Het was inderdaad zelfs al laat voor raspatat. Ben je inmiddels wat gerustgesteld?quote:Op vrijdag 23 november 2012 06:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik sloot af met:
Morningsnogmaals dank voor jullie medeleven
de raspatat is 'm niet meer geworden, ik was zó moe van alles dat ik mijn maag heb gevuld met wat cakejes en mijn bed in ben gedoken.
Danic, ras is patat gemaakt van een soort aardappelpuree. Ik vind het zó lekker! Als het goed gebakken is dan
Ach gossie, keeltje, kinnetje. Het lijkt ook allemaal op elkaar. Welterusten voor straks dan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:30 schreef Estrys het volgende:
Inca zo fijn dat alles goed was. En nu in 1 rechte lijn zoveel mogelijk genietend naar die bevalling![]()
Het was de grote die me wakker maakte met pijn in zijn 'keeltje'. Ik siroop gegeven, en wat water. Blijkt vanmorgen dat hij zijn kin had gestoten aan zijn bed of zo. Hij had pijn aan zijn kinnetje.
Nou ja dat was om half vier en daarna ben ik wakker geweest tot en met nu. want nu zijn ze met graafmachines in de weer achter ons. Straks als iedereen weg is kruip ik gewoon lekker terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
Hier nog een dag of 3 ofzo en 't dringt nog niet helemaal doorquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:38 schreef becky27 het volgende:
Ga al weer richting de 35 weken, heb nog heul niet door dat we over een week of 5 met zijn 4-en zijn.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:27 schreef Cathmar het volgende:
Klums, mooie plaatjes! En zo fijn dat het allemaal goed gaat met je en je meisje!
Mijn meisjes zijn al weer 10 dagen. Of is het pas 10 dagen? Het is soms nog steeds zo raar. Als ik dan naar ze kijk en me afvraag hoe ze ooit in mijn buik gepast hebben ook al was die enorm.Wat een mooie meisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liza en Keshet, succes met de laatste loodjes! Ik hou het in de gaten hier hoor, maar ik schuif langzaam aan een groepje door![]()
Waar liggen ze trouwens in?
Denk dat dat de beste instelling is, het valt toch niet te voorspellenquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:20 schreef becky27 het volgende:
ohnee, hier precies zo. Ze vindt het echt heel leuk maar wat als ze er eenmaal is. Ze kan niet meteen mee spelen of zo. Het moet ons maar gewoon overkomen he.
Met z'n tweetjes in een Lodger Wrapper Bunker. Geleend van een collegaatje. Niet gedacht dat ik het zou gebruiken, want nooit gemist bij de vorige twee (zomerbabies). Maar wat een super ding nu!quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:29 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wat een mooie meisjes![]()
Waar liggen ze trouwens in?
inderdaad, je kan niets doen behalve afwachten hoe het uit zal pakken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:34 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Denk dat dat de beste instelling is, het valt toch niet te voorspellen...
Hier is t me echt ontzettend meegevallen. Had meer problemen verwacht met oudste.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:19 schreef ohnee het volgende:
Ik vind het lastig inschatten hoe het zal zijn met 4.. Hectisch met huilbaby en 'lastige' peuter of krijgen we een makkelijke baby en een peuter die er niet moeilijk over doet. Dat zal ook veel uitmaken lijkt mij. bij vrienden duurde het een jaar voordat de oudste de baby (dreumes) geheel had geaccepteerd.. vooralsnog is peuter erg enthausiast over zn zusje. Heeft het vaak over zijn zusje in mama's buik en dat ze er binnenkort uitkomt en als hij een baby ziet ergens moet hij altijd even kijken. Ook vind hij dat sint een cadeautje voor dr moet meebrengen in de zak. Maarja hoe leuk zal hij het vinden als blijkt dat ze alleen maar slaapt drinkt poept en huilt?? (wat ik wel probeer uit te leggen) En wel erg veel bij mama/papa ligt?
Ik was erg druk deze week en ik ben vrijdagochtend altijd zwemmen. Niets aan de hand.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:56 schreef Suikertante het volgende:
Tico, hoe gaat ie daar?
(het valt op als je stil bent!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |