daar zal hij van ballen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:26 schreef RingBewoner het volgende:
Echter, ik heb zelf echt de balen verstand van het bouwen van een website.
Strobalen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Uitdrukking hier in de omgeving.
in de rest van Nederland hebben ze er de ballen verstand vanquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als in, ik baal er van dat ik er niets van weet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:46 schreef Tokus het volgende:
[..]
in de rest van Nederland hebben ze er de ballen verstand van
blijkbaar heb je ook de ballen verstand van de uitdrukking. Anyway, lees ook even de melding die bij het reply-vak staat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als in, ik baal er van dat ik er niets van weet.
Welke omgeving is dat dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Pis in z'n brievenbus, spierbal.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:36 schreef spierbal het volgende:
Kom net uit mijn werk, was lekker over de lege wegen aan het scheuren toen er uit het niets een politiewagen uit een bosachtig gebied kwam rijden. Vol op de remmen en dit terwijl ik groen had. Wat deed ome agent nah... Hij deed zn blauwe zwaailicht aan, zonder sirene. Dan zou hij namelijk teveel bekijks krijgen en zou die niet alleen bij mij door de mand gevallen zijn!
Maargoed, zwaailichten gingen aan, en ik dacht nou die zal wel een melding hebben. Hij was door de rode stoplichten gereden, en jahoor uit gingen ze. Ik er achteraan, kenteken ontgehoudt en even later opgeschreven. Want ik had toevallig de zelfde weg om af te leggen. Dit geintje flikte hij 3x.
Ik ben helemaal niet tegen de politie, integendeel zelfs. Als er iets gebeurd is en mensen spuwen hun gal over de politie dan verdedig ik in zo'n discussie altijd de politie. Maar wat die vent flikt is gewoon te achterlijk voor woorden. Hierdoor slijten mijn remblokken 2 x zo snel, en dat in tijden van crisis.
Morgen lekker bellen naar bureau rijswijk en hem erbij naaien, want net namen ze niet op.
Klacht: machtmisbruik!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoelde. Je hebt al een maand (of een aantal weken) voor Jan met de korte lul gewerkt en daar het volstrekt onduidelijk is of en wanneer jouw werkgever weer vrij gaat komen lijkt dat jij je inmiddels van je goeie kant hebt laten zien.
Succes ermee in elk geval. Mooie kutsituatie
Oh, die gebruik ik ook wel eens in het dagelijks spraakgebruik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
Nog even buiten de andere taalfouten, vind ik dit wel een originele spelling van appartement...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:46 schreef Iemand het volgende:
Hallo,
IK woon sinds 3 maand op een flat\aparatament, en aangezien alles nieuw is ben ik de gas en stroom aan het bij houden. Maar wat ik merk is dat ik heel veel gas gebruik ik gebruik de badkamer en de keuken heel zelden maar ik gebruik per 24uur soms wel 15 kub gas ik heb geen idee als dit veel is maar het lijkt mij wel aangezien gas per kub zoon 65 cent kost. Is 15 kub nu normaal of bij gewoon gebruik of niet? Laat even weten mede bewonders in een flat of Aparatament.
D lapel
55 vierkante meter woning
3 slaap kamers.
Verder heb ik in de koude dagen amper een soms een klein boven raampje open
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:46 schreef ems. het volgende:
Wellicht gevarieerd als in "je kan alles er wel ongeveer halen wat je nodig hebt". Voor een groot aanbod van een bepaald product (specifieke kleding bijv.) hoef je echter sowieso niet in Haarlem langs te komen, dan ben je beter uit in andere steden.
[...]
Valt relatief mee hoor. Ik was ondanks in kanaleneiland in Utrecht en in vergelijking daarmee is Schalkwijk verschrikkelijk gezellig
Voor de rest prachtige stad natuurlijk.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:26 schreef Rode_banaan het volgende:
Een verkreukeld overhemd en colbairtje? En een zwerverbaardje? Dan kan je denk ik toch beter de sollicitant aannemen die casual gekleed was. Dat ziet er soms netter uit, als die goedkope "maaktpakken" die niet goed zijn ingenomen.
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:52 schreef BezigAapje het volgende:
Ik denk dat de sollicitant in dit geval het voordeel van de twijfel gegeven moet worden. Aan lef kun je het diegene niet ontbinden!!
Naaktmodellen zijn altijd in trek geweest bij schilders, maar dat de schilder zelf ook naakt gaat is wel even wat anders, denk ik?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:32 schreef dingetje het volgende:
[..]
Verfend nudist vindt naakt niet erg.
quote:Op zondag 6 januari 2013 11:19 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Ik heb alleen maar B en mag maar beperkt met aanhanger rijden maar in het verleden is al gebleken dat ik de skills meer heb dan een ouwe vandaag die er nog gratis E achter B bij kreeg...
Let ook maar eens op huisvrouwen van 50 die met paardentrailer rijden... gewoon omdat het mag...
Klinkt toch een beetje als: "Ja sorry agent, ik kon er niks aan doen. Die lantaarnpaal sprong opeens voor mijn auto."quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:02 schreef PastorOfMuppets het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)andmijnen_uit__.html
Waarin de zin:
Hij heeft een grote bal met poten ontworpen, die wordt voortgeblazen door de wind en landmijnen laat ontploffen die zijn pad kruisen.
Hier een filmpje van de BBC:
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-20905026#TWEET497864
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |