abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121082188
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 19:37 schreef foktop het volgende:
Het is overigens bijzonder dat er op het internet nagenoeg nix te vinden is over dit onderwerp; - werkgever in detentie, salarisbetaling aan personeel- .
Denk ook niet dat het dagelijks voorkomt
pi_121082364
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 19:37 schreef foktop het volgende:
Het is overigens bijzonder dat er op het internet nagenoeg nix te vinden is over dit onderwerp; - werkgever in detentie, salarisbetaling aan personeel- .
Denk niet dat het dagelijks voorkomt de situatie die jij schets. Wel klote voor je.

Snel naar een ander uitzendbureau gaan dan maar?
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_121082522
quote:
en deze vonden dat mijn bereidwilligheid om te werken ruimschoots is bewezen.
Precies wat ik bedoelde. Je hebt al een maand (of een aantal weken) voor Jan met de korte lul gewerkt en daar het volstrekt onduidelijk is of en wanneer jouw werkgever weer vrij gaat komen lijkt dat jij je inmiddels van je goeie kant hebt laten zien.

Succes ermee in elk geval. Mooie kutsituatie :{
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_121090721
Als ik het goed lees, je werkt momenteel bij een uitzendbureau en je bent dan gedetacheerd bij een andere bedrijf?
Als het zo is kan je dan niet je situatie voorleggen aan het bedrijf waar je gedetacheerd ben. En vragen of ze je dan willen overnemen en zo je loon direct via hun kan ontvangen?
I want some NASTY !!!
pi_121091214
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 19:34 schreef foktop het volgende:
De achterstand in loonbetaling is niet een aantal maanden maar een aantal weken. Ik heb telefonisch contact gehad met de juridische dienst van het UWV en deze vonden dat mijn bereidwilligheid om te werken ruimschoots is bewezen.
Heb je dit zwart op wit?
pi_121094827
ik zou harder tegen het uwv schoppen. Deze kunnen nogal hardhorend zijn, maar het lijkt erop dat zij de enige zijn die jouw geld kunnen overmaken de komende tijd. verder zou je met een maatschappelijk werker kunnen gaan praten; in jouw geval kan je in aanmerking komen voor een spoeduitkering.
En leg natuurlijk alles zwart wit vast..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')