quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
wen er maar aanmijnes springen nog steeds op mn blaas 's morgens vroeg
quote:
Ah okquote:Op zaterdag 24 november 2012 07:06 schreef Incantrix het volgende:
Wat grappig (en op zich ook weer niet heel gek natuurlijk) dat er best aardig wat anderen naar deze praktijk zijn geweestze was heel lief inderdaad, vond het een hele fijne echo. Fieder, ik woon in Den Haag
deze praktijk was voor ons een half uurtje rijden.
Part 2 noemen ze dan ook bevallingsverlof. En dat is altijd minimaal 10 weken en begint te tellen vanaf de bevalling. In dit geval dus 12 weken vanaf de bevalling. Als je over tijd loopt dan komen die weken er gewoon bij. Kan het zomaar 14 weken zijn.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:20 schreef Hooiwagen het volgende:
Nee. Volgens mij gaat part II van je verlof in zodra je hebt geworpen
.
Dan heb je na de bevalling 12 weken ipv 10. Zwangerschapsverlof is 16 weken. 6 voor de bevalling en 10 weken erna. Maar je mag ook besluiten om 4 en 12 te doen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:30 schreef Suikertante het volgende:
Ik snap het eigenlijk nog steeds niet![]()
Je mag toch vanaf 6 weken voor je uitgerekende datum verlof nemen? Wat is dan het voordeel van wachten, als je erna toch 10 weken hebt?
Hooiwagen, ik ben nu 14+2 en morgen gaan we het ledikant ophalen.Via MP al vanaf het begin in de gaten gehouden en dit is de eerste die we allebei leuk vinden dus die nemen we gewoon! En toen we die hadden gereserveerd hebben we ook meteen twee kasten gekocht en bedacht hoe het eruit gaat zien in het kamertje. Én afgelopen maandag kinderwagens bekeken (maar niet gekocht nog). Ik doe het liever allemaal nu ik nog mobiel ben en er zin in heb!
Nee, dan heb je 18 weken in totaal.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:58 schreef Suikertante het volgende:
Dus, als ik 4 weken van tevoren vrij neem, en ik beval twee weken te laat, dan heb ik 16 weken in totaal.
Ik hoop het niet hoor, ik hoop dat ik braaf op de UD beval natuurlijk.
Je hebt zwangerschapsverlof en bevallingsverlof. Zwangerschapsverlof begint 4 of 6 weken voor de UD. Bevallingsverlof is altijd minimaal 10 weken na de bevalling.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:58 schreef Suikertante het volgende:
us, als ik 4 weken van tevoren vrij neem, en ik beval twee weken te laat, dan heb ik 16 weken in totaal.
Ik hoop het niet hoor, ik hoop dat ik braaf op de UD beval natuurlijk.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:18 schreef Hooiwagen het volgende:
Neee gewoon zo'n bak lekker zoutige kibbeling met saus.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je er mee wegkomt als je je tas met 39w5d nog niet ingepakt hebt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:27 schreef Ticootje het volgende:
Wanneer zal ik m'n babykleertjes gaan wassen? En wanneer zal ik m'n vluchtkoffer klaarmaken??
Ik begin een soort kriebels te krijgen. Klossen moet ik nog halen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |