Ohnee ik begon bij Nathan met een flinke bronchitis en heb me bijna de hele zwangerschap rot gevoeldquote:Op zondag 25 november 2012 16:26 schreef ohnee het volgende:
Ach, Ik vergeet ook het meeste als ik ga typen. Ben echt een leeghoofd momenteel.als ik iets niet meteen doe ben ik t alweer vergeten..
![]()
Gefeliciteerd Danic!al op de helft! ^^
En ja pessie, het is mij ook veel te lang. Maarja begon met een week of 6 zwangerschap en steeds als het bijna over was werd ik weer snotverkouden... VK zei al dat het vaak dan de hele zwangerschap blijft en tadaaaa! ze had gelijk.Nouja eind is in zicht thankgod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2012 18:00 schreef Suikertante het volgende:
Ik nodig even stiekem iedereen uit om ook weer mee te komen kletsen in het kinderwagentopic! Het is zo stil daar en er moeten toch meer mensen met vragen zijn?
Voor de zieken: beterschap..!
Ik heb veel aan jullie tips over de voedingskussens, heb er eentje geleend van mijn schoonzus en moet nog even een hoes scoren. Het klinkt nu al heerlijk![]()
Ik heb vandaag uren in Leeuwarden rondgewandeld op zoek naar een positiejas of andere positiekleding, hadden ze echt nergens. Bij Prénatal een mini afdeling en bij Miss Etam ook, maar geen jassen. Ik wilde ook graag een simpel zwart of grijs rokje, ook nergens. Dus uiteindelijk bij Sissy-boy die fijne rokjes gehaald met zo'n band. Kan ik voorlopig nog wel aan! Zeker als je de band gewoon omhoog vouwt. Heel elastisch en leuke kleurenBen er erg blij mee! Paste geen enkel rokje of broek meer en daarom kon ik ineens alleen nog maar jurkjes aan.
Deze dus:Whaaaah, ik was ook in Leeuwarden, weliswaar geen uren want mijn bekken speelt op (inclusief zeer slecht slapen grrr) maar ik ben ook in de Prenatal geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geslaagd voor de sintkadootjes voor mini en midi en nog even gezwijmeld bij kleding voor het inpandige meneertje.
Te groot? Te klein?quote:
De zeurende pijn was bij mij vooral die spieren waar alles aan hangt en rekt en blegh. Groeipijn.quote:Op zondag 25 november 2012 19:58 schreef Kyara het volgende:
Last van zeurende pijn in mijn onderbuik. Herkent iemand dit? Voelt niet echt als bandenpijn maar ook geen idee wat het wel is
Qua omvang/cup heerlijk maar voor het gewicht van mijn memmen absoluut niet genoeg ondersteuning waardoor ik een soort platte madonnapunttieten in cupmaat HH kreeg.. flinke egodeuk opgelopenquote:Op zondag 25 november 2012 19:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Te groot? Te klein?
Ik hoop op mijne deze week! Zal wel fijn zijn als ik er 2 heb die passen.
Ja enormquote:Op zondag 25 november 2012 20:03 schreef Ticootje het volgende:
Het is gewoon vervelend dat je niet de hunkemuller in kan stappen en passen.
Dat kan uberhaupt niet als je zwanger ben.. het enige wat ze daar hebben hangen is prut. Tenminste, bij de winkels waar ik geweest ben so far.quote:Op zondag 25 november 2012 20:03 schreef Ticootje het volgende:
Het is gewoon vervelend dat je niet de hunkemuller in kan stappen en passen.
DANK!! Meteen besteldquote:Op zondag 25 november 2012 19:30 schreef robazizo het volgende:
Tipje: Logician's kussen is in de aanbieding bij de Babydump voor 34,95.
Of de livera ofzo of v&d.quote:Op zondag 25 november 2012 20:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat kan uberhaupt niet als je zwanger ben.. het enige wat ze daar hebben hangen is prut. Tenminste, bij de winkels waar ik geweest ben so far.
Inmiddels heb ik gegokt op 75. Ik heb nu eentje met omvang van 75 die wel past. Dus ik hoop dat jet merk dan niet gewoon afwijkt.quote:Op zondag 25 november 2012 20:15 schreef Logician het volgende:
Ja en dan vooral met kleine omvang ik zou eig. 70HH of 70i moeten hebben, vind dat maar eens en dan moet het ook nog lekker zitten e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |