Dacht dat ik Massa zag lopen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:16 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Pic viel stil.
Ferrari? Wat zou daar mee zijn?
En dan lopen we wat te bitchen over Vettelquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Jezus ik zocht even de resultaten van Schumacher van dat jaar op.
[ afbeelding ]
Mooie tijden waren dat!quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:36 schreef vosss het volgende:
[..]
En dan lopen we wat te bitchen over Vettel
Ik kan me van die tijd herinneren (maar dat is misschien selectief) dat Schumacher niet zoals Vettel de ganze tijd pole + wegrijden + win had, maar dat hij vaak de overwinning moest veroveren door bijvoorbeeld een andere strategie toe te passen dan de concurrenten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:36 schreef vosss het volgende:
[..]
En dan lopen we wat te bitchen over Vettel
Wat ik mij nog meen te herinneren was dat de Ferrari's toen ook altijd vrije lucht nodig hadden. Als er iemand in de buurt was waren ze nooit zo verbluffend snel. Maar zo gauw die auto's weg waren stampte Schumacher de ene na de andere snelle ronde eruit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik kan me van die tijd herinneren (maar dat is misschien selectief) dat Schumacher niet zoals Vettel de ganze tijd pole + wegrijden + win had, maar dat hij vaak de overwinning moest veroveren door bijvoorbeeld een andere strategie toe te passen dan de concurrenten.
Dat zie je ook in de verhoudingen: Schumacher had in 2002 7 poles en 11 wins, en in 2004 8 poles en 13 wins. Vettel in 2010 10 poles en 5 wins, en in 2011 15 poles en 11 wins.
En op die van Monaco na, won Barrichello al de races waar Schumacher 2e werd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Jezus ik zocht even de resultaten van Schumacher van dat jaar op.
[ afbeelding ]
Yup, te goedquote:
Tja, hij kan in principe gewoon achter Alonso aan blijven rijden mocht die er op wat voor manier dan ook, nog voorbij komen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Yup, te goedAlthans voor nog een spannende race te hebben voor het WK
ook niet verrassend, want het nadeel van nieuwe onderdelen kan zijn dat het even duurt voordat je de zaak helemaal 100% werkend krijgt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hopelijk niet Alonso, want hoe meer nieuwe onderdelen Alonso krijgt, hoe dichter Massa bij hem zit.
precies en dan is het beter om het zoals nu te doen: open en bloot in plaats van dat semi-sneaky gedoe van tien jaar geledenquote:
Wat ik me van die tijd kan herinneren was dat toen de bridestones ook een nadeel hadden in kwalificaties tov Michelins en in het algemeen voor Schumacher / Ferrari geoptimaliseerd waren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik kan me van die tijd herinneren (maar dat is misschien selectief) dat Schumacher niet zoals Vettel de ganze tijd pole + wegrijden + win had, maar dat hij vaak de overwinning moest veroveren door bijvoorbeeld een andere strategie toe te passen dan de concurrenten.
Dat zie je ook in de verhoudingen: Schumacher had in 2002 7 poles en 11 wins, en in 2004 8 poles en 13 wins. Vettel in 2010 10 poles en 5 wins, en in 2011 15 poles en 11 wins.
Dat dus.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:20 schreef kepler het volgende:
Ik heb geen TwitterAnders zou ik zeker mee doen!
Nouja het zou ook zomaar nog kunnen dat hij in onderhandeling is met Sport1.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:28 schreef Haarklip het volgende:
Ik heb niet zoveel moeite met Olav. Oke, hij mist misschien af en toe eens wat, maakt soms wat foutjes, maar altijd goedlachs en soms leuke uitspraken. En aangezien hij het al zo lang doet, eigenlijk onmisbaar, zou niet weten wie het anders zou moeten doen hier in Nederland.
Ik vind twitter helemaal geen kneuzenmedium, hangt helemaal van het gebruik af, om bijvoorbeeld F1 nieuws te volgen vind ik het erg goed, wat celebs doen of mijn "vrienden" vind ik daarentegen wat minder interessant.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:02 schreef Meike26 het volgende:
Oproepje, ook geplaatst in ander F1 topic, hierna houd ik er over op:
Nu denk ik dat hier weinig "fans" zijn van Olav, maar ik hoop wel dat hij op aardig wat respect kan rekenen, ruim 19 jaar lang elke race aan elkaar praten met maar 1 race gemist, vind ik een hele prestatie.
Hij heeft zelf al gezegd nog niet klaar te zijn met de F1 en heeft wat op stapel staan. Echter kunnen we ook wel concluderen dat zijn rol als tv-commentator er na zondag op zit. Hoe dan ook, wil ik hem wel bedanken voor al die jaren!
Zelf zit ik op twitter en ja ik weet dat sommige het een kneuzenmedium vinden, morgen ga ik vanaf ca 16:00 tweets de wereld in slingeren met #BedanktOllie
Het lijkt mij een eer en blijk van wardering voor hem als dit Trending word! Als iemand hier aan mee wil doen, graag, zo niet, dan niet.
Mij ook niet. Althans niet nadat ik hem op de radio hoorde van de week.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:58 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik denk dat Sport 1 gewoon olav overkoopt... Hij was toch ook van SBS naar RTL gegaan? Zou mij in ieder geval niets verbazen ...
dit dusquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind twitter helemaal geen kneuzenmedium, hangt helemaal van het gebruik af, om bijvoorbeeld F1 nieuws te volgen vind ik het erg goed, wat celebs doen of mijn "vrienden" vind ik daarentegen wat minder interessant.
Persoonlijk vind ik Ollie niet echt een topper maar wel respect voor de prestatie die jij noemt, dus ik RT je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |