Denk ook niet dat het dagelijks voorkomtquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:37 schreef foktop het volgende:
Het is overigens bijzonder dat er op het internet nagenoeg nix te vinden is over dit onderwerp; - werkgever in detentie, salarisbetaling aan personeel- .
Denk niet dat het dagelijks voorkomt de situatie die jij schets. Wel klote voor je.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:37 schreef foktop het volgende:
Het is overigens bijzonder dat er op het internet nagenoeg nix te vinden is over dit onderwerp; - werkgever in detentie, salarisbetaling aan personeel- .
Precies wat ik bedoelde. Je hebt al een maand (of een aantal weken) voor Jan met de korte lul gewerkt en daar het volstrekt onduidelijk is of en wanneer jouw werkgever weer vrij gaat komen lijkt dat jij je inmiddels van je goeie kant hebt laten zien.quote:en deze vonden dat mijn bereidwilligheid om te werken ruimschoots is bewezen.
Heb je dit zwart op wit?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:34 schreef foktop het volgende:
De achterstand in loonbetaling is niet een aantal maanden maar een aantal weken. Ik heb telefonisch contact gehad met de juridische dienst van het UWV en deze vonden dat mijn bereidwilligheid om te werken ruimschoots is bewezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |