Ik had er voor een paar dagen pyjama's/onderbroeken/huisbroeken inzitten... Want als je je man naar huis moet sturen om je spullen te pakken...quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:44 schreef Solagratia het volgende:
Hier waren de klossen heel snel binnen. Op dinsdag via de website besteld en donderdag kwamen ze ze al brengen. De vluchttas moet ik ook nog verder inpakken. Ik overzie niet wat ik er allemaal in moet stoppen. En moet ik hem al voor een inleiding inpakken of gewoon echt als vluchttas.
toen ik controle had bij Sofie had ik alleen een vluchttas in de auto staan. Toen moest ik ook ineens blijven.. Was ook even bedenken wat N dan op moest halen thuis.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:28 schreef Solagratia het volgende:
Dat is wel een goede KJ. Op zich hoeft de inleidtas pas na dinsdag ergens klaar, want dan krijg ik als het goed is de datum. Al hoop ik stiekem dat het voor de inleiding spontaan begint. Op dit moment voel ik de drang om de vluchttas in orde te maken wel. *voorwee en veel druk van onderen*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:42 schreef OooLizaooO het volgende:
Mijn "reus" weegt ineens maar 3kg meer en alles zit nog potdicht. Volgende week dus 2x extra controles en monitoring...
jaaahaaaaaaquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:43 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb me een aanval van nesteldrang.....
Ja Spen zei al, jeetje wat een energiequote:Op zondag 25 november 2012 10:38 schreef Suikertante het volgende:
Logi wat een feestbericht!! Wat ga jij een fijne dag hebben, als je goed slaapt gaat alles makkelijker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |