Het kan nog hoor.quote:Op zondag 25 november 2012 20:18 schreef Hooiwagen het volgende:
Balen Logi!
Ik pas m'n gewone bh's nog prima. Das ook niet leuk als je had gedacht nu eindelijk eens wat meer te krijgen.
Ik ben in de eerste paar weken een cup gegroeid, nu staat het even stil, maar straks gaat het weer los vrees ik. Aarzel daarom ook enorm om nu nieuwe bh's te kopen. Ik pas nu in een paar van mn oude bh's (eigenlijk niet, maar het zit nog wel ok) en heb geinvesteerd in een goede sportbh van een cup groter. Als ik straks echt overal uitplof ga ik wel op zoek naar een F...quote:
Ik had met deze idd ook gegokt op 75 ipv 70 maar helaas. Binnenkort dus toch maar eens de big & beautiful in hier.. ala 75euro p.st en dan hopen dat ze iets hebben.quote:Op zondag 25 november 2012 20:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik gegokt op 75. Ik heb nu eentje met omvang van 75 die wel past. Dus ik hoop dat jet merk dan niet gewoon afwijkt.
Ik zou in elk geval 1 nemen die echt goed zit met goede steun ed. Zeker met grote borsten is ondersteuning zo belangrijk. Als je bh net niet goed zit en dus niet goed ondersteund is dat zo zonde voor je borsten. Dat gaat rekken, scheuren en hangen.quote:Op zondag 25 november 2012 20:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben in de eerste paar weken een cup gegroeid, nu staat het even stil, maar straks gaat het weer los vrees ik. Aarzel daarom ook enorm om nu nieuwe bh's te kopen. Ik pas nu in een paar van mn oude bh's (eigenlijk niet, maar het zit nog wel ok) en heb geinvesteerd in een goede sportbh van een cup groter. Als ik straks echt overal uitplof ga ik wel op zoek naar een F...
Wacht maar tot je memmen vol melk lopenquote:Op zondag 25 november 2012 20:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben in de eerste paar weken een cup gegroeid, nu staat het even stil, maar straks gaat het weer los vrees ik. Aarzel daarom ook enorm om nu nieuwe bh's te kopen. Ik pas nu in een paar van mn oude bh's (eigenlijk niet, maar het zit nog wel ok) en heb geinvesteerd in een goede sportbh van een cup groter. Als ik straks echt overal uitplof ga ik wel op zoek naar een F...
Ja, misschien inderdaad gewoon zwaartekrachtquote:Op zondag 25 november 2012 20:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De zeurende pijn was bij mij vooral die spieren waar alles aan hangt en rekt en blegh. Groeipijn.
Bandenpijn heb ik standaard, daarom heb ik een buikband. Die spieren train ik wel weer als de baby eruit is.
Ik moet ook echt beugels hebben.. zonder is echt geen gezichtquote:Op zondag 25 november 2012 20:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou in elk geval 1 nemen die echt goed zit met goede steun ed. Zeker met grote borsten is ondersteuning zo belangrijk. Als je bh net niet goed zit en dus niet goed ondersteund is dat zo zonde voor je borsten. Dat gaat rekken, scheuren en hangen.
Ik heb nu gewoon een goedkoopje in de bestelling, hopen dat het goed zit.quote:Op zondag 25 november 2012 20:25 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik had met deze idd ook gegokt op 75 ipv 70 maar helaas. Binnenkort dus toch maar eens de big & beautiful in hier.. ala 75euro p.st en dan hopen dat ze iets hebben.
En ik heb het liefst met vorm erin. Zodat als het koud is niet de hele wereld mee kan genieten. Maar das een hele opgave met grote cups. Dan heb je minimizers en vooral weinig met voorgevormde cups.quote:Op zondag 25 november 2012 20:27 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik moet ook echt beugels hebben.. zonder is echt geen gezicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb idd standaard met voorgevormde cups + beugel en al het andere werkt echt niet voor mij..quote:Op zondag 25 november 2012 20:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En ik heb het liefst met vorm erin. Zodat als het koud is niet de hele wereld mee kan genieten. Maar das een hele opgave met grote cups. Dan heb je minimizers en vooral weinig met voorgevormde cups.
quote:Op zondag 25 november 2012 20:30 schreef Logician het volgende:
Morgen gaan we trouwens lachen hier, not...Ik heb een poging gewaagd vrijdag, met een spiegeltje. Weinig succes trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Onthou het voor wanneer je met stuwing in je kraambed ligtquote:Op zondag 25 november 2012 20:18 schreef Hooiwagen het volgende:
Balen Logi!
Ik pas m'n gewone bh's nog prima. Das ook niet leuk als je had gedacht nu eindelijk eens wat meer te krijgen.
Dus een kaars in mijn reet, 3 postbode-elastieken om mijn zak, zadel op mijn rug en dan mij spanken heet nu al "Mario-en?"quote:en dan lekker in bed met Spen Mario'en
Een brandende?quote:Op zondag 25 november 2012 20:39 schreef -Spenny- het volgende:
[..]
Dus een kaars in mijn reet, 3 postbode-elastieken om mijn zak, zadel op mijn rug en dan mij spanken heet nu al "Mario-en?"
ff lekker potje Wii Fitquote:Op zondag 25 november 2012 20:39 schreef -Spenny- het volgende:
[..]
Dus een kaars in mijn reet, 3 postbode-elastieken om mijn zak, zadel op mijn rug en dan mij spanken heet nu al "Mario-en?"
Extern is prima.quote:Op zondag 25 november 2012 20:44 schreef -Spenny- het volgende:
Mjah een brandende........................ik dacht ik probeer mee te leven met al die harde buiken.
Moet wel zeggen dat al dat interne opgedroogde kaarsvet idd lastig gevoel is.
Ik leef met jullie mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |