abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119570867
Vluchttas is hier nu grotendeels klaar. (bijna 37 weken)
Die pak ik pas gehel in ook als ik nar het ziekenhuis moet want heb geen tandpasta ed over. Net als mn telefoon ed gaat pas last minute ingepakt worden :P.
klossen had ik met 36 weken binnen
kleertjes had ik al begn 30 weken ergens gewassen :P Net als het stoffen speelgoed :') Wat nog een maand of 3a4 loos in de lade ligt.
pi_119571428
Ik had een extra tandenborstel en tandpasta gekocht. Ook een mini shampoo en doucheschuim.

Kan je geen vluchttas inpakken Sola, en dan eventueel in een plastic zak de inleidtas ernaast? Zodat je het wel voor het grijpen hebt liggen?
*poef* nu is het weg
pi_119571566
Dat is wel een goede KJ. Op zich hoeft de inleidtas pas na dinsdag ergens klaar, want dan krijg ik als het goed is de datum. Al hoop ik stiekem dat het voor de inleiding spontaan begint. Op dit moment voel ik de drang om de vluchttas in orde te maken wel. *voorwee en veel druk van onderen*
  zaterdag 24 november 2012 @ 14:33:55 #154
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_119571675
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:44 schreef Solagratia het volgende:
Hier waren de klossen heel snel binnen. Op dinsdag via de website besteld en donderdag kwamen ze ze al brengen. De vluchttas moet ik ook nog verder inpakken. Ik overzie niet wat ik er allemaal in moet stoppen. En moet ik hem al voor een inleiding inpakken of gewoon echt als vluchttas.
Ik had er voor een paar dagen pyjama's/onderbroeken/huisbroeken inzitten... Want als je je man naar huis moet sturen om je spullen te pakken... :N
pi_119571744
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:28 schreef Solagratia het volgende:
Dat is wel een goede KJ. Op zich hoeft de inleidtas pas na dinsdag ergens klaar, want dan krijg ik als het goed is de datum. Al hoop ik stiekem dat het voor de inleiding spontaan begint. Op dit moment voel ik de drang om de vluchttas in orde te maken wel. *voorwee en veel druk van onderen*
toen ik controle had bij Sofie had ik alleen een vluchttas in de auto staan. Toen moest ik ook ineens blijven.. Was ook even bedenken wat N dan op moest halen thuis.
*poef* nu is het weg
pi_119572034
Ik heb op de dag van bevalling (39.5) mn tas gepakt omdat we voor de zekerheid langs mochten komen en ze adviseerde de tas mee te nemen
uiteindelijk hadden we de tas in de auto gelaten tot ik me bij de pers weeen bedacht dat het fototoestel daar ook in zat
meneer heeft hard door zkh gelopen toen!

Inca gefeliciteerd met stef! Fijne dag
pi_119572062
Hier moet vriend sowieso naar huis ivm dieren en zn werk kan hij ook niet lang blijven. Heb voor 2 dagen in mn tas zitten. Vorige keer was ik binnen 24 uur weer thuis. Moest de nacht blijven omdat het al laat was toen de kleine in bedje lag en ik gedouched was. Mn vriend mocht ook blijven slapen. (koste m 5,- dus dat was wel te doen :P)
  zaterdag 24 november 2012 @ 14:49:36 #158
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_119572076
Klossen nog niet gehaald, alleen de boxkleden gewassen. Van het weekend wel het eerste babyspul denk ik.
pi_119572092
Oh ja dat had ik bij Amy ook. Ik moest tijdens de persfase ineens naar het ziekenhuis. Ik had wel dingen klaargelegd voor de baby en voor mezelf ook, maar niet genoeg voor een nachtje blijven.Gelukkig kan J best goed inpakken ;)

En note to self: geen zalmkleurige pyama's inpakken, je tepels schijnen erdoorheen, leuk op de foto's :+
pi_119572104
Ik moet nu sowieso blijven, want de baby moet gecheckt door de kinderarts. Hij moet dan iig een hartfilmpje.
Wel even omschakelen, ik had gehoopt gelijk na de bevalling en een douche naar huis te kunnen. Hopelijk hoeven we niet te lang te wachten op de kinderarts.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 24 november 2012 @ 14:52:17 #161
258612 nytar
boys boys boys
pi_119572134
wat zijn we ook laks met zn allen :)

ik heb ook nog geen vluchttas klaar, wel al het een en ander klaar staan. Vorige keer trouwens ook niet, die hebben we toen ter plekke staan vullen...(in het vruchtwater gepoept, had pas 5 cm, dus echt haast hadden we niet)

kleertjes heb ik gewassen toen ik een week of 28 zwanger was, omdat ik toen die drang kreeg :)
pi_119572180
Hier hangen de kleertjes (netjes gewassen, dat wel) allemaal nog op het wasrek. Dit weekend ga ik het er echt afhalen :P
pi_119572205
Zal ook afhangen hoe laat je bevalt kj ?
Bedoel wanneer de kinderarts langs komt ?
Hopelijk ben je gewoon snel thuis!

Ergens twijfel ik daar nog over zelf, tuurlijk wil ik snel thuis zijn met gezin conpleet, maar mini is in goede handen en eerlijk vond ik het nachtje zkh ook wel fijn
ook dat zal afhangen van hoe laat deze baby wordt geboren en hoe het daarna gaat natuurlijk
pi_119572290
Ik vond het nachtje ziekenhuis ook wel fijn. Ik wilde echt nooit meer uit bed :P Werd door 2 lieve verpleegkundigen gewassen op bed. Wat is dat ineens fijn dan zeg. Terwijl ik vrij preuts ben aangelegd.

KJ, ik hoop ook dat je gewoon lekker vlot naar huis mag. En dat het hartfilmpje goed is natuurlijk.
pi_119572862
Echo was super O+ alleen is t n kampioen in verstoppen. Handjes, voetjes, hele benen en de navelstreng voor t gezicht. :') Af en toe goed beeld en dan meteen n foto schieten. Wel heel bijzonder om beweging tegelijk te zien en te voelen! Nog steeds een piemel :D en al wat groter ook :')
Hij heeft al n beetje haar O+ en al kleine spekwangetjes. Lekker mannetje O+ Ik ben verlieffffffd

Zal nog wel n foto posten maar nu eerst wat nuttigs doen :{
pi_119574092
:'( mijn laptop is stuk!!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2012 16:14:43 ]
pi_119577850
Oww Logi balen ;(
Waar is iedereen? :P

Ons zoontje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119579074
Mooi gelukt Fieder!
Met een meidenkwartet
  zaterdag 24 november 2012 @ 19:14:14 #169
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_119579137
Ohh fieder wat een mannetje O+

logi das balen!
  zaterdag 24 november 2012 @ 19:17:38 #170
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_119579233
Fieder wat mooi!! O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_119581649
Och Fieder, wat een knap jommetje ben je daar aan het afbakken O+

[ Bericht 0% gewijzigd door bellelena op 25-11-2012 11:40:04 ]
pi_119582241
Voor zo'n verstoppertje liefhebber zijn het wel hele goede foto's!!
pi_119583334
Meld.
Gesprek gehad met vv over bevindingen gyn. Zij is er ook niet 100% gerust in, dus ben nu alleen nog maar bezorgder. Maar zolang ik de baby goed voel bewegen wordt er niets ondernomen omdat ik dinsdag al aan de monitor moet. Denk dat ik vanaf nu niet meer helemaal gerust ga zijn tot ik m'n kleintje op m'n buik heb liggen, liefst gezond en wel...
Verder gevoel dat ik ziek (aan het worden) ben: dikke, pijnlijke klieren bovenop vervelende snotverkoudheid. Lig nu net in bed. Hopen op een nachtje goed slapen.
/egopost
pi_119583799
Liza ik ben kwijt wat de gyn zei.. Sorry, mag ik t nog ns weten?
pi_119584118
Ik mis ook een deel. Wat is er?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119585263
Zou een groot kindje zijn toch, maar blijkt nu 'maar' 3 kilo te zijn? Dat is wat ik er uit op maak iig.
pi_119585329
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:42 schreef OooLizaooO het volgende:
Mijn "reus" weegt ineens maar 3kg meer en alles zit nog potdicht. Volgende week dus 2x extra controles en monitoring...
pi_119585427
Liza :*
Wat spannend, wat jammer dat je moet afwachten, sterkte daarmee dat zal niet meevallen. Goed alert blijven op of je je menneke goed voelt bewegen voor zijn doen hè :*
:)
pi_119585452
Nou dat is gek, inderdaad spannend dus! Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden!
pi_119585641
Ik heb me een aanval van nesteldrang.....
*poef* nu is het weg
pi_119585668
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 22:43 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb me een aanval van nesteldrang.....
jaaahaaaaaa *O* :D

geef dr nog maar even één keertje aan toe dan ;)
:)
  zondag 25 november 2012 @ 07:36:13 #182
258612 nytar
boys boys boys
pi_119591154
en...heeft het wat in gang gezet kaatje?

Hier weer een put nacht...

Verder niks, dus meld...
  zondag 25 november 2012 @ 07:40:10 #183
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_119591158
Wat een knapperd Fieder! O+

Liza :*

Balen Logi!

Gisteravond met man naar de film geweest. Lekker opgetut en toch maar hakken aangedaan want dat staat nou eenmaal beter. Toch een beetje spijt van maar ach. Combi van te laat naar bed en te vroeg er weer uit is minder geslaagd..... :O
  zondag 25 november 2012 @ 08:44:21 #184
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_119591346
Niemand wakker?

Stelletje slaapkoppen!

:P
pi_119591361
Ben allaaaang wakker maarja voordat je beneden bent he.. :P Moet alles nog lezen verder dus enkel ego post:

Vannacht (en gisteravond) wakker gelegen van het vele (pijnlijke) voorwerk. Mn vriend begon al te vragen om de hoeveel minuten t kwam... die dacht dat t feest al was begonnen :D.
morgen 37 weken... Met al dat voorwerk mag ik toch echt lijen dat ze niet pas met kerst aandient... :{ :D
  zondag 25 november 2012 @ 08:48:29 #186
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_119591368
Even een vraag. Noortje kan soms best een beetje lomp doen. Springt dan bijna op mijn schoot tegen de baby aan. Of komt met bijv dr pop best hard tegen mijn buik aan. Ik kan het haar niet helemaal kwalijk nemen want ze snapt het net niet helemaal.
Maar kan het kwaad? Ik voel me schuldig tov haar omdat ik best fel reageer want het doet ook bij mij pijn. Maar voel me ook schuldig naar de baby omdat ik bang ben dat ik haar pijn doe.
pi_119591404
Je buik kan redelijk wat hebben hoor. Hier ook een drukke peuter die soms vergeet dat de baby in de buik zit. als je het idee hebt dat een stomp oid wel erg hard aankwam, zou ik wel even een afspraak maken met vk/gyn. Beter zeker weten dat alles goed is dan dat je maar blijft piekeren.. :*

fieder wat een duidelijke foto's zeg :o Daar zal je wel heeeel blij mee zijn . ^^
Kaatje jannie succes met je nesteldrang :P Begint hier nu ook weer de kop op te steken (na lange afwezigheid ) en nu moet plots alles weer netjes zijn in huis daar het eind nu echt in zicht komt. :D Mag er niet teveel aan toegeven anders kan ik straks weer niet lopen door mn zere bekken..

Liza schrikken dat je kleintje nu kleiner blijkt.. Neem aan dat ze het goed in de gaten gaan houden..?
  zondag 25 november 2012 @ 09:00:57 #188
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_119591450
Thanx. Heb morgen afspraak bij gyn dus vraag het even na.
pi_119591564
Volgens mij kan je buik best wel wat hebben. Maar beter even navragen idd.

Meld! Nesteldrang was irritant, n werd gek van me. (ik ook van mezelf)
*poef* nu is het weg
  zondag 25 november 2012 @ 09:23:14 #190
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_119591596
}:| hier al vanaf 5 uur wakker beetje misselijk en buikpijn
m'n broodje shaorma zit in de weg bah.

straks nog naar een verjaardag en dan de laatse dingetjes in het huis even afmaken voordat morgen de keuken komt.
en dan kunnen we volgend weekend gaan verhuizen, ben echt toe aan een plek die weer gewoon van ons is O+
en aan rommelen in de babykamer natuurlijk.

liza veel succes.

en hier denk ik de hele tijd dat m'n kind straks met allemaal deuken in haar hoofd eruit komt :')
d'r hoofd ligt zo lekker in m'n rechterzij en daar zit je dan zo eens te voelen, arm kind
W
Z
E
pi_119592097
Fieder O+ wat zie je het gezichtje al goed! Ik wil ook graag nog een 3d echo nu :@

Liza dat is schrikken zeg:*

Voor alle andere dames :*

En hier komt mijn eerste schreeuw van blijdschap in de laatste paar mnd!

Ik heb gewoon langer geslapen dan mijn vriend!
Het voedingskussen ligt zo lekker, er zitten van die bolletjes in die zich helemaal naar je lichaam vormen en dan als het ware een harde vorm aannemen waardoor je geweldig ligt, ik heb serieus zo lekker geslapen voor het eerst in maanden en de pijn tussen mijn benen voelt zo veel beter te doen zelfs de trap aflopen deed geen pijn! Ik voel me zo lekker en blij uitgeslapen! *O* *O* *O* *O*
Zit ook heerlijk bij mijn onderrug nu ipv een normaal kussen O+

(voor diegene die er om vroeg en voor de rest van de dames met bekken klachten: Big Comfy
Echt 1000% aanrader!

Damn ik zou zo in een reclame spotje kunnen :') maar ben idioot enthousiast, en verliefd op dit ding :D

Oh en goedemorgen! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2012 10:27:46 ]
pi_119592267
Logi wat een feestbericht!! Wat ga jij een fijne dag hebben, als je goed slaapt gaat alles makkelijker! :*
pi_119592279
Becky hier ook regelmatig een peuter op mijn buik. ik maak me er eigenlijk helemaal niet druk om. zeg wel dat hij voorzichtig moet doen en dat het soms pijn doet, maar voel de baby goed dus zal wel goed zijn.
Wil idd dat hij lekker kan spelen en hij doet het niet express dus neem het hem niet kwalijk.
pi_119592593
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 10:38 schreef Suikertante het volgende:
Logi wat een feestbericht!! Wat ga jij een fijne dag hebben, als je goed slaapt gaat alles makkelijker! :*
Ja Spen zei al, jeetje wat een energie :') ben echt een beetje aan het stuiteren hier.
Vanavond 2 Freya voeding/meergoei bh's halen via mp 75HH nog helemaal nieuw.
Dus dan is het helemaal feest heb ik eindelijk geen rollade tietjes meer :D

Becky hier springen mijn honden (hondjes :P ) regelmatig op mijn buik of ze gaan op mijn buik staan/liggen.
Maar zo lang het niet een verhaal ala inca is zou ik mij daar weinig zorgen over maken, en anders idd gewoon even bellen :*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2012 11:02:34 ]
  zondag 25 november 2012 @ 11:12:40 #195
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_119592799
Fijn Logi! Kussen heb ik ook. Is inderdaad erg fijn!

Je kan er trouwens ook een hoes bij kopen om er een soort poef van te maken. Heeft Midas de eerste paar weken heerlijk op geslapen en gelounged O+
  zondag 25 november 2012 @ 11:14:45 #196
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119592839
Een aankleedkussenhoes over je voedingkussen maakt een prachtig lounge bedje :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_119592859
Logi, wat fijn dat je zo goed geslapen hebt *O*
pi_119593032
Fijn Logi!! *pagina bookmarkt :7

En ik durf het hier bijna niet te bekennen, maar ik ben zelf niet zo gecharmeerd van die 3D-plaatjes :@. Vind de gewone echo veel prettiger om naar te kijken...

Heb iets mafs, als ik een poos op mn rug heb gelegen in bed, voel ik duidelijk een soort harde bult boven m'n schaambeen die er eerder niet zat, dus dat zal mn baarmoeder wel zijn! Maar, als ik vervolgens even op mn zij ga liggen of maar kort even op mn rug, dan voel ik het niet :?. Zullen er wel darmen voorgezakt zijn ofzo. Heel maf. Dan is het gewoon weer zacht.
pi_119593065
Ik kom me voorzichtig melden hier, afgelopen donderdag had ik een positieve test in mijn handen.
Voorlopig tot na de eerste echo maar even wennen en rustig afwachten.

We zijn wel heel erg blij! :)
pi_119593142
Gefeliciteerd en welkom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')