abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119550470
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:11 schreef Logician het volgende:

[..]

Nee dat hoop ik ook, kan wel een heel verhaal neerzetten hier maar komt telkens op hetzelfde neer. Dus de weken aftellen en maar gewoon hopen dat de tijd snel gaat :)
Hoop wel dat je toch je hart blijft luchten als je het nodig hebt. Ook al komt het op hetzelfde neer. Maar hoop ook dat de tijd snel gaat :Y
pi_119550938
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:11 schreef Logician het volgende:

[..]

Nee dat hoop ik ook, kan wel een heel verhaal neerzetten hier maar komt telkens op hetzelfde neer. Dus de weken aftellen en maar gewoon hopen dat de tijd snel gaat :)
Ik lees vel liever 10x hetzelfde verhaal wat je lekker van je af kunt schrijven dan dat je niks zegt en alles opkropt. Het is juist zo fijn dat hier alemaal zwangeren zitten die kwalen hebben en je echt niet vind zeuren omdat ze zelf ook weten hoe beroerd je kan zijn van een zwangerschap. :*
pi_119552106
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:34 schreef Incantrix het volgende:
Voor een ander is dit gewoon een echo, maar voor mij is het zomaar ineens.. Echt, ofzo. Ik denk dat we nu écht een baby mogen krijgen O+ /jankerd
Helemaal niet gewoon een echo! Dat is jullie meisje!
Wat ben ik blij dat het goed met haar gaat. En hopelijk kun je nog lang op je roze wolkje ronddobberen, meis! :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 23 november 2012 @ 20:57:02 #79
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_119552530
Inca, ik sluit me bij iedereen aan, prachtige echo en nu 100000% genieten op je roze wolk! :* :*
pi_119552652
Oh Inca, had je post gewoon over het hoofd gezien :o
Wat een mooie echo en wat een timing. En precies een jaar na data.... bizar ander woord heb ik er even niet voor
pi_119555549
Inca, je meisje <3
En ik zag toch nog meer echofoto's?? Die vond ik ook zo mooi. En iedereen hadhet over het neusje, maar ik vond dat bovenlipje juist zo schattig!

Cathmar<3, gelukkig kan het niet, maar ik rammelde die van mij er bijna uit. Mijn god, wat een popjes!

En jeuh voor het niet meer piesen in kannen! Tegen mij werd gezegd dat ik de kan mocht houden of weggooien, maar ze wilden hem niet meer terug (kan ik me wel voorstellen).
pi_119555624
Mijn goeroe zei dat de kraamzorg heel blij is als je dat ding bewaart.
pi_119555819
De kraamzorg? Waarom?

Ik weet wel dat mensen hem vaak gebruiken om te spoelen met water als je net na de bevalling moet plassen.
pi_119555842
dat zal dan wel zijn bedoeld om te spoelen na de bevalling, die kan. Ik vond een goed spuitende bidon reuze handig daarvoor.

Inca, een speciaal berichtje voor jou: ik hoop dat je nog heel lang op je roze wolk mag zitten :*

Keshet, bij jij nou noooooooog niet bevallen :P Je hoeft niet in je eentje die statistieken van de vorige keer recht te trekken he...Olifantendracht is niet gezond voor een mens ;) (zo gaaf om jou bovenaan te zien staan)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_119556021
Ik denk ook voor spoelen! Maar die bidon ga ik onthouden!
pi_119556130
Ik heb nooit begrepen hoe dat spoelen met een kan werkt, die kreeg ik echt niet binnen de bril, dus knoeien ge garandeert.
Maar dat werd opgelost door 2 weken katheter *huil*
pi_119556395
Ik vermoed dat ik liever in bad plas, of ben ik nu een smeerlapje?
pi_119557532
Mijn kraam adviseerde ook gewoon te plassen onder de douche...
Idd net zo handig
en anders spoelde ik met een maatbeker erbij
pi_119557802
Natte washand via de achterkant op je doos leggen en dan plassen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_119558587
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:33 schreef draculettetje het volgende:
Mijn kraam adviseerde ook gewoon te plassen onder de douche...
Idd net zo handig
en anders spoelde ik met een maatbeker erbij
idd!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_119558843
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:09 schreef Suikertante het volgende:
Ik vermoed dat ik liever in bad plas, of ben ik nu een smeerlapje?
Whahaha nee hoor geen viespeukje. Maar ik moest lachen omdat ik moest terugdenken aan anderhalf jaar terug. Toen moest ik met mijn doos in een sodabadje. Dus ik lekker het bad vol laten lopen, soda erin en toen het zover was.......vroeg ik me af hoeik in godsnaam over die rand moest stappen (denk aan rot lijf en nog steeds een katheter).
Dus bad maar weer leeg laten lopen en niet in de soda gezeten. Volgende keer span ik een stuk zeil tussen de wcbril en ga ik daarin zitten.
pi_119560404
Hmmmm wij hebben alleen een bad. Wel met een douche, maar ik zal dus (ook om alle andere redenen) maar duimen dat ik thuis geen katheter meer hoef!
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:34:25 #93
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119560760
Mijn dochter schopt in mijn blaas }:|
pi_119560881
Nou heb ik begrepen dat ik een echte uitzondering was qua duur van het probleem hoor. Meestal is het na 1 of 2 dagen opgelost. Maar ik was ook echt gewoon te stram en te stijf. Wilde al met een opstapje het bad in totdat ik me bedacht dat ik er ook nog uit moest...
pi_119561039
Het klinkt niet aangenaam, maar ik laat het maar op me afkomen! Ook met katheter en stram lijf is er vast weer iets op te bedenken :)

Mijn zoon schopt niet.. Ik wil hem best even voelen nu! Kan me nog niet voorstellen dat ik het straks zat ga worden..

Vandaag trouwens twee baby's van 8 en 10 weken bij ons in de winkel... O+ ik heb er zo'n zin in!!! (terwijl ze allebei huilden!)
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:42:46 #96
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119561137
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:40 schreef Suikertante het volgende:
Mijn zoon schopt niet.. Ik wil hem best even voelen nu! Kan me nog niet voorstellen dat ik het straks zat ga worden..
Nou, dan weet je wat je moet doen toch? :9 oO<
pi_119561175
incantrix, wat een mooie echo!
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:46:01 #98
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119561267
Ik heb morgen een reünie, en ik vind het stiekem zo ontzettend O+ dat ik daar dan zwanger rondloop!! Naar zulke evenementen kijk ik al jaren uit, en nu is het eindelijk zover *O*

Eerst gaan vriend en ik morgenochtend nog kraamschudden bij mn schoonzusje, ofwel een meiske van 6 dagen oud knuffelen O+

Dus ik ga helemaal blij slapen nu :z Trusten dames!!
pi_119561322
LB haha, we liggen allebei al nerdend in bed met onze telefoon, wat erg eigenlijk! :D en lekker relaxed ;) geen wilde passie vandaag (tenzij ik nog verrast word natuurlijk) ;)
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:49:05 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119561399
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:47 schreef Suikertante het volgende:
LB haha, we liggen allebei al nerdend in bed met onze telefoon, wat erg eigenlijk! :D en lekker relaxed ;) geen wilde passie vandaag (tenzij ik nog verrast word natuurlijk) ;)
Sja.... keuzes :P

Je gaat je jochie vast vaker voelen de komende tijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')