Het was inderdaad zelfs al laat voor raspatat. Ben je inmiddels wat gerustgesteld?quote:Op vrijdag 23 november 2012 06:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik sloot af met:
Morningsnogmaals dank voor jullie medeleven
de raspatat is 'm niet meer geworden, ik was zó moe van alles dat ik mijn maag heb gevuld met wat cakejes en mijn bed in ben gedoken.
Danic, ras is patat gemaakt van een soort aardappelpuree. Ik vind het zó lekker! Als het goed gebakken is dan
Ach gossie, keeltje, kinnetje. Het lijkt ook allemaal op elkaar. Welterusten voor straks dan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:30 schreef Estrys het volgende:
Inca zo fijn dat alles goed was. En nu in 1 rechte lijn zoveel mogelijk genietend naar die bevalling![]()
Het was de grote die me wakker maakte met pijn in zijn 'keeltje'. Ik siroop gegeven, en wat water. Blijkt vanmorgen dat hij zijn kin had gestoten aan zijn bed of zo. Hij had pijn aan zijn kinnetje.
Nou ja dat was om half vier en daarna ben ik wakker geweest tot en met nu. want nu zijn ze met graafmachines in de weer achter ons. Straks als iedereen weg is kruip ik gewoon lekker terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
Hier nog een dag of 3 ofzo en 't dringt nog niet helemaal doorquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:38 schreef becky27 het volgende:
Ga al weer richting de 35 weken, heb nog heul niet door dat we over een week of 5 met zijn 4-en zijn.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:27 schreef Cathmar het volgende:
Klums, mooie plaatjes! En zo fijn dat het allemaal goed gaat met je en je meisje!
Mijn meisjes zijn al weer 10 dagen. Of is het pas 10 dagen? Het is soms nog steeds zo raar. Als ik dan naar ze kijk en me afvraag hoe ze ooit in mijn buik gepast hebben ook al was die enorm.Wat een mooie meisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liza en Keshet, succes met de laatste loodjes! Ik hou het in de gaten hier hoor, maar ik schuif langzaam aan een groepje door![]()
Waar liggen ze trouwens in?
Denk dat dat de beste instelling is, het valt toch niet te voorspellenquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:20 schreef becky27 het volgende:
ohnee, hier precies zo. Ze vindt het echt heel leuk maar wat als ze er eenmaal is. Ze kan niet meteen mee spelen of zo. Het moet ons maar gewoon overkomen he.
Met z'n tweetjes in een Lodger Wrapper Bunker. Geleend van een collegaatje. Niet gedacht dat ik het zou gebruiken, want nooit gemist bij de vorige twee (zomerbabies). Maar wat een super ding nu!quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:29 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wat een mooie meisjes![]()
Waar liggen ze trouwens in?
inderdaad, je kan niets doen behalve afwachten hoe het uit zal pakken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:34 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Denk dat dat de beste instelling is, het valt toch niet te voorspellen...
Hier is t me echt ontzettend meegevallen. Had meer problemen verwacht met oudste.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:19 schreef ohnee het volgende:
Ik vind het lastig inschatten hoe het zal zijn met 4.. Hectisch met huilbaby en 'lastige' peuter of krijgen we een makkelijke baby en een peuter die er niet moeilijk over doet. Dat zal ook veel uitmaken lijkt mij. bij vrienden duurde het een jaar voordat de oudste de baby (dreumes) geheel had geaccepteerd.. vooralsnog is peuter erg enthausiast over zn zusje. Heeft het vaak over zijn zusje in mama's buik en dat ze er binnenkort uitkomt en als hij een baby ziet ergens moet hij altijd even kijken. Ook vind hij dat sint een cadeautje voor dr moet meebrengen in de zak. Maarja hoe leuk zal hij het vinden als blijkt dat ze alleen maar slaapt drinkt poept en huilt?? (wat ik wel probeer uit te leggen) En wel erg veel bij mama/papa ligt?
Ik was erg druk deze week en ik ben vrijdagochtend altijd zwemmen. Niets aan de hand.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:56 schreef Suikertante het volgende:
Tico, hoe gaat ie daar?
(het valt op als je stil bent!)
Oooooooh wat is ze moooi! Wat een mooie echo <3 wat een mooi mondje!quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:34 schreef Incantrix het volgende:
Omg, Klums, die derde 3D![]()
zo lief!
Gulara, nee, supergoed onthouden juist! Vandaag viert hij feest op de opvang, morgen is hij echt jarighij was al helemaal aan het glunderen toen we hem wegbrachten, die heeft vast een superdag
Keshet, hoe was het??
En ja man slecht slapen, heel herkenbaar. Het komt wel weer goed. Ooit
Becky, ik hoop echt zó hard dat je meisje nog draait
Wij hadden net een goedmakertje: de pretecho! Het was wel echtecht duidelijk.. Het is een meisje! Ze is wat kleiner en lichter als Stef qua curve (nu ca 2200 gram, ze schat met een week of 40 rond de 3100) en ze heeft ook nog even de 3D aangezet en ons haar gezichtje laten zienze heeft hele lieve bolle wangetjes en mijn neusje
ik vond het eigenlijk onzin, zo'n pretecho, maar ik ben nu toch wel echt blij dat we het gedaan hebben, ik voel me zomaar even een beetje roze wolkig geloof ik, iets dat ik deze zwangerschap nog niet echt heb gevoeld. Ik moet er een beetje van huilen ook, exact een jaar geleden zei de echoscopiste tegen ons 'ik zeg het maar gewoon, maar dit is écht niet goed.' En dan zie je op een dag af een jaar later dít:
[ afbeelding ]
Voor een ander is dit gewoon een echo, maar voor mij is het zomaar ineens.. Echt, ofzo. Ik denk dat we nu écht een baby mogen krijgen/jankerd
Je meisjequote:Op vrijdag 23 november 2012 11:34 schreef Incantrix het volgende:
Omg, Klums, die derde 3D![]()
zo lief!
Gulara, nee, supergoed onthouden juist! Vandaag viert hij feest op de opvang, morgen is hij echt jarighij was al helemaal aan het glunderen toen we hem wegbrachten, die heeft vast een superdag
Keshet, hoe was het??
En ja man slecht slapen, heel herkenbaar. Het komt wel weer goed. Ooit
Becky, ik hoop echt zó hard dat je meisje nog draait
Wij hadden net een goedmakertje: de pretecho! Het was wel echtecht duidelijk.. Het is een meisje! Ze is wat kleiner en lichter als Stef qua curve (nu ca 2200 gram, ze schat met een week of 40 rond de 3100) en ze heeft ook nog even de 3D aangezet en ons haar gezichtje laten zienze heeft hele lieve bolle wangetjes en mijn neusje
ik vond het eigenlijk onzin, zo'n pretecho, maar ik ben nu toch wel echt blij dat we het gedaan hebben, ik voel me zomaar even een beetje roze wolkig geloof ik, iets dat ik deze zwangerschap nog niet echt heb gevoeld. Ik moet er een beetje van huilen ook, exact een jaar geleden zei de echoscopiste tegen ons 'ik zeg het maar gewoon, maar dit is écht niet goed.' En dan zie je op een dag af een jaar later dít:
[ afbeelding ]
Voor een ander is dit gewoon een echo, maar voor mij is het zomaar ineens.. Echt, ofzo. Ik denk dat we nu écht een baby mogen krijgen/jankerd
Dat! Snel en met zevenmijlslaarzen teruggelezen, lange dag vandaag. Nu crashen op de bankquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:06 schreef Omentielvo het volgende:
Cathmar, wat een mooie baby's
Inca, supermooie echo. En wat fijn dat je nu echt weet wat je krijgt.
Fieder en Logi,voor de mijlpalen.
hoe gaat het met jou?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:24 schreef Logician het volgende:
Cat wat lief!!!
En wat een mooie echo's!
Verder even geen idee, mijlpalendag
Nee dat hoop ik ook, kan wel een heel verhaal neerzetten hier maar komt telkens op hetzelfde neer. Dus de weken aftellen en maar gewoon hopen dat de tijd snel gaatquote:
Hoop wel dat je toch je hart blijft luchten als je het nodig hebt. Ook al komt het op hetzelfde neer. Maar hoop ook dat de tijd snel gaatquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:11 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee dat hoop ik ook, kan wel een heel verhaal neerzetten hier maar komt telkens op hetzelfde neer. Dus de weken aftellen en maar gewoon hopen dat de tijd snel gaat
Ik lees vel liever 10x hetzelfde verhaal wat je lekker van je af kunt schrijven dan dat je niks zegt en alles opkropt. Het is juist zo fijn dat hier alemaal zwangeren zitten die kwalen hebben en je echt niet vind zeuren omdat ze zelf ook weten hoe beroerd je kan zijn van een zwangerschap.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:11 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee dat hoop ik ook, kan wel een heel verhaal neerzetten hier maar komt telkens op hetzelfde neer. Dus de weken aftellen en maar gewoon hopen dat de tijd snel gaat
Helemaal niet gewoon een echo! Dat is jullie meisje!quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:34 schreef Incantrix het volgende:
idd!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:33 schreef draculettetje het volgende:
Mijn kraam adviseerde ook gewoon te plassen onder de douche...
Idd net zo handig
en anders spoelde ik met een maatbeker erbij
Whahaha nee hoor geen viespeukje. Maar ik moest lachen omdat ik moest terugdenken aan anderhalf jaar terug. Toen moest ik met mijn doos in een sodabadje. Dus ik lekker het bad vol laten lopen, soda erin en toen het zover was.......vroeg ik me af hoeik in godsnaam over die rand moest stappen (denk aan rot lijf en nog steeds een katheter).quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:09 schreef Suikertante het volgende:
Ik vermoed dat ik liever in bad plas, of ben ik nu een smeerlapje?
Nou, dan weet je wat je moet doen toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:40 schreef Suikertante het volgende:
Mijn zoon schopt niet.. Ik wil hem best even voelen nu! Kan me nog niet voorstellen dat ik het straks zat ga worden..
Sja.... keuzesquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:47 schreef Suikertante het volgende:
LB haha, we liggen allebei al nerdend in bed met onze telefoon, wat erg eigenlijk!en lekker relaxed
geen wilde passie vandaag (tenzij ik nog verrast word natuurlijk)
quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
wen er maar aanmijnes springen nog steeds op mn blaas 's morgens vroeg
quote:
Ah okquote:Op zaterdag 24 november 2012 07:06 schreef Incantrix het volgende:
Wat grappig (en op zich ook weer niet heel gek natuurlijk) dat er best aardig wat anderen naar deze praktijk zijn geweestze was heel lief inderdaad, vond het een hele fijne echo. Fieder, ik woon in Den Haag
deze praktijk was voor ons een half uurtje rijden.
Part 2 noemen ze dan ook bevallingsverlof. En dat is altijd minimaal 10 weken en begint te tellen vanaf de bevalling. In dit geval dus 12 weken vanaf de bevalling. Als je over tijd loopt dan komen die weken er gewoon bij. Kan het zomaar 14 weken zijn.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:20 schreef Hooiwagen het volgende:
Nee. Volgens mij gaat part II van je verlof in zodra je hebt geworpen
.
Dan heb je na de bevalling 12 weken ipv 10. Zwangerschapsverlof is 16 weken. 6 voor de bevalling en 10 weken erna. Maar je mag ook besluiten om 4 en 12 te doen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:30 schreef Suikertante het volgende:
Ik snap het eigenlijk nog steeds niet![]()
Je mag toch vanaf 6 weken voor je uitgerekende datum verlof nemen? Wat is dan het voordeel van wachten, als je erna toch 10 weken hebt?
Hooiwagen, ik ben nu 14+2 en morgen gaan we het ledikant ophalen.Via MP al vanaf het begin in de gaten gehouden en dit is de eerste die we allebei leuk vinden dus die nemen we gewoon! En toen we die hadden gereserveerd hebben we ook meteen twee kasten gekocht en bedacht hoe het eruit gaat zien in het kamertje. Én afgelopen maandag kinderwagens bekeken (maar niet gekocht nog). Ik doe het liever allemaal nu ik nog mobiel ben en er zin in heb!
Nee, dan heb je 18 weken in totaal.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:58 schreef Suikertante het volgende:
Dus, als ik 4 weken van tevoren vrij neem, en ik beval twee weken te laat, dan heb ik 16 weken in totaal.
Ik hoop het niet hoor, ik hoop dat ik braaf op de UD beval natuurlijk.
Je hebt zwangerschapsverlof en bevallingsverlof. Zwangerschapsverlof begint 4 of 6 weken voor de UD. Bevallingsverlof is altijd minimaal 10 weken na de bevalling.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:58 schreef Suikertante het volgende:
us, als ik 4 weken van tevoren vrij neem, en ik beval twee weken te laat, dan heb ik 16 weken in totaal.
Ik hoop het niet hoor, ik hoop dat ik braaf op de UD beval natuurlijk.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:18 schreef Hooiwagen het volgende:
Neee gewoon zo'n bak lekker zoutige kibbeling met saus.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je er mee wegkomt als je je tas met 39w5d nog niet ingepakt hebt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:27 schreef Ticootje het volgende:
Wanneer zal ik m'n babykleertjes gaan wassen? En wanneer zal ik m'n vluchtkoffer klaarmaken??
Ik begin een soort kriebels te krijgen. Klossen moet ik nog halen enzo.
Ik had er voor een paar dagen pyjama's/onderbroeken/huisbroeken inzitten... Want als je je man naar huis moet sturen om je spullen te pakken...quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:44 schreef Solagratia het volgende:
Hier waren de klossen heel snel binnen. Op dinsdag via de website besteld en donderdag kwamen ze ze al brengen. De vluchttas moet ik ook nog verder inpakken. Ik overzie niet wat ik er allemaal in moet stoppen. En moet ik hem al voor een inleiding inpakken of gewoon echt als vluchttas.
toen ik controle had bij Sofie had ik alleen een vluchttas in de auto staan. Toen moest ik ook ineens blijven.. Was ook even bedenken wat N dan op moest halen thuis.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:28 schreef Solagratia het volgende:
Dat is wel een goede KJ. Op zich hoeft de inleidtas pas na dinsdag ergens klaar, want dan krijg ik als het goed is de datum. Al hoop ik stiekem dat het voor de inleiding spontaan begint. Op dit moment voel ik de drang om de vluchttas in orde te maken wel. *voorwee en veel druk van onderen*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:42 schreef OooLizaooO het volgende:
Mijn "reus" weegt ineens maar 3kg meer en alles zit nog potdicht. Volgende week dus 2x extra controles en monitoring...
jaaahaaaaaaquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:43 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb me een aanval van nesteldrang.....
Ja Spen zei al, jeetje wat een energiequote:Op zondag 25 november 2012 10:38 schreef Suikertante het volgende:
Logi wat een feestbericht!! Wat ga jij een fijne dag hebben, als je goed slaapt gaat alles makkelijker!
Ohnee ik begon bij Nathan met een flinke bronchitis en heb me bijna de hele zwangerschap rot gevoeldquote:Op zondag 25 november 2012 16:26 schreef ohnee het volgende:
Ach, Ik vergeet ook het meeste als ik ga typen. Ben echt een leeghoofd momenteel.als ik iets niet meteen doe ben ik t alweer vergeten..
![]()
Gefeliciteerd Danic!al op de helft! ^^
En ja pessie, het is mij ook veel te lang. Maarja begon met een week of 6 zwangerschap en steeds als het bijna over was werd ik weer snotverkouden... VK zei al dat het vaak dan de hele zwangerschap blijft en tadaaaa! ze had gelijk.Nouja eind is in zicht thankgod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2012 18:00 schreef Suikertante het volgende:
Ik nodig even stiekem iedereen uit om ook weer mee te komen kletsen in het kinderwagentopic! Het is zo stil daar en er moeten toch meer mensen met vragen zijn?
Voor de zieken: beterschap..!
Ik heb veel aan jullie tips over de voedingskussens, heb er eentje geleend van mijn schoonzus en moet nog even een hoes scoren. Het klinkt nu al heerlijk![]()
Ik heb vandaag uren in Leeuwarden rondgewandeld op zoek naar een positiejas of andere positiekleding, hadden ze echt nergens. Bij Prénatal een mini afdeling en bij Miss Etam ook, maar geen jassen. Ik wilde ook graag een simpel zwart of grijs rokje, ook nergens. Dus uiteindelijk bij Sissy-boy die fijne rokjes gehaald met zo'n band. Kan ik voorlopig nog wel aan! Zeker als je de band gewoon omhoog vouwt. Heel elastisch en leuke kleurenBen er erg blij mee! Paste geen enkel rokje of broek meer en daarom kon ik ineens alleen nog maar jurkjes aan.
Deze dus:Whaaaah, ik was ook in Leeuwarden, weliswaar geen uren want mijn bekken speelt op (inclusief zeer slecht slapen grrr) maar ik ben ook in de Prenatal geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geslaagd voor de sintkadootjes voor mini en midi en nog even gezwijmeld bij kleding voor het inpandige meneertje.
Te groot? Te klein?quote:
De zeurende pijn was bij mij vooral die spieren waar alles aan hangt en rekt en blegh. Groeipijn.quote:Op zondag 25 november 2012 19:58 schreef Kyara het volgende:
Last van zeurende pijn in mijn onderbuik. Herkent iemand dit? Voelt niet echt als bandenpijn maar ook geen idee wat het wel is
Qua omvang/cup heerlijk maar voor het gewicht van mijn memmen absoluut niet genoeg ondersteuning waardoor ik een soort platte madonnapunttieten in cupmaat HH kreeg.. flinke egodeuk opgelopenquote:Op zondag 25 november 2012 19:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Te groot? Te klein?
Ik hoop op mijne deze week! Zal wel fijn zijn als ik er 2 heb die passen.
Ja enormquote:Op zondag 25 november 2012 20:03 schreef Ticootje het volgende:
Het is gewoon vervelend dat je niet de hunkemuller in kan stappen en passen.
Dat kan uberhaupt niet als je zwanger ben.. het enige wat ze daar hebben hangen is prut. Tenminste, bij de winkels waar ik geweest ben so far.quote:Op zondag 25 november 2012 20:03 schreef Ticootje het volgende:
Het is gewoon vervelend dat je niet de hunkemuller in kan stappen en passen.
DANK!! Meteen besteldquote:Op zondag 25 november 2012 19:30 schreef robazizo het volgende:
Tipje: Logician's kussen is in de aanbieding bij de Babydump voor 34,95.
Of de livera ofzo of v&d.quote:Op zondag 25 november 2012 20:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat kan uberhaupt niet als je zwanger ben.. het enige wat ze daar hebben hangen is prut. Tenminste, bij de winkels waar ik geweest ben so far.
Inmiddels heb ik gegokt op 75. Ik heb nu eentje met omvang van 75 die wel past. Dus ik hoop dat jet merk dan niet gewoon afwijkt.quote:Op zondag 25 november 2012 20:15 schreef Logician het volgende:
Ja en dan vooral met kleine omvang ik zou eig. 70HH of 70i moeten hebben, vind dat maar eens en dan moet het ook nog lekker zitten e.d.
Het kan nog hoor.quote:Op zondag 25 november 2012 20:18 schreef Hooiwagen het volgende:
Balen Logi!
Ik pas m'n gewone bh's nog prima. Das ook niet leuk als je had gedacht nu eindelijk eens wat meer te krijgen.
Ik ben in de eerste paar weken een cup gegroeid, nu staat het even stil, maar straks gaat het weer los vrees ik. Aarzel daarom ook enorm om nu nieuwe bh's te kopen. Ik pas nu in een paar van mn oude bh's (eigenlijk niet, maar het zit nog wel ok) en heb geinvesteerd in een goede sportbh van een cup groter. Als ik straks echt overal uitplof ga ik wel op zoek naar een F...quote:
Ik had met deze idd ook gegokt op 75 ipv 70 maar helaas. Binnenkort dus toch maar eens de big & beautiful in hier.. ala 75euro p.st en dan hopen dat ze iets hebben.quote:Op zondag 25 november 2012 20:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik gegokt op 75. Ik heb nu eentje met omvang van 75 die wel past. Dus ik hoop dat jet merk dan niet gewoon afwijkt.
Ik zou in elk geval 1 nemen die echt goed zit met goede steun ed. Zeker met grote borsten is ondersteuning zo belangrijk. Als je bh net niet goed zit en dus niet goed ondersteund is dat zo zonde voor je borsten. Dat gaat rekken, scheuren en hangen.quote:Op zondag 25 november 2012 20:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben in de eerste paar weken een cup gegroeid, nu staat het even stil, maar straks gaat het weer los vrees ik. Aarzel daarom ook enorm om nu nieuwe bh's te kopen. Ik pas nu in een paar van mn oude bh's (eigenlijk niet, maar het zit nog wel ok) en heb geinvesteerd in een goede sportbh van een cup groter. Als ik straks echt overal uitplof ga ik wel op zoek naar een F...
Wacht maar tot je memmen vol melk lopenquote:Op zondag 25 november 2012 20:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben in de eerste paar weken een cup gegroeid, nu staat het even stil, maar straks gaat het weer los vrees ik. Aarzel daarom ook enorm om nu nieuwe bh's te kopen. Ik pas nu in een paar van mn oude bh's (eigenlijk niet, maar het zit nog wel ok) en heb geinvesteerd in een goede sportbh van een cup groter. Als ik straks echt overal uitplof ga ik wel op zoek naar een F...
Ja, misschien inderdaad gewoon zwaartekrachtquote:Op zondag 25 november 2012 20:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De zeurende pijn was bij mij vooral die spieren waar alles aan hangt en rekt en blegh. Groeipijn.
Bandenpijn heb ik standaard, daarom heb ik een buikband. Die spieren train ik wel weer als de baby eruit is.
Ik moet ook echt beugels hebben.. zonder is echt geen gezichtquote:Op zondag 25 november 2012 20:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou in elk geval 1 nemen die echt goed zit met goede steun ed. Zeker met grote borsten is ondersteuning zo belangrijk. Als je bh net niet goed zit en dus niet goed ondersteund is dat zo zonde voor je borsten. Dat gaat rekken, scheuren en hangen.
Ik heb nu gewoon een goedkoopje in de bestelling, hopen dat het goed zit.quote:Op zondag 25 november 2012 20:25 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik had met deze idd ook gegokt op 75 ipv 70 maar helaas. Binnenkort dus toch maar eens de big & beautiful in hier.. ala 75euro p.st en dan hopen dat ze iets hebben.
En ik heb het liefst met vorm erin. Zodat als het koud is niet de hele wereld mee kan genieten. Maar das een hele opgave met grote cups. Dan heb je minimizers en vooral weinig met voorgevormde cups.quote:Op zondag 25 november 2012 20:27 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik moet ook echt beugels hebben.. zonder is echt geen gezicht
ik heb idd standaard met voorgevormde cups + beugel en al het andere werkt echt niet voor mij..quote:Op zondag 25 november 2012 20:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En ik heb het liefst met vorm erin. Zodat als het koud is niet de hele wereld mee kan genieten. Maar das een hele opgave met grote cups. Dan heb je minimizers en vooral weinig met voorgevormde cups.
quote:Op zondag 25 november 2012 20:30 schreef Logician het volgende:
Morgen gaan we trouwens lachen hier, not...Ik heb een poging gewaagd vrijdag, met een spiegeltje. Weinig succes trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Onthou het voor wanneer je met stuwing in je kraambed ligtquote:Op zondag 25 november 2012 20:18 schreef Hooiwagen het volgende:
Balen Logi!
Ik pas m'n gewone bh's nog prima. Das ook niet leuk als je had gedacht nu eindelijk eens wat meer te krijgen.
Dus een kaars in mijn reet, 3 postbode-elastieken om mijn zak, zadel op mijn rug en dan mij spanken heet nu al "Mario-en?"quote:en dan lekker in bed met Spen Mario'en
Een brandende?quote:Op zondag 25 november 2012 20:39 schreef -Spenny- het volgende:
[..]
Dus een kaars in mijn reet, 3 postbode-elastieken om mijn zak, zadel op mijn rug en dan mij spanken heet nu al "Mario-en?"
ff lekker potje Wii Fitquote:Op zondag 25 november 2012 20:39 schreef -Spenny- het volgende:
[..]
Dus een kaars in mijn reet, 3 postbode-elastieken om mijn zak, zadel op mijn rug en dan mij spanken heet nu al "Mario-en?"
Extern is prima.quote:Op zondag 25 november 2012 20:44 schreef -Spenny- het volgende:
Mjah een brandende........................ik dacht ik probeer mee te leven met al die harde buiken.
Moet wel zeggen dat al dat interne opgedroogde kaarsvet idd lastig gevoel is.
Ik leef met jullie mee
Geen haar op m'n doosch die eraan denkt dat J een mes in z'n handen krijgt in de buurt van m'n onderwereld. Kinky is prima, maar no f*cking way.quote:Op zondag 25 november 2012 20:45 schreef Hooiwagen het volgende:
Dat bijharken lastig wordt, niet eens aan gedacht! Misschien vriendlief maar lief aankijken tzt en hopen dat ie het niet in een vreemd patroontje scheert ofzo.
**Komt nu pas tot de ontdekking dat de geschoren swastika als grapje (Logi weet het nog niet) misschien niet in goede aarde valt bij de gyn. morgen :$ **quote:Misschien vriendlief maar lief aankijken tzt en hopen dat ie het niet in een vreemd patroontje scheert ofzo.
Hoezo? Is ze Duits?quote:Op zondag 25 november 2012 20:47 schreef -Spenny- het volgende:
[..]
**Komt nu pas tot de ontdekking dat de geschoren swastika als grapje (Logi weet het nog niet) misschien niet in goede aarde valt bij de gyn. morgen :$ **
Heb het 2 keer ingehad dat ding, maar door die brandende kaars zijn ze onderdeel van de harde buik geworden.quote:
Dan is het hopen dat logi morgen niet gassig is.quote:
enjoy!quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 20:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan is het hopen dat logi morgen niet gassig is.
Nee dat gelukkig niet, kan voor de zekerheid wel wat extra flesjes van die nieuwe frisdrank Zyklon Beverages meenemen. Waardeert ze vast wel.quote:Dan is het hopen dat logi morgen niet gassig is.
Nou inderdaad...! OMG, ik wist niet wat ik meemaakte. Zwanger gebeurde er vrij weinig maar eenmaal bevallen ging het los.quote:Op zondag 25 november 2012 20:34 schreef WupWup het volgende:
[..]
Onthou het voor wanneer je met stuwing in je kraambed ligt
quote:Op zondag 25 november 2012 20:55 schreef papillion het volgende:
Ik weet trouwens ook waarom logi dat kussen voor in haar rug zo fijn vind. Dat is karl noten style! Lekker in het holletje.
Blond en blauwe ogen?quote:Op zondag 25 november 2012 20:55 schreef Logician het volgende:
Het is dat ik zelf buitenlander ben maar anders zou ik nu echt aan je gaan twijfelen
quote:Op zondag 25 november 2012 20:58 schreef -Spenny- het volgende:
[..]
Die sla ik zo ff blauw en dan klopt het plaatje weer
Prostaat melken.quote:Op zondag 25 november 2012 20:59 schreef -Spenny- het volgende:
[..]
Same, jij mag zo met mijn bruine oog aan de slag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |