:27 schreef opreis het volgende:
Hoe bedoel je pro alonso? Als Mclaren 1 en 2 staan lijkt het me sterk dat ze Alonso er zomaar voorbij laten. En Ferarri half uur nergens te bekennen tijdens VT3? :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |