abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119561439
Ja, want het is weekend, om nom! :)
(en we gaan morgen n nachtje met z'n tweeën weg)
pi_119561758
Novemberdames, hoe gaat het met jullie?
  zaterdag 24 november 2012 @ 06:16:26 #103
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_119565421
Bwoh, wat heb ík slecht geslapen zeg! Volgens iedereen die gevoeld heeft in het ziekenhuis is de baby al behoorlijk ingedaald en ligt ze al bijna vast in het bekken maar ik ben echt supervaak wakkergeweest van een soort indalingspijn onderin en ze is 180 graden om haar as gedraaid, ineens krijg ik niet van rechts schoppen (zo lag ze al sinds ze met haar hoofd naar beneden was gedraaid) maar van links en mijn buik voelt all weird :')

Nu maar eens teruglezen, jullie hebben veel liefs voor me gepost, thnx O+ gisteren was even stressen om alles op tijd af te krijgen voor Stef's verjaardag, maar vandaag vier ik denk ik een feestje inclusief roze wolk O+
3!
  zaterdag 24 november 2012 @ 07:06:46 #104
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_119565471
Bijlezen met drukke peuter in bed is toch wel eng :P

Wat grappig (en op zich ook weer niet heel gek natuurlijk) dat er best aardig wat anderen naar deze praktijk zijn geweest :) ze was heel lief inderdaad, vond het een hele fijne echo. Fieder, ik woon in Den Haag :) deze praktijk was voor ons een half uurtje rijden.

LB, woah, die vriendin! En een :* voor de pijn en dat je moet gaan stoppen, het is een rotgevoel, maar je moet nog langer mee als vandaag. Goed van je dat je stopt, al zal het niet leuk of makkelijk zijn :*
3!
pi_119565507
Veel plezier vandaag Inca :* nog gefeliciteerd met je oudste!

Meld.. Geen actie hier. Heb wel weer veel nesteldrang, maar kan nu niks.wil o, Sofie haar kamer bezig, maar die slaapt nog, en wil op onze slaapkamer bezig, maar N slaapt ook nog. Handig....
*poef* nu is het weg
pi_119565571
Ontbijt op bed maken? Dan zijn ze in elk geval wakker (hihi)!

En inca een heeeeele leuke dag!
pi_119565658
Nee, laat ze lekker slapen. Sofie is donderdag fiks gevallen, en is er van onder de indruk. Die heeft de slaap hard nodig. En n ook, die krijgt het natuurlijk nog druk zat de komende weken.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 24 november 2012 @ 08:25:13 #108
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119565659
Geniet van je dag Inca!! :*

En het is voor jou natuurlijk all too herkenbaar, moeten stoppen met werken he... Ik stop in dit geval alleen bij de thuiszorg, mijn andere baan kan ik gelukkig nog prima blijvem doen!
pi_119565713
Gefeliciteerd met Stef Inca!

Groot gelijk dat je daar stopt LB, dat is fysiek ontzettend zwaar werk lijkt me.
  zaterdag 24 november 2012 @ 08:46:28 #110
258612 nytar
boys boys boys
pi_119565742
Ja gefeliciteerd met stef!

En een hele goede morgen allen! Wat een heerlijk nacht heb ik achter de rug. Gewoon geslapen tot 8 uur en er maar één keer uit geweest. En in plaats van dan 2 uur wakker te liggen, gelijk weer verder getukt. Dat doet een mens goed!

Verder behalve hier de daar een harde buik geen actie...

Wel gister mn met mn man besproken dat het nu wel klaar is met biertjes drinken. Ik wil hem 12 dagen voor de UD graag stand by hebben voor het geval dat. Hijzelf dacht dat een week wel genoeg was...
pi_119565751
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:34 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn dochter schopt in mijn blaas }:|
wen er maar aan :P mijnes springen nog steeds op mn blaas 's morgens vroeg ;(
:)
  zaterdag 24 november 2012 @ 09:13:09 #112
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119565886
quote:
12s.gif Op zaterdag 24 november 2012 08:48 schreef mignonne het volgende:

[..]

wen er maar aan :P mijnes springen nog steeds op mn blaas 's morgens vroeg ;(
:D
pi_119565905
Hier schoppen inderdaad 3 kinderen op mijn blaas.....
pi_119566290
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:34 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn dochter schopt in mijn blaas }:|
O+ in combi met :{

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 07:06 schreef Incantrix het volgende:
Wat grappig (en op zich ook weer niet heel gek natuurlijk) dat er best aardig wat anderen naar deze praktijk zijn geweest :) ze was heel lief inderdaad, vond het een hele fijne echo. Fieder, ik woon in Den Haag :) deze praktijk was voor ons een half uurtje rijden.
Ah ok :) Ik kwam er voor de goedkope geslachtsbepaling maar is mij ook goed bevallen. En gefeliciteerd met Stef!

Mijn kraampakket kwam gisteravond. :o Ik moet gaan bevallen :o
Van Agis; zit n badcape in, n digitale thermometer, een voedingskussen en één of andere naslagmap over verzorging en voeding etc. Matig...
En op de doos staat een nijlpaard }:| is dat een hint?

Nu naar de 3d echo *O* hoop dat die kleine zich niet verstopt, hij houdt niet van dopplers en echo's.
pi_119566505
Veel plezier bij de echo Fieder. ^^
En niet slim idd om er een nijlpaard op te zetten hahahaha

Hier ligt er een met dr hoofd tegen mn blaas, dr kont tegen mn longen aan en dr voeten/knieen aan de zijkant echt hard tegen mn ribben. En dan lekker gaan draaien en strekken... }:|
Leuk als je in bed ligt snachts.. Amper lucht krijgen, van de pijn verrekken en tegelijkertijd bijna in je broek plassen --> zo snel mogelijk naar de wc racen. (lees strompelen want zere bekken)
En dat elke nacht weer.. :( :')
pi_119566637
Veel plezier bij de echo fieder!

En trappen op blaas *check*

Hier tot 3u wakker gelegen ivm drukke buikninja :') wel tot 10u in bed kunnen liggen. O+

Elke keer als ik wakker wordt behoorlijke pijn tussen mijn benen van mijn bekken dus misschien maar eens terug naar de fysio. Vannacht op MP een big comfy voedingskussen gevonden die ik vanavond ga ophalen hopelijk werkt dat beter dan mijn kussen.

En dan nu zo xbox ophalen, daarna met de kinderen naar de beloofde rommelmarkt en daarna sint optocht hier in de wijk. Ben benieuwd hoe lang ik het volhou :') maar ieg even een dagje er uit.

Oh en gister na het lezen van jullie lieve berichtjes een enorme huilbui gehad, stiekem was dat achter af best wel even lekker :@ O+

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2012 10:37:34 ]
pi_119567272
Fieder, hoop dat je goed zicht hebt bij de echo!!

Ohnee, wat een baalnachten zo.. hoop dat dat snel minder wordt.

Logi wat voor kussen is dat? :) Ik heb er nu een klaar liggen van de hema maar die is al gebruikt en dus best wel slapjes..

En een vraagje. Stel dat het me lukt om door te werken tot 4 weken voor de bevalling. En dat het dan twee weken te laat geboren wordt. Heb ik dan nog maar 8 weken over?
pi_119567423
Nee :). Volgens mij gaat part II van je verlof in zodra je hebt geworpen :+.
pi_119567471
Je heb sowiesi recht op 10 weken na de bevalling.
pi_119567515
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 11:20 schreef Hooiwagen het volgende:
Nee :). Volgens mij gaat part II van je verlof in zodra je hebt geworpen :+.
Part 2 noemen ze dan ook bevallingsverlof. En dat is altijd minimaal 10 weken en begint te tellen vanaf de bevalling. In dit geval dus 12 weken vanaf de bevalling. Als je over tijd loopt dan komen die weken er gewoon bij. Kan het zomaar 14 weken zijn.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_119567574
Wanneer begonnen jullie met dingetjes kopen en echt serieus werken aan de kinderkamer? Zag een fraaie kinderwagen op MP, maar vriendlief zei: "moeten we dat nou al gaan kopen?" en ik vind het zelf ook wel erg voorbarig met 13 weken. Maar waar ligt de grens? Na de 20-weken echo ofzo?
pi_119567626
Ik snap het eigenlijk nog steeds niet :@

Je mag toch vanaf 6 weken voor je uitgerekende datum verlof nemen? Wat is dan het voordeel van wachten, als je erna toch 10 weken hebt?

Hooiwagen, ik ben nu 14+2 en morgen gaan we het ledikant ophalen.Via MP al vanaf het begin in de gaten gehouden en dit is de eerste die we allebei leuk vinden dus die nemen we gewoon! En toen we die hadden gereserveerd hebben we ook meteen twee kasten gekocht en bedacht hoe het eruit gaat zien in het kamertje. Én afgelopen maandag kinderwagens bekeken (maar niet gekocht nog). Ik doe het liever allemaal nu ik nog mobiel ben en er zin in heb!
pi_119567677
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 11:30 schreef Suikertante het volgende:
Ik snap het eigenlijk nog steeds niet :@

Je mag toch vanaf 6 weken voor je uitgerekende datum verlof nemen? Wat is dan het voordeel van wachten, als je erna toch 10 weken hebt?

Hooiwagen, ik ben nu 14+2 en morgen gaan we het ledikant ophalen.Via MP al vanaf het begin in de gaten gehouden en dit is de eerste die we allebei leuk vinden dus die nemen we gewoon! En toen we die hadden gereserveerd hebben we ook meteen twee kasten gekocht en bedacht hoe het eruit gaat zien in het kamertje. Én afgelopen maandag kinderwagens bekeken (maar niet gekocht nog). Ik doe het liever allemaal nu ik nog mobiel ben en er zin in heb!
Dan heb je na de bevalling 12 weken ipv 10. Zwangerschapsverlof is 16 weken. 6 voor de bevalling en 10 weken erna. Maar je mag ook besluiten om 4 en 12 te doen.
pi_119567680
klinkt als een lekker dagje uit Logi, maar wel pittig! (ik was gister 45 buiten met mn zoon en mn bekken wilden toen al niet meer :D..) Balen dat je weer zo'n pijn hebt. :(

Poeh geen idee meer wanneer ik begon met alles in te slaan, volgens mij na de 20 weken echo. Met deze wat later maarja het meeste had ik nog van nummer 1 dus dat was meerkleding en roze hydrofielluiers ed aanschaffen. Oh de box had ik al in aug gekocht... (vorige was overleden) Stond voor een habbekrats op MP om de hoek bij ons dus die staat al ruim 3 mnd in de kamer :P..
pi_119567729
Is het niet zo dat als je er op 6 van tevoren uitgaat, dat je daarna nog 10 hebt en op 4 dat je dan nog 12 weken hebt? Dat dacht ik tenminste.

Suiker, ja ik heb dat ook wel dat ik nu nog wel dingen wil doen nu ik nog kan, maar de mr. denkt er toch wel anders over en ik vind het niet zo leuk om het alleen te doen :@. En ik snap het ook wel dat hij wil 'wachten' tot na de 20-weken. Misschien zelf dan toch alvast maar wat rondneuzen.
pi_119567788
Dat klopt inderdaad hooi.

En wanneer dingen kopen? Tja, als je tweedehands koopt heb je geen last van levertijden. En als je dingen nieuw koopt dat hebben de meeste winkels ook wel een service dat mocht het toch nog mis gaan, je het altijd kosteloos kan annuleren of het wordt gratis weer opgehaald. Wat voor jou goed voelt dus.

Ik ga zo een maxi cosi bestellen. Mooie aanbieding gezien dus die kopen we dan maar. Anders zou ik nog wel een paar weken wachten denk ik.
pi_119568219
Dus, als ik 4 weken van tevoren vrij neem, en ik beval twee weken te laat, dan heb ik 16 weken in totaal.
Ik hoop het niet hoor, ik hoop dat ik braaf op de UD beval natuurlijk.

Tja, wanneer het goed voelt denk ik dan! Ik ben gewoon kleine dingetjes gaan kopen zoals kleding enzo, en toen kwam het pakket van de Etos, en ik bleef hem spammen met ledikantjes, en eigenlijk na de combinatietest werd hij ook heel enthousiast O+
  zaterdag 24 november 2012 @ 12:01:55 #128
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_119568288
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 11:58 schreef Suikertante het volgende:
Dus, als ik 4 weken van tevoren vrij neem, en ik beval twee weken te laat, dan heb ik 16 weken in totaal.

Nee, dan heb je 18 weken in totaal.
pi_119568359
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 11:58 schreef Suikertante het volgende:
us, als ik 4 weken van tevoren vrij neem, en ik beval twee weken te laat, dan heb ik 16 weken in totaal.

Je hebt zwangerschapsverlof en bevallingsverlof. Zwangerschapsverlof begint 4 of 6 weken voor de UD. Bevallingsverlof is altijd minimaal 10 weken na de bevalling.

Beval je eerder dan je UD, dan wordt wat je nog over hebt van je zwangerschapsverlof bij je bevallingsverlof opgeteld zodat je altijd 16 weken in totaal hebt.

Beval je na de UD, dan heb je dus langer zwangerschapsverlof en na de bevalling gaat het bevallingsverlof in en dat is dus minimaal 10 weken (of 12 weken als je 4 weken voor je UD gestopt bent).
pi_119568414
Kom op mensen zo moeilijk is het toch ook weer niet!? :D
pi_119568429
Haha oh dom ik telde ernaast inderdaad. Het is nu helemaal duidelijk! :D
  zaterdag 24 november 2012 @ 12:12:53 #132
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_119568555
Nee, dan heb je 18 weken in totaal.
4 ervoor en 14 erna.

Edit: spuit 11 :9
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_119568627
Ik heb ineens zin in kibbeling! Dat eet ik echt nooit :').
pi_119568658
OOOOH ja of gerookte makreel O+
pi_119568704
Neee gewoon zo'n bak lekker zoutige kibbeling met saus :9.
pi_119568726
:9~ :9~
pi_119569037
Mijn man is saté aan het maken volgens oud familie recept :P mmm
pi_119569081
gadverdamme....
pi_119569168
Toevallig familie van Aad? ;)
pi_119569244
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:38 schreef Suikertante het volgende:
Toevallig familie van Aad? ;)
:D
  zaterdag 24 november 2012 @ 12:46:31 #141
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_119569359
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:18 schreef Hooiwagen het volgende:
Neee gewoon zo'n bak lekker zoutige kibbeling met saus :9.
:9~ helaas hebben we in dit dorp geen goede visboer. De enige die we hebben bakt het voor en als je besteld gooit ie et nog een keer in de frituur...
pi_119569799
ah bah pessie, hoe verkl**t je de vis... :{ ;(

lekkah lekkah pindasaus!!! :9~
supahlekkah kibbeling!! :9~ :9~
pi_119569866
Whehehe. J wilde dat ik rustig aan ging doen op vrijdag. Dat is gelukt! J gister: je hebt zelfs de vaatwasser niet ingeruimd!! Nope! :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119569878
Kibbeling: gister geknaagd!! Mmmm.
pi_119570096
Klinkt als de perfecte vrijdag :9
pi_119570307
Wanneer zal ik m'n babykleertjes gaan wassen? En wanneer zal ik m'n vluchtkoffer klaarmaken??

Ik begin een soort kriebels te krijgen. Klossen moet ik nog halen enzo. :')
pi_119570375
Klossen kan ik hier vanaf 36 weken ophalen zei de kraamzorg. Vluchttas maak ik binnenkort wel. Moet nog wel luiers en zo gaan kopen. Van de week maar eens doen.

Oooo mensen het ruikt hier zo lekker. Krijg er honger van
  zaterdag 24 november 2012 @ 13:31:05 #148
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_119570391
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:27 schreef Ticootje het volgende:
Wanneer zal ik m'n babykleertjes gaan wassen? En wanneer zal ik m'n vluchtkoffer klaarmaken??

Ik begin een soort kriebels te krijgen. Klossen moet ik nog halen enzo. :')
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je er mee wegkomt als je je tas met 39w5d nog niet ingepakt hebt. :@

Ik ga 't zo doen. :D
A grand adventure has begun.
pi_119570432
Fieder, hoe was je echo? :)

Suikertante, lekker een nachtje weg! Waar ga je heen?

Ik heb net maar liefst 3 hele uren geslapen na m'n nachtdienst, jaja :') Hoop wel dat ik straks nog even kan slapen, anders wordt het een hele lange nacht komende nacht..
pi_119570683
Hier waren de klossen heel snel binnen. Op dinsdag via de website besteld en donderdag kwamen ze ze al brengen. De vluchttas moet ik ook nog verder inpakken. Ik overzie niet wat ik er allemaal in moet stoppen. En moet ik hem al voor een inleiding inpakken of gewoon echt als vluchttas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')