Welkom bij de Nagelswapdoos!

DE SPELREGELS• Als je mee wil doen met de nagelswapdoos, stuur je een PM naar Diconnected / Mirjam. Zij maaktjc de route. Deze wordt niet vooraf bekend gemaakt.
• De Doos moet uiterlijk een week na ontvangst weer op reis zijn. Dit om te voorkomen dat mensen erg lang moeten wachten. Mocht je door vakantie of andere redenen een tijdlang verhinderd zijn, meld dit dan via PM aan Diconnected / Mirjam. Dan kan zij er voor zorgen dat je eventueel opschuift in de route.
• Je haalt minimaal 5 items uit de doos. Dit is om er voor te zorgen dat de variatie er in blijft. Je stopt voor de items die je er uit haalt, ook weer spullen terug, hierbij ruil je eerlijk.
• Alle spullen die in de doos gaan, zijn nagelgerelateerd. Onder nagelgerelateerd vallen nagellakken, nailartspullen, nagelverzorging. Dus geen badschuim, parfum, sieraden, snoep, andere cosmetica en make-up, enzovoorts.
• Voordat de doos weer op reis kan, stuur je een PM aan Diconnected / Mirjam met een lijstje wat je er uit haalt en wat je er in stopt. Pas als dit lijstje is goedgekeurd mag je het verslag online zetten. Zonder goedkeuring wordt de nieuwe naam niet vrijgegeven. Het klinkt flauw, maar dit is de enige manier om te waarborgen dat de Doos niet verandert in een troepbak. Zodra deze PM erdoor is krijg je het adres van de volgende eigenaresse.
• Je ruilt eerlijk. Geen toffe, unieke, hard to find items tegen HEMA of Essence die iedereen om de hoek kan kopen voor een kruimel. Ook niet tegen tien Essence. HEMA/Essence ruil je tegen iets van HEMA/Essence. Iets wat alleen online te koop is, ruil je voor iets wat ook alleen online te koop is. Veel verscheidene kleuren ruil je voor een andere verscheidenheid aan kleuren, niet voor 6 nudes. Probeer zelf ook te bedenken wat eerlijk ruilen is. Het is ook voor ons niet fijn om jou te moeten vertellen dat je niet eerlijk ruilt. Als je twijfelt over je ruil, neem je contact op met Lindytje, zij kan dan helpen.
• De variatie moet gewaarborgd blijven. Als er al twee vijlen in de doos zitten, spreekt het voor zich dat er geen derde bij hoeft. Hetzelfde geldt voor kleuren lak: als er al een paar van dezelfde kleur in zitten, gooi er dan niet nog meer van hetzelfde bij. Dit ging de eerste keer goed mis. En dit is ook de reden dat er nu streng op gecontroleerd wordt.
• Om dit alles nog even kracht bij te zetten zal Lindytje steekproefsgewijs degene die de Doos op dat moment heeft vragen een lijst te maken met alles wat er in zit.
• Als De Doos bij jou is geweest post je in dit topic een leuk verslagje met foto's over wat je allemaal uit de doos hebt gehaald
[*]Het verzenden van de koffer kost 6,75 via TNT post!
Waarom zo streng?Omdat het nodig blijkt. En om het voor iedereen leuk te houden. Want voor de laatste moet het net zo tof zijn als voor de eerste!
Nog even dit:Als je denkt dat je niet aan de spelregels kan voldoen, moet je je niet aanmelden. Schat dit dus even in. De doos zit nu vol met toffe lakjes, er zitten geen lakjes meer in van Catrice, Essence, Etos, Hema, etc. en dat wil ik graag zo houden! Denk je dat je niet genoeg tofs hebt om een leuke ruil te maken? Sla dan nog maar even een paar rondjes over.

[
]afbeelding ]
Vorige verslagjes:Nagelswapdoos 1SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nagelswapdoos 2.0SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen viel de doos van ellende uit elkaar; vandaar de:
NagelswapkofferSPOILER
omfg is mirjam ook mamma!
Debsterr
Dino inventor
quote:
Geen probleem hoor (wel jammer want vanavond ben ik thuis, morgen niet

) ik zie 'm wel verschijnen

.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Nagelschaartje
Lijken wassen!
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 21:54 schreef Mirjam het volgende:[warning] Mededeling!
Er zijn twee nieuwe koffermama's, Diconnected en Mirjam.
Vanwege de mama-wissel is er ook een nieuwe ronde.
We hebben dus van iedereen die mee wil doen een 'ja' nodig, en een pm met adressen, zodat we verder kunnen met de koffer.
Ook als je je al had opgegeven, graag nogmaals opgeven middels een pm naar mij en/of Diconnected. Er zal discreet met de persoonlijke gegevens om worden gegaan, zoals altijd.
[/warning]
Kiek die Mir nou d'r mod-powers gebruiken
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik pas even

Had het al bij lin doorgegeven; maar nu komt niet uit met kerst endezulks; vandaar
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Mss
kutHOEr
Mirjam
ermahgerd
Mirjam
ermahgerd
DEBS WAAR BLIJFT DAT VERSLAG VERDOMME!
quote:
Gebroken beloftes
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Debsterr
Dino inventor
quote:
Woops

. Zometeen als ik thuis ben?
Debsterr
Dino inventor
Dus, laatst kwam de doos bij mij aan

. Hij was bezorgd bij de buurvrouw maar ze vond me geloof ik maar een klein beetje raar dus dat viel wel mee

.
De doos is echt fantastisch nu met die stevige box en de lakjes allemaal netjes in bubbeltjesplatic met stiekjes

. Ik ben eerst gaan sorteren op wat ik zo al zag dat niet interessant was en wat ik wat beter wilde bekijken. Toen had ik een stapel van ongeveer 30 lakjes

. Dus, alles unwrappen, twijfel twijfel, weer inpakken en *hop* terug de doos in. Na wat getwijfel (heb ik niet al iets dat er teveel op lijkt, ga ik dit nou wel echt dragen?) 6 prachtige lakjes over gehouden:
![P1130313.JPG]()
CG Stella - OPI Lucky Lucky Lavender - OPI Dim Sum Plum
![P1130314.JPG]()
Zoya Zuza - Sinful Colors Hottie - Essie Dive Bar
Er daar gingen deze voor terug

:
![P1130315.JPG]()
Mirjam
ermahgerd
Diconnected
Zeg maar Dico.
Mss
kutHOEr
quote:
Ik ga er vanmiddag naar kijken!
Aids.
Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
quote:
Op zaterdag 8 december 2012 18:26 schreef Debsterr het volgende:Dus, laatst kwam de doos bij mij aan

. Hij was bezorgd bij de buurvrouw maar ze vond me geloof ik maar een klein beetje raar dus dat viel wel mee

.
De doos is echt fantastisch nu met die stevige box en de lakjes allemaal netjes in bubbeltjesplatic met stiekjes

. Ik ben eerst gaan sorteren op wat ik zo al zag dat niet interessant was en wat ik wat beter wilde bekijken. Toen had ik een stapel van ongeveer 30 lakjes

. Dus, alles unwrappen, twijfel twijfel, weer inpakken en *hop* terug de doos in. Na wat getwijfel (heb ik niet al iets dat er teveel op lijkt, ga ik dit nou wel echt dragen?) 6 prachtige lakjes over gehouden:
[
afbeelding ]
CG Stella - OPI Lucky Lucky Lavender - OPI Dim Sum Plum
[
afbeelding ]
Zoya Zuza - Sinful Colors Hottie - Essie Dive Bar
Er daar gingen deze voor terug

:
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
Mooie buit! 2 van mij

En over een tijdje lijkt het mij wel leuk om weer met de koffer mee te doen, maar aangezien ik hem nog maar pas gehad heb, wil ik nog even wachten met mij opnieuw op te geven
Mss
kutHOEr
Je moet er even op wachten, maar dan heb je ook wat

En het ging van 'ERMAHGERD ERMAHGERD'.
De eerste selectie was alles wat ik al had aan de kant leggen. Dat was nog best veel

![2sbu3k8.jpg]()
Toen was het tijd voor lekker swatchen, en vergelijken met mijn eigen stash:
![23iz1mu.jpg]()
Dit heb ik uiteindelijk uitgekozen

:
![110hb3a.jpg]()
KOH - Black Stars
China Glaze - GR8
China Glaze - 108 Degrees
L'Oreal - Owl's Night (hoehoe-hoe)
Essie - Trophy Wife
Misa - Under my Sunbrella
En dit ging er terug:
![2vtyuqf.jpg]()
De doos gaat nu terug naar Mirjam!
Het vriendenboekje vond ik ook wel lachen trouwens, allemaal die mensen die allang niet meer meeposten, maar ook leuke antwoorden!
Aids.
SQ
snelle trees
Mirjam
ermahgerd
quote:
Oh check! Ik dacht toen jij en dico de mamma's werden dat er ook een nieuwe ronde gestart was

my bad!
quote:
Ik snap hem! Maar daarom dacht ik dus dat ik ook weer in deze ronde zat

Wacht gewoon op de volgende
Mirjam
ermahgerd
Mirjam
ermahgerd
quote:
Op maandag 24 juni 2013 20:45 schreef Mirjam het volgende:Whoop whoop whoop.
Begint het alweer te kriebelen, hebben er mensen weer wat te ruilen, of is het nog te vroeg?
Jawel hoor
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2013 20:19:40 ]
Kom maar op!
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjesLondena Blog
Vind ik leuk ^^
Mirjam
ermahgerd
Ok, dus als ik het goed heb gevolgd is er interesse en is de lijst vooralsnog als volgt:
Albinobambi
Afivi
Sharana-LV
Miss_Congeniality
Incantrix
Dwyn
Graag aanvullen indien van toepassing
I'm in!
Mirjam
ermahgerd
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 21:36 schreef Mirjam het volgende:Ok, dus als ik het goed heb gevolgd is er interesse en is de lijst vooralsnog als volgt:
Albinobambi
Afivi
Sharana-LV
Miss_Congeniality
Incantrix
Dwyn
milka82
Graag aanvullen indien van toepassing

Lijkt me leuk!
BUMP
Ja, leeft de doos nog?
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjesLondena Blog
Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir
Mirjam
ermahgerd
quote:
Verkeerde topic babe!
Mooi moment om deze even te kicken en te checken of iedereen nog mee wil doen, of er nog mensen bij willen of eraf willen

Let me know, desnoods via pm en ik maak een geupdate lijstje en stuur de doos binnenkort weer de wijde wereld in als er animo is.
Mokkel met stuntstok
Albinobambi
Afivi
Sharana-LV
Miss_Congeniality
Incantrix
Dwyn
milka82
Puckzzz
Stormqueen
Mokkel met stuntstok
Ik wil ook nog wel mee doen denk ik. Is er een minimum aantal nagellakjes wat geswapt moet worden?
Nog steeds wel....